01
Ιολ.
11

Ξέρεις από…βέσπα…? update

Ήταν μια ατάκα που πάντα ήθελα να την πω, ομολογώ όμως, όχι υπό αυτές τις συνθήκες…

Βέβαια στην περίπτωσή μου, δεν θα ρωτήσω: «Ξέρεις από βέσπα…?» Αλλά θα ρωτήσω: «Ξέρεις από WP?»

Για έναν περίεργο λόγο δεν μπορώ να βάλω φωτογραφίες στα posts μου από χθες το πρωί…Δηλαδή οκ, έκανα μια ανάρτηση, το γνωστό τραγούδι «Δικαίωμα στο όνειρο»…έβαλα και τις αγαπημένες μου φωτό με τους αγγέλους, αλλά έκτοτε δεν μπορώ να ξαναβάλω φωτογραφίες! Είπα να περιμένω μέχρι σήμερα το πρωί, μπας κι από θαύμα φτιάξει μόνο του, αλλά τίποτα! 😥

Είναι αδιανόητο η Αστροφεγγιά να κάνει posts χωρίς φωτογραφίες…είναι σαν να λέμε χωριάτικη χωρίς τυρί φέτα! 😛

Επειδή είμαι παντελώς άσχετη…σαράντα χρόνια φούρναρης κι ακόμα δεν ξέρω καλά τις λειτουργίες της WordPress, μήπως μπορεί κανείς σας να με βοηθήσει? Υπάρχει άλλος τρόπος να ανεβάζω φωτογραφίες?

Πελάγωσα παιδιά!!! Το παραδέχομαι. Με πιάνει το μελοδραματικό και η ψυχραιμία μου (ποια ψυχραιμία μου δλδ) με εγκατέλειψε! 😦

Αν δεν βρεθεί λύση…μάλλον αυτό εδώ είναι και το τελευταίο μου post!

Για απειλή προοριζόταν η παραπάνω φράση, αλλά μάλλον θα είναι ανακούφιση για σας! 😆

Αααααααααχχχχχχχχ! Γμτ την έκλειψή μου, γμτ….! 👿

Υ.Γ: Καλό μήνα σας είπα?

Και να που ο φάκελος x-files πήρε τη θέση του στο ράφι… Η υπόθεση έκλεισε … η πύλη του ανεξήγητου άνοιξε και τα κακά χαθήκαν… Δια μαγείας επανήλθε η δυνατότητά μου να βάζω φωτό ύστερα από μέρες χωρίς να μπορώ να απαντήσω το πώς και το γιατί…

Αλλά θα μου πεις, τι σημασία έχει πια? Το πρόβλημά μου δεν λύθηκε? Τι το σκαλίζω? 😉

Άντε πάμε σε νέες περιπέτειες….! :mrgreen:


8 Responses to “Ξέρεις από…βέσπα…? update”


  1. 1 Ιουλίου, 2011 στο 12:47 μμ

    Είδες ότι όλα τα κακά συμβαίνουν καλοκαίρι;
    Δεν μ’ ακούει όμως κανένας εμένα, μ’ ακούει;
    Δυστυχώς ούτε εγώ ξέρω κανέναν άλλο τρόπο να βάζω φωτογραφίες…
    Κάνε λίγη υπομονή και μην είσαι τόσο drama queen (Αν δεν βρεθεί λύση…μάλλον αυτό εδώ είναι και το τελευταίο μου post!). 🙄
    Προσωρινό θα είναι.
    Δεν πειράζει. Για λίγο θα φάμε τη χωριάτικη χωρίς φέτα. 😛

    Φιλιάαα!!!

  2. 1 Ιουλίου, 2011 στο 12:54 μμ

    Αααααα σε παρακαλώ μόλις ξεπουπούλιασα την κότα κι έβαψα τα φτερά. Διαφορετικά τι σόι drama queen θα ήμουν? 😛
    Ξέρω δεν με χαρακτηρίζει ούτε η ψυχραιμία ούτε και η υπομονή…αλλά μου την σπάει…Όμως δεν ρίχνω κι ευθύνες στο αγαπητό μου Καλοκαίρι! :mrgreen:
    Ρίχνω το φταίξιμο στην έκλειψη, επειδή είμαι Διδυμάκι και πλέον μετά τα 30 με επηρεάζει ο Ωροσκόπος μου, οπότε πότε το ένα και πότε το άλλο…δεν με αφήνουν ήσυχη…! 😦
    Λοιπόν πριν λίγο έφαγα χωριάτικη (αγαπημένο έδεσμα το καλοκαίρι) αλλά το θεωρώ αδιανόητο να τη φάω χωρίς φέτα..! 🙂

    Φιλιά πολλά, Λιλιθάκι μου!

  3. 3 Angel
    1 Ιουλίου, 2011 στο 4:34 μμ

    Αστα να πάνε!
    Κατάφερα από τις 11.00 μέχρι τις 4:00
    να τσακωθώ άγρια με 4-5 φίλους!
    Λες μέχρι το βράδυ να τη βγάλω μόνο με τα σκυλιά μου;;;;
    Θα δείξει! Κάνε λίγο υπομονή γλυκιά μου
    Κάτι θα γίνει
    και μην πείς κοίτα ποιος μιλάει για υπομονή
    γιατί θα τσακωθώ και μαζί σου!
    Χα χα χα χα χα χα χα χα
    Φιλιά πολλά

  4. 1 Ιουλίου, 2011 στο 4:38 μμ

    Angel όχι δεν το διακινδυνεύω να τσακωθώ μαζί σου, επειδή μπορεί να μην έχεις πλέον το αεροβόλο, αλλά σε έχω ικανή να μου στείλεις τα σκυλιά σου να με φάνε! 😆

    Σνιφ, Σνιφ….δεν λέει ακόμα να φτιάξει το πρόβλημα! 😦

    Φιλιά πολλά!

  5. 1 Ιουλίου, 2011 στο 8:30 μμ

    τιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι? ειπες αστεράκι μουυυυυ? ε, για…σοβαρέψου σε παρακαλώ γιατί, εάν το κάνεις αυτό…ε, αν το κάνεις αυτό…τότε, θα το κάνω κι εγώ, σαν τους αγανακτισμένους που ΔΕ λένε να ‘ξεκολλήσουν’ επιτέλους από τη βουλή ένα πράμα…θα κάνω κατάληψη στο μπλογκάκι σου, στο λέω.!: 😆 α! εμ, αστεράκι μου αν ήξερες τ ί προβλήματα έχω ε γ ώ, με το μπλόγκ μου…θα τραβούσες τα ωραία αστερένια μαλλάκια σου…ε, αστεράκι μου η wordpress αν και είναι, πολύ καλή εταιρία και αν και έχει, πολλάααα πλεονεκτήματα το να έχεις μπλόγκ σε αυτήν (όπως το ότι, δεν είναι όπως στον blogger που μπορεί, να στο κλειδώσει για του ψύλλου το πήδημα οκ? όπως έκανε με πολλούς, μπλόγκερς που ήξερα παλιότερα (τους είχε κλειδώσει, τα μπλόγκς τους για ασήμαντους λόγους) και είχαν τραβήξει τα πάθη του Χριστού? να τα ανοίξουν ξανά ή δεν τα ξε-κλείδωσαν ποτέ ξανά)…ε, παρ’ αυτά πολλές φορές, μαμιέται κανονικά και μου σπάει, και μένα τα νέυρα…ε, όσο για τα ‘τεχνικά’ του μπλόγκ ε, και γώ θέλω να κάνω, πολλά που δ ε τα ξέρω, και μάλλον όπως δείχνει θα πάρω έναν τεχνικό να με βοηθήσει επειδή δε σκαμπάζω, γρί από τεχνικά θέματα (ε, το π ού θα βρώ τον κατάλληλο, τα λεφτά να τον πληρώσω και το πό-τε, θα τον φέρω σπίτι να μου τα φτιάξει άγνωστο), μάλλον το σπιτάκι μου θα μείνει για πολύυ καιρό ακόμη, έτσι όπως το βλέπετε τώρα (σαν στάβλος? κοινώς) έ,κάπως έτσι τέσπα….ε, εγώ θα σε συμβούλευα να περιμένεις, λίγο μπορεί να λυθεί το πρόβλημα..στο λέω επειδή το’χω πάθει κι εγώ..(όχι με τις εικόνες με άλλα)….και αν δείς ότι δεν υποχωρεί ζήτα βοήθεια από το φόρουμ της wordpress μπορείς να μπείς σε αυτό πολύ έυκολα….οκ?…εγώ πιστέυω ότι θα ΄ξεκολλήσει’ και θα μπορείς ξανά σε λίγες μέρες να βάζεις εικόνες στα ποστάκια σου…καλησπέρες…και μη στενοχωριέσαι, αστεράκι μου…

  6. 1 Ιουλίου, 2011 στο 8:41 μμ

    Ξέρω Αθανασία μου για τα προβλήματα που «δημιουργούν» όλοι αυτοί που μας παραχωρούν βήμα για να έχουμε blogs…Παλιότερα και μένα με είχαν κλειδώσει…
    Αλλά φαίνεται πως το θεματάκι που αντιμετωπίζω έχω την τιμή να είναι ολάκερο δικό μου! :mrgreen:
    Όντως δεν έχω πολλές επιλογές πέρα από το να περιμένω, αλλά δεν παύει να με στεναχωρεί αυτό!
    Σ’ ευχαριστώ πολύ για τα μηνύματα συμπαράστασης…αισθάνομαι σαν ένα περιστέρι του συντάγματος τώρα!
    Χαχαχαχαχαχαχα…
    Μην μου δίνεις και πολλή σημασία…δεν είμαι στα καλά μου!
    Καλό βράδυ γλυκιά μου!

  7. 4 Ιουλίου, 2011 στο 11:22 πμ

    Α, λύθηκαν τα μάγια ε;
    Αυτή η έκλειψη ήταν που επηρέαζε!
    Οι αναγνώστες σου απαιτούμε επειγόντως καινούργιο ποστ! 🙂
    Καλημέρα!
    Φιλιά!

  8. 4 Ιουλίου, 2011 στο 11:27 πμ

    Χαχαχαχαχαχα ναι μάλλον φαίνεται έφταιγε όντως η έκλειψη…Τι να πω και εγώ το καημένο το Αστεράκι? 😛
    Έλα βρε που ανυπομονείτε για νέο ποστ…και εγώ που νόμιζα πως βρήκα την ησυχία μου τελικά και εσείς να απαλλαγείτε οριστικά από μένα! 😆
    Χμμμ τεσπα…κάτι θα σκεφτώ για να σας ικανοποιήσω…
    Stand by….! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουλίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 316,451 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


