24
Ιον.
11

Για ένα χαμόγελο…

Ενημερωτικός κι ειδησεογραφικός είναι ο χαρακτήρας της σημερινής μου ανάρτησης…

Είναι μια μικρή προσπάθεια της Αστροφεγγιάς να «ζωγραφίσει» στα χείλη σας το χαμόγελο που τόσο πολύ έχουμε ανάγκη…

Οι ειδήσεις μου λοιπόν, αφορούν κυρίως την αυριανή μέρα και προτρέπω όλους σας (όσοι μπορείτε δλδ) να λάβετε μέρος ή να τιμήσετε με την παρουσία σας τα events….

25/06/2011

Έχουμε την τελετή έναρξης των Special Olympics. Η μασκότ, ο «Απόλλων» με τη χαρούμενη φατσούλα του σκορπίζει την αισιοδοξία και δίνει το έναυσμα να παρακολουθήσουμε τις φιλότιμες προσπάθειες των αληθινών πρωταθλητών…των πραγματικών νικητών της ΖΩΗΣ. Αξίζει να σταθούμε στο πλευρό τους…!

Η δεύτερη είδηση, θα μας πάει πάρα πολύ πίσω…στα παιδικά μας χρόνια (αναφέρομαι σε μας τους 30ρηδες και άνω) που μεγαλώσαμε παρακολουθώντας τα στρουμφάκια…Τα γαλάζια πλασματάκια που λατρεύουμε ως σήμερα…

Με αφορμή την παγκόσμια πρεμιέρα της νέας 3D ταινίας των «Smurfs» που θα γίνει τον επόμενο μήνα και τις διάφορες εκδηλώσεις που διοργανώνονται προς τιμήν της,  αύριο στο Γουδί θα γίνει μια προσπάθεια να σπάσουμε το ρεκόρ Γκίνες μεταμόρφωσής μας σε στρουμφάκια… Νομίζω πως θα έχει πολύ πλάκα! 😉

Το σημερινό τραγούδι είναι αφιερωμένο εξαιρετικά στο λατρευτό μου Ήλιο, που επιθυμούσε πάρα πολύ καιρό να το βάλω σ΄ένα post μου. Κάθε φορά που με παρακολουθεί να το τραγουδάω δεν σταματάει τα γέλια… :mrgreen:

Το τραγούδι λοιπόν, είναι εμπνευσμένο από τα στρουμφάκια κι είναι το αγαπημένο μου:

Δρακουμέεεεεεεεεελλλ….

♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫

Καλό Σ/Κ φίλοι μου! 🙂


8 Responses to “Για ένα χαμόγελο…”


  1. 24 Ιουνίου, 2011 στο 2:21 μμ

    Όνειρό του σούπα να μας φάει
    ας τον να πεινάει
    λα λα λα λα λα λαλαλαλαλαλα
    χάνει τον καιρό του, νηστικός θα μένει ΜΙΑ ΖΩΗ!!! 🙂

    Τέλειο! Αυτό, είχα πολλά πολλά χρόνια να το ακούσω!
    … και ήταν ένα από τα καλύτερα!
    Είναι όμορφος , έξυπνος, παιχνιδιάρικος και πολυ ταιριαστός ο τρόπος που διάλεξαν να προωθήσουν την ταινία.
    Όσο για τα Special Olympics…
    Ένας θεός ξέρει πόσο το χρειάζεται το χαμόγελό τους η Αθήνα αυτή τη στιγμή…

    Φιλιά πολλά Αστέρι και Ήλιε!

    ΥΓ: Αφιερωμένο εξαιρετικά από μένα στον μικρό Ήλιο, με πολλή αγάπη! :mrgreen:

    *http://www.youtube.com/watch?v=T_lneoeDZgQ&feature=related*

  2. 24 Ιουνίου, 2011 στο 2:31 μμ

    Lilithάκι μου γλυκό… τι να πω για το «Δρακουμέλ»….Μου αρέσει πάρα πολύ…το τραγουδάω, η φωνή μου μοιάζει σαν των στρουμφς κάνω και σχέδια διάφορα κι ο μικρός γονατίζει απ’ τα γέλια…!
    Μου λέει: Μαμά ξανακάνε το πάλι!
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το δωράκι, είναι υπέροχο!
    Εμένα μου αρέσουν κι άλλα δυο:
    «Το σχολείο των Στρουμφ»

    *http://www.youtube.com/watch?v=fZP–HIiYsg*

    και το «Μην με ξυπνάς απ’ τις 6»

    *http://www.youtube.com/watch?v=Bgdq3z8LxMM&feature=related*

    Στα αφιερώνω με πολύ αγάπη! 🙂

    Η ταινία θα πρέπει να έχει πολύ πλάκα! 😉

    Έχεις δίκιο γι αυτό που είπες για τα Special Olympics…Η παρουσία και μόνο αυτών των αθλητών είναι ένα στολίδι για τη χώρα μας αυτή τη στιγμή…και το χαμόγελό τους σίγουρα θα μας φωτίσει τη ζωή για λίγο!

    Πολλά φιλιά και καλό Σ/Κ!

  3. 3 Angel
    24 Ιουνίου, 2011 στο 5:54 μμ

    Δεν το βλέπω να πηγαίνω πουθενά
    αλλά τες πα! αυτά τα τραγουδάκια που
    γράφεις στο σχόλιο σου μ αρέσουν κι εμένα πολύ!
    Εφυγαααα γιατί έχω δουλειά!
    Πολλά φιλιά
    και καλό Σ/Κ και σήμερα!
    Χα χα χα χα χα χα χα

    Σμουατςςςςςςςςς

  4. 24 Ιουνίου, 2011 στο 6:00 μμ

    Μα υπάρχει άνθρωπος μικρός ή μεγάλος που δεν του αρέσουν τα Στρουμφ και τα τραγούδια τους? 😆
    Σου εύχομαι να περάσεις ένα όμορφο Σ/Κ, Αγγελάκι μου και ξέχωρα απ’ τη δουλειά να ξεκλέψεις ορισμένες ώρες για ξεκούραση! 😉

    Πολλά πολλά φιλιά!

  5. 24 Ιουνίου, 2011 στο 9:27 μμ

    🙂

    και αυτό για τον μικρό Ήλιο:

  6. 24 Ιουνίου, 2011 στο 9:59 μμ

    Χαχαχαχαχαχα όντως στρουμφίζει Σάββατο, Ερατώ μου σε λίγες ώρες….
    Όσον αφορά τον Ήλιο μου. τέρμα πια το σχολείο και το φροντιστήριο των αγγλικών μέχρι το Σεπτέμβρη…οπότε θα είναι τώρα όλες οι μέρες του Κυριακή! :mrgreen:
    Ευχαριστούμε για τις αφιερώσεις αμφότεροι και ανταποδίδουμε!
    Πολλά φιλιά! 😉

  7. 24 Ιουνίου, 2011 στο 11:04 μμ

    Αααα… και σε μας στρουμφοχαμός γινόταν και συνεχίζει, έστω και αν δεν έχουμε σχολεία και φροντιστήρια πλέον. Αλήθεια…τί δράμα ήταν κι’ αυτό…
    :-)))
    Καλό και στρουμφοτραγουδιστό καλοκαίρι!!!

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

  8. 24 Ιουνίου, 2011 στο 11:07 μμ

    Όπως τα λες, Γλαρένια μου! 😉
    Καλό Καλοκαίρι…πολλά, πολλά φιλιά! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουνίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Blog Stats

  • 318,965 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


