30
Ιον.
11

Δικαίωμα στο Όνειρο…

Μια σιωπή καταλυτική
Η πόρτα κλειδωμένη
Το στίγμα σου ξεμακραίνει
Κι η νύχτα απορρυπαντική

Βλέμμα γυάλινο χλωμό
Σ’ένα παιχνίδι χαμένο
Ψάχνεις για κερδισμένο
Κι εγώ πάλι στο βυθό

Όμως με τίποτα δε μπορείς
Να μου στερήσεις το όνειρο
Δικαίωμα στο όνειρο
Δικαίωμα στο τίποτα
Όμως με τίποτα δε μπορείς
Να μου στερήσεις το όνειρο

Φυγάς σε δίκη που εκκρεμεί
Που τίποτα δεν περιμένει
Παρά απόφαση καταδικαστική

Μέσα σε γυάλινο κελί
Η τύχη σου δοσμένη
Το μέλλον ξεμακραίνει
Η όψη σου αποθαρρυντική

Όμως με τίποτα
Με τίποτα
Με τίποτα
Με τίποτα
Δε μπορείς να μου στερήσεις
Το όνειρο


22 Responses to “Δικαίωμα στο Όνειρο…”


  1. 30 Ιουνίου, 2011 στο 12:27 μμ

    Νομίζω, ο στίχος ‘κλειδί’ είναι το… «Κι εγώ πάλι στο βυθό».

    Φιλιά, Αστέρι μου!

  2. 30 Ιουνίου, 2011 στο 1:10 μμ

    Υπάρχει πιθανότητα να βγούμε στην επιφάνεια, ξανά?
    Όσο όμως έχουμε όνειρα μπορούμε να ελπίζουμε…τι λες?

    Φιλάκι γλυκό, Lilith μου!

  3. 30 Ιουνίου, 2011 στο 1:24 μμ

    Όλα είναι πιθανά και όλα απίθανα.
    Όλα είναι δυνατά και όλα αδύνατα.
    Εξαρτάται από τις προθέσεις.
    Το σίγουρο είναι ότι ένα σκοινί έχει πολύ μεγαλύτερη δύναμη όταν είναι ανέπαφο, παρά όταν έχει κοπεί σε κομμάτια και έχει ξαναδεθεί.

  4. 30 Ιουνίου, 2011 στο 1:30 μμ

    Θα επέτρεπες σε κάποιον να σου κόψει το (δικό σου) σκοινί σου?
    Κάλλιο να το κόψω εγώ…Καμμένη γη, θα παραδώσω…!
    (όπως σκέφτηκε κι έπραξε το Αγγελάκι. Αngel, respect! Κι ας μην είχα το ξεκάθαρο μυαλό να στο γράψω χθες βράδυ!)

    Ναι συμφωνώ όλα είναι πιθανά κι απίθανα…τα πάντα είναι σχετικά κι η γη γυρίζει… 👿

    Ρε γμτ μου, σόρι, είμαι πολύ θυμωμένη. Μου βγαίνει η Μπουμπουλίνα από μέσα μου…!

  5. 30 Ιουνίου, 2011 στο 1:37 μμ

    Όταν λέω «σκοινί» εννοώ τον λαό.
    Συμφωνώ για την Angel.
    Η Μπουμπουλίνα είναι καλό να ξυπνάει πού και πού.
    Έστω και αν δεν μπορείς να τη βάλεις σε άμεση χρήση, είναι καλό να βρίσκεται κάπου κοντά.

  6. 30 Ιουνίου, 2011 στο 1:41 μμ

    Ο λαός-σκοινί είμαστε εμείς…εμάς μας έχουν φθάσει στο «αμήν», εμάς μας πιέζουν όσο πάει και σε λίγο θα σπάσουμε…Άρα νομίζω δεν απέχουν πολύ οι σκέψεις μας…

    Όσον αφορά την…Μπουμπουλίνα μην ανησυχείς. Μπορεί να μη μου φαίνεται, αλλά την έχω πάντα πρόχειρα «φυλαγμένη» σ’ ένα ντουλάπι…!

  7. 30 Ιουνίου, 2011 στο 4:12 μμ

    Χαρακτηριστικό το τραγούδι… σαν να περιγράφει όσα βλέπουμε και ακούμε γύρω μας….

  8. 30 Ιουνίου, 2011 στο 4:14 μμ

    Έχεις δίκιο, Ερατώ μου…ακριβώς έτσι! 😦

  9. 9 Angel
    30 Ιουνίου, 2011 στο 4:51 μμ

    Σας ευχαριστώ πολύ κορίτσια!
    Το θέμα είναι ότι ακόμα δεν αποφάσισα
    Είμαι σε φάση να χαρίσω την προκαταβολή και
    να πάνε να γ@@ όλα!Δεν θέλω να το αγοράσω!
    Με πιέζω να το κάνω και δεν ξέρω αν θα μου βγει σε καλό!
    Φιλιά πολλά

    Υ.γ Υπέροχο τραγούδι!
    Μου θυμίζει πολλά….. τα οποία τότε δεν έκανα…
    κι ο χρόνος έδειξε… ότι πολύ καλά έπραξα!
    Ευτυχώς που δεν παρασύρθηκα από συναισθηματισμούς!
    Είμαι ένα βήμα πριν τα τινάξω όλα στον αέρα!
    Σταχτη και μπούλμπερη θα τα κάνω!
    Kisses

  10. 30 Ιουνίου, 2011 στο 4:57 μμ

    Angel, νομίζω πως θα βρεις τελικά και θα πράξεις αυτό που θα αρέσει σε σένα…δεν ξέρω, αλλά αυτή την αίσθηση έχω…
    Και ξέρεις, είναι πολύ ωραίο να κάνουμε όσα μας ευχαριστούν…
    Ή να μην κάνουμε αυτά που κάποτε σκεφτήκαμε να κάνουμε, αλλά δεν το τολμήσαμε…
    Ο χρόνος τρέχει και η ιστορία γράφει….
    Κι όλα αυτά στο τέλος δείχνουν ποιοι ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ!

    Χαχαχχαχαχαχαχαχαχα σε (σας) μπέρδεψα?

    Ίσως να βρίσκομαι κι εγώ ένα βήμα πριν τα κάνω στάχτη κι μπούρμπερη! :mrgreen:

    Φιλιά πολλά!

  11. 11 Angel
    30 Ιουνίου, 2011 στο 5:07 μμ

    Αστα να πάνε! Το θέμα είναι ότι έδωσα μπροστά κάποια χρήματα
    με τη συμφωνία να δώσω και τα δύο αμάξια! Αλλά το συγκεκριμένο
    Audi δεν είναι αυτό που θέλω κ δεν είναι μαύρο (είμαι και ψώνιο το ‘παμε).
    Μπορεί να γλυτώνω τα 930 ευρουδάκια από τα τέλη φέτος αλλά αν
    μου βγάλει το συγκεκριμένο audi μια ζημιά ας πούμε ένα σασμάν
    θα πρέπει να δώσω 2000 το λιγότερο! Ενώ το τζιπάκι για τα επόμενα 5 χρόνια
    δεν θα μου ζητήσει τίποτα! Μόνο τα τέλη! Οπότε είμαι σε φάση απλά
    να ακυρώσω τη συμφωνία και να χάσω κάποια χρήματα!
    Αλλος θα λεγε ότι είναι ρίσκο! Εγώ θα λεγα ότι είναι μαλακία
    να το κάνω! Απλά εκείνη την ώρα το ζήτησε ο ήρωας και είπα
    αμα το γουστάρεις μέσα κι εγώ! Είδες τι μαλακίες κάνω;
    Χα χα χα χα χα χα χα χα χα
    Φιλιά κ πάλι!

    Βρε θα τα κάψω όλα σου λέω!

  12. 30 Ιουνίου, 2011 στο 5:12 μμ

    Και τώρα θα σου δώσει τη λύση η….ξανθιά: Άμα βάψεις το Audi μαύρο, θα ικανοποιηθείς? 😆

    Χαχαχαχαχαχαχαχα, σόρι Αγγελάκι μου που γελάω, αλλά είμαι σε περίεργη φάση σήμερα…Από την ώρα που διάβασα το ποστ σου χθες μέχρι τώρα…πότε θυμώνω, πότε μουρμουρίζω «δεν μπορείς να μου στερήσεις τ’ όνειρο…» και γενικά έχω μια νευρικότητα…
    Ο Αιγόκερως μέσα μου ξύπνησε γμτ, με την αυριανή έκλειψη…και τα έχω παίξει! 🙄

  13. 13 Angel
    30 Ιουνίου, 2011 στο 7:49 μμ

    Μπορεί να μου δώσει τη λύση αλλά
    δεν θα με σώσει απ τις πιθανές ζημιές,
    οπότε άκυρο! Μη δίνεις σημασία στη φωτό του Audi
    Σήμερα είδα ένα άλλο, καλύτερο!
    Αυριο όμως θα ξέρω σίγουρα
    αν τα βρούμε στο οικονομικό
    γιατί είμαι και Skroutz
    Χα χα χα χα χα χα
    Φιλιά πολλά

  14. 14 Angel
    30 Ιουνίου, 2011 στο 7:55 μμ

    Κι εγώ απ την ώρα που έγραφα το χθεσινό ποστ
    κάπως έτσι είμαι! Μη σου πω και νωρίτερα!
    Γιατί όλο αυτό το σκεφτόμουν μέρες και είχα αγχωθεί πολύ
    απλά δεν ήθελα να σας μαυρίσω την ψυχή και το ριχνα στο τραγούδι!
    Ακόμα κ χθες που έγραφα προσπάθησα να το κάνω πιο ανάλαφρο!
    Το μπινελίκι μου όμως το ριξα και το ΦΧΑΡΙΣΤΗΘΗΚΑ
    αλλά δεν θα πάρω αναγκαστικά ένα αμάξι που δεν θέλω
    ΟΧΙ! Κι αυτό είναι σημερινή ξεκάθαρη απόφαση!
    Φιλιά και συγνώμη αν σας κούρασα!

    Κι όπως λέει και το γνωστό άσμα
    που μ ανεβάζει τελευταία!
    Ο ΧΑΜΕΝΟΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΟΛΑ

    Υ.γ Κάθε φορά που αγοράζω-πουλάω με πιάνει
    ένα ντελίριο! Μη δίνεις σημασία!

  15. 30 Ιουνίου, 2011 στο 7:55 μμ

    Όπως έγραψα και σε προηγούμενο σχόλιο, είμαι βέβαιη πως θα βρεις τη λύση….!
    Είσαι Σκρουτζ, εεεε? Νομίζω πως αυτό είναι γνώρισμα των Σκορπιών έτσι κι αλλιώς! 😛

    Μίλησες τώρα για φωτογραφίες και μου θύμισες ένα δικό μου «θέμα»: Δεν μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες στο blog μου… 😥
    Τεσπα…τι σου λέω τώρα… ! 😦

    Φιλιά πολλά!

  16. 30 Ιουνίου, 2011 στο 8:02 μμ

    Καταλαβαίνω απόλυτα την ψυχολογία σου Αγγελάκι και το πως έπραξες…Καλά έκανες και έριξες και τα μπινελίκια σου…
    Εγώ είμαι «κότα» και δεν το κάνω δημοσίως στα blogs.Όμως κι εγώ όταν νευριάζω δεν αφήνω τα «γαλλικά» μου! χαχαχαχαχαχαχα.
    Πάντως κατάλαβα τη διάθεσή σου χθες και γι αυτό ήθελα να σε κάνω να θυμώσεις-γελάσεις μαζί μου για να φύγει το μυαλό σου από εκεί….
    Πάντως όταν πήγα εγώ να ξεραθώ είχα στο νου μου το τραγούδι που ανάρτησα σήμερα κι για αυτό βιάστηκα να το κάνω ποστ πρωί πρωί! 😉
    Πολύ όμορφο το δώρο σου…σε ευχαριστώ πολύ! 🙂

  17. 17 Angel
    30 Ιουνίου, 2011 στο 8:02 μμ

    Γιατί δεν μπορείς;;;; Δεν παίρνει το λινκ;;;; Θες βοήθεια;
    Οτι θες σφύρα, δεν θα χω αεροβόλο!Είμαι καλύτερα τώρα!
    Δεν λέω σήμερα, γιατί μέχρι να γυρίσω απ την
    αντιπροσωπεία σκότωνα άνθρωπο!

  18. 30 Ιουνίου, 2011 στο 8:03 μμ

    Χμμμμ ξέρεις από wordpress? 😆
    Νομίζω πως είναι λίγο περίπλοκο το θέμα….! 😦

  19. 1 Ιουλίου, 2011 στο 7:22 πμ

    Σ’ ευχαριστώ πολύ Leviathan, να ‘σαι καλά και καλό μήνα! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουνίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Blog Stats

  • 318,965 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


