04
Ιολ.
11

Ένα παραμύθι δίχως τέλος (2)…

Τακ, τακ η ροκάνα ξεκίνησε το πλέξιμό της. Η ιστορία που δεν είχε φθάσει στο τέλος της άρχισε ξανά να κυλάει σαν χαλίκι στην πλαγιά του βουνού…Υπήρχαν κι άλλα να ειπωθούν, άλλα τόσα μυστικά να φανερωθούν…

Αυτή τη φορά άγρια κοράκια πέταξαν πάνω απ΄το κεφάλι μου και κρώζοντας μου διηγήθηκαν τη συνέχεια του παραμυθιού

Εκεί που υπήρχε το υπέλαμπρο κάστρο, μια πυκνή ομίχλη κάλυψε το μέρος…Εκεί που έλειπαν οι δράκοι κι ακούγονταν τραγούδια, πύρινες γλώσσες φωτιάς απ’ τα ρουθούνια οργισμένων θηρίων έσπειραν την καταστροφή, τον τρόμο και τον πανικό…!

Αλλά ας πάρουμε τα πράγματα απ’ την αρχή…

Είχε περάσει αρκετός καιρός από τότε που αφήσαμε την αγαπημένη παρέα των πριγκιπισσών να γλεντάνε και να χαίρονται τη ζωή τους στ’ ονειρεμένο κάστρο. Μάλιστα σε μια απρόβλεπτη χρονική στιγμή μια «χαμένη» πριγκίπισσα ήρθε να συμπληρώσει τη συντροφιά και με το μπρίο και το εκρηκτικό ταπεραμέντο της  να δώσει μια πιο εύθυμη νότα στην παρέα…Ήταν η Έθελ μια τρελή (με την καλή έννοια) κοπέλα…! 😉

Τίποτα δεν προμήνυε πως θα γκρεμίζονταν όλα αυτά…Δεν υπήρξε καμιά υποψία πως όλα θα κατέρρεαν σαν πύργος από τραπουλόχαρτα. Η πλάση σκοτείνιασε…Μαύρα και βαριά σύννεφα κάλυψαν το πανέμορφο κάστρο που το έλουζε ο ήλιος. Ακόμα και η όψη του άλλαξε. Μάγια έπεσαν πάνω στο παλάτι κι έμοιαζε στοιχειωμένο, γκρίζο και παγωμένο…τα τραγούδια σταμάτησαν, η μουσική σιώπησε και τα γέλια κόπηκαν.

Τεράστιοι δράκοι ήρθαν από τη χώρα του χάους και πετούσαν απειλητικά στον ουρανό. Έκαψαν κάθετι πράσινο με τις καυτές ανάσες τους. Έδιωξαν κάθε ζώο μακριά με την τρομερή μορφή τους και το φοβερό βρυχηθμό τους! 

Οι ίδιες οι πριγκίπισσες ζαρωμένες από την απόγνωση και το φόβο, δεν ήξεραν πως να αντιδράσουν. Έβλεπαν τις φοβερές αλλαγές γύρω τους και δεν είχαν πια διάθεση για παιχνίδια και τραγούδια… Σαν κάτι να ρούφηξε τη ζωή από μέσα τους και μόνο ο κτύπος της καρδιάς τους που δυνατά σφυροκοπούσε στο στήθος τους, τις παρότρυνε να μην το βάζουν κάτω.

Και να ταν μόνο αυτό… Ο αγαπημένος τους μάγος-πειρατής είχε εξαφανιστεί! 😦 Μαυροφορούσες μάγισσες τον άρπαξαν και τον πήραν μακριά σε άγνωστες θάλασσες. Δεν είχαν νέα του. Καμιά είδηση δεν ήρθε στο κάστρο για μέρες πολλές.

Γυρνούσαν από δωμάτιο σε δωμάτιο άπραγες. Έριχναν κρυφές ματιές στον ουρανό ελπίζοντας να δουν μια φωτεινή ηλιακτίδα, αλλά μόνο δράκους έβλεπαν να πετούν από πάνω τους. Ήταν αιχμάλωτες στο ίδιο τους το σπίτι. Πάγωναν και έτρεμαν. Η σιωπή τις κυρίευε και μόνο ο απόηχος της Γαλάζιας Πολιτείας σαν μοιρολόϊ τις κρατούσε συντροφιά…

Και ξαφνικά, μια μέρα ένα μπουκάλι μ΄ένα γράμμα το φέρε η παλιρροια στις παρυφές του κάστρου…Ήταν μια είδηση…ένα κρυφό μήνυμα από τον πειρατή. Μπόρεσε να ξεφύγει από την επίβλεψη των μαγισσών και έστειλε λόγια ενθαρρυντικά στις αγαπημένες του φίλες.

«Μην φοβάστε για μένα. Είμαι καλά και θέλω να φανείτε και εσείς δυνατές. Σύντομα θα βρίσκομαι κοντά σας και θα διώξουμε μαζί τους δράκους μακριά…!»

«[…] Να αγαπάτε και να στηρίζετε η μια την άλλη. Η αγάπη είναι η υπέρτατη δύναμη που σκορπάει το σκότος μακριά. Κρατείστε το αυτό σαν θησαυρό στην ψυχή σας. Υμνείστε  την αγάπη…και  θυμηθείτε, δεν θα είστε ποτέ μόνες σας….!«

Ήταν μια υπόσχεση…

 

 

Υ.Γ: Το παραπάνω είναι αφιερωμένο στο Αγγελάκι (της χρωστούσα ένα παραμύθι με δράκους)
Υ.Γ2: Αφιερώνεται επίσης και στη Λίλιθ (της είχα υποσχεθεί post με στοιχεία θρίλερ)
Υ.Γ3: Το αφιερώνω τέλος στις υπόλοιπες φίλες μου, Ερατώ, Κοραλλένια κι Αθανασία (τις πειρατίνες φίλες μου) και φυσικά το αφιερώνω στον Πειρατή μου και στη ΖΙΟΝ που πολύ μας έχουν λείψει και οι δυο…!

34 Responses to “Ένα παραμύθι δίχως τέλος (2)…”


  1. 1 Angel
    4 Ιουλίου, 2011 στο 7:30 μμ

    Ωωωωωωωωωω καταπληκτικό παραμύθι!
    Σ ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου!
    Τι να σου χαρίσω τώρα….
    Χμ….
    Κάτσε να σκεφτώ…
    Ε περίμενε ντεεεεε……

    Ελπίζω να σ αρέσει!
    Φιλιά πολλά αστεράκι
    Μη μασάς! Ενας για όλους κι όλοι για έναν!
    Ναι ναι σαν τον Νταρντανιάν ένα πράμα!
    Κι επειδή δεν θέλω να μαι άδικη
    Να χαρίσω και στη Λίλιθ αυτό:

    και στην Ερατώ αυτό:

    και στην Κοραλλένια αυτό:

    Και στην Αθανασία αυτό:

  2. 2 Angel
    4 Ιουλίου, 2011 στο 7:34 μμ

    Σ αυτόν τον παλιοπειρατή που χάθηκε τι να χαρίσω;;;
    Μια πυξίδα; Ενα GPS? Xμμμμ………
    Για να δω….

    Αυτόν για να ταιριάζει με τη γαλάζια πολιτεία του!
    Να τους προσέχετε τους δράκους μου!
    Μπορεί να φαίνονται κακοί αλλά δεν είναι!

    Φιλιά πολλά σε όλους!
    Σμουατςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

  3. 3 Angel
    4 Ιουλίου, 2011 στο 7:35 μμ

    Ξέχασα το λινκ ε;;;
    Ξεμυαλισμένο αγγελάκι!

    Ελπίζω να του αρέσει!
    Φιλιά και πάλι

  4. 4 Ιουλίου, 2011 στο 7:41 μμ

    Angel μα τι πανέμορφα δώρα είναι αυτά?
    Η μια φωτό καλύτερη από την άλλη χωρίς να μπορώ να ξεχωρίσω την καλύτερη….Τις έχω αποθηκεύσει όλες…Μου αρέσουν πάρα πολύ σίγουρα θα τις δείτε ξανά σε μελλοντικό μου ποστ!

    Πολύ μου άρεσε αυτό που είπες για τους τρεις σωματοφύλακες…Κάποτε πάλι μας είχαν παρομοιάσει με τους ήρωες του Αλέξανδρου Δουμά βέβαια με κάποια παραλλαγή.
    Χαίρομαι που σου άρεσε το παραμύθι μου…αργώ αλλά δεν ξεχνώ τις υποσχέσεις!
    Πολλά φιλιά, καλή μου! 🙂

  5. 4 Ιουλίου, 2011 στο 7:43 μμ

    Ελπίζω το μήνυμα του μάγου-πειρατή στο παραμύθι μου να αποδειχθεί προφητικό και να έρθει πάλι κοντά μας.
    Ο χρόνος θα δείξει….!

    Μια πυξίδα ενδείκνυται περισσότερο για έναν πειρατή! 😉

  6. 4 Ιουλίου, 2011 στο 7:45 μμ

    Είμαι σίγουρη πως θα αρέσει και σε εκείνον το δώρο του…έχει ένα τόσο όμορφο γαλάζιο χρώμα…σαν τα γαλήνια κύματα της θάλασσας!
    Τελικά οι δράκοι είναι τόσο αγαπητά πλάσματα…Είναι τυχαίο που στο κινέζικο ωροσκόπιο είμαι δράκος? Δεν νομίζω! :mrgreen:

  7. 7 Angel
    4 Ιουλίου, 2011 στο 7:56 μμ

    Κι εγω Δρακος ειμαι! Χα χα χα χα
    Μόνο που ο δικός μου είναι λίγο πιο ατίθασος και
    προσπαθώ να τον δαμάσω! Κοίτα όμως πως με προσέχει!!!!

    Φιλιά πολλά και πάλι

  8. 4 Ιουλίου, 2011 στο 8:04 μμ

    Το είχα σχεδόν σίγουρο πως θα είσαι και εσύ δράκος στο ζώδιο στο κινέζικο ωροσκόπιο, εφόσον τα ζώδιά τους έχουν διάρκεια ενός χρόνου περίπου μέχρι την εναλλαγή τους…
    Κι εμείς είμαστε συνομήλικες! 😉

    Όντως ένα άτακτο και ζωηρό αγγελάκι όπως εσύ θα χρειάζεται κάποιον να το προσέχει! 😆
    Kisses….!

  9. 9 Angel
    4 Ιουλίου, 2011 στο 8:32 μμ

    Κάνε μου τη χάρη που θα μας βγάλεις συνομήλικες!
    Εγώ ακόμα δεν έχω βγάλει φρονιμίτες εντάξει;;;;;
    Εσύ μεγάλωσε όσο θες, εγώ δεν θέλω! Οχι σου λέωωωωωωω
    Ακούς εκεί! Δρακούλη μου η θεία Αστροφεγγιά μου είπε
    ότι είμαι μεγάλη, τι θα κάνεις γι αυτό;;;;
    Εεεεεε;;;;; Λέγε ρε μη σε κάνω σουβλάκι!
    Δράκοι σου λένε μετά Πφφφφφφφ

    Χα χα χα χα χα χα χα χα χα

  10. 4 Ιουλίου, 2011 στο 8:36 μμ

    Κάτσε βρε Αγγελάκι…συνομήλικες είπα πως είμαστε…διευκρίνισα όμως ηλικία? Αν το θέτεις έτσι και εσύ δεν έχεις βγάλει ακόμα τους φρονιμίτες τότε εγώ δεν έχω βγάλει καν τα πρώτα μου δυο δοντάκια του κουνελιού!
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Αμ τι νόμιζες? Θα μου ξέφευγες?
    Και μην μου απειλείς τους δράκους πια…είναι πλέον υπό την προστασία μου εφόσον πάτησαν…εεεεε πέταξαν στο εναέριο χώρο του blogακίου μου! 😆 😆 😆

  11. 11 Angel
    4 Ιουλίου, 2011 στο 8:40 μμ

    Χα χα χα χα χα χα χα
    Καλά τότε, θα φέρω τον Αρη!
    Για να μάθεις!
    Χα χα χα χα χα χα χα

  12. 4 Ιουλίου, 2011 στο 8:42 μμ

    Ο Άρης σου θα φοβηθεί τόσους Δράκους που έχω μαζέψει εδώ…τον βλέπω να γίνεται αυτός ψητό σουβλάκι! 😛

  13. 13 Angel
    4 Ιουλίου, 2011 στο 8:49 μμ

    Πριτςςςςς ο Αρούλης μου θα τους κάνει
    γαβ και θα τρέξουν να κρυφτούν! Αμεεεεε…..
    Τι νόμιζες;;;; Δεν είναι δράκοι Αρη μου, έλα πίσω!
    Μεγάλες σαύρες είναι!

  14. 4 Ιουλίου, 2011 στο 8:53 μμ

    Ρε συ κρίμα είναι να φλομώνεις το σκυλάκι στο ψέμα…χαχαχαχαχαχαχαχα. Θα σου συνιστούσα να μην τον αφήσεις να τους πλησιάσει…
    Ένα φσσσσσστττ να του κάνουν θα αποκτήσει μόνιμο μαύρισμα και δεν θα είναι από τον ήλιο! :mrgreen:

    Αλλά επειδή με έπιασε το ευγενικό μου…προτείνω να δώσουμε τα χέρια…κι αν θες να είσαι μικρότερη και μωράκι…οκ…αλίμονο…χάρισμά σου! 😉

    Είμαστε οκ τώρα? 🙂

  15. 15 Angel
    4 Ιουλίου, 2011 στο 9:05 μμ

    Εξαρτάται! Θέλω ένα αυγό kinder, ένα παγωτό nirvana
    caramel μερικά τσούπα τσουπς και τον γκόμενο της
    barbie μαζί με το σπίτι, το κότερο και το αυτοκίνητο του
    θα το σκεφτώ! Αμέεεεε

  16. 16 Angel
    4 Ιουλίου, 2011 στο 9:06 μμ

    Υ.γ Ααα και τη σκυλίτσα της Barbie για τον Αρη μου!
    Ναι… νομίζω πως θα το σκεφτώ τώρα!

  17. 4 Ιουλίου, 2011 στο 9:08 μμ

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχα σαν πολλά ζητάς κι όχι γιατί : ουκ αν λάβοις παρά του μην έχοντος, αλλά επειδή η ευγένειά μου δεν φθάνει ως εκεί…
    Είμαι ΔΙδυμάκι και οι διαθέσεις του αλλάζουν μέχρι να πεις κύμινο!
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Οπότε εμμένω στην πρώτη μου πρόταση! 😉

  18. 4 Ιουλίου, 2011 στο 9:09 μμ

    Νομίζω πως επιβαρύνεις τη θέση σου Αγγελάκι με τις απαιτήσεις σου…όπως βλέπεις έκλεισα το φάκελο των διαπραγματεύσεων! 😛

  19. 19 Angel
    4 Ιουλίου, 2011 στο 9:11 μμ

    Κι εγώ τότε θα σου πάρω όλες τις σαύρες….
    εεε τους δράκους ήθελα να πω και δεν θα σ έχω φίλη!
    Δεν σου ξαναμιλάω! Να μάθεις!

    Υ.γ τελικά εκτός απ το παραμύθι
    είναι και τα σχόλια χωρίς τέλος!
    Χα χα χα χα χα χα χα χα χα

  20. 4 Ιουλίου, 2011 στο 9:16 μμ

    Angel ειλικρινά θα ήθελα να έβλεπα πως θα το έκανες αυτό…να μου αφαιρέσεις δλδ τις σαύρες…εεεε τους δράκους ήθελα να πω….
    Το μόνο που φοβάμαι είναι να ξαναγίνω ένας φάκελος των X-Files. Ο,τιδήποτε άλλο…δεν με τρομάζει…! χαχαχαχαχαχαχα

    Για τη φιλία μας που λες… χμμμμ το ρισκάρω!

    Σχόλια χωρίς τέλος, εεεεε? Εδώ να δεις που σκέφτομαι να έχει και συνέχειες τελικά το παραμύθι. Οπότε θα είναι πραγματικά endless! 😀

  21. 21 Angel
    4 Ιουλίου, 2011 στο 9:24 μμ

    Ετσι ε;;;;;;;
    Είδες πως μ έκανες τώρα;;; Ε είδες;;;;
    Κοκκίνισα! Χα χα χα χα χα χα

  22. 4 Ιουλίου, 2011 στο 9:28 μμ

    Wow, τι δράκος είναι αυτός! 🙄
    Είναι υπέροχος….!

    Αλλά αυτό δείχνει και κάτι άλλο….ότι οι απειλές σου ήταν μόνο λόγια, αφού απλά κοκκίνησες από θυμό!
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Να ξαναγυρίσουμε λοιπόν, στην αρχή χωρίς παράλογες απαιτήσεις …να είσαι μικρότερή μου και φίλη μου? Δέχεσαι? 8)

  23. 23 Angel
    4 Ιουλίου, 2011 στο 9:29 μμ

    Τι;;; Κάπως έτσι δλδ??????

  24. 4 Ιουλίου, 2011 στο 9:33 μμ

    Αν θέλεις να περάσεις ξανά από την άχαρη φάση της εφηβείας… με σπυριά, ψυχολογικές κι ορμονικές διαταραχές….πάω πάσο!
    Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχα

    (Σοβαρά τώρα, που βρίσκεις αυτές τις υπέροχες φωτό?)

  25. 25 Angel
    4 Ιουλίου, 2011 στο 9:36 μμ

    Χα χα χα χα χα χα χα
    Χα χα χα χα χα χα χα
    Γιατί τώρα που την πέρασα νομίζεις πως είμαι καλύτερα;;;;;
    (Οχιιι δεν έχω σπυριά, για τα υπόλοιπα λέω)

    Ααα έχω αποθηκεύσει αυτή τη σελ
    http://www.annestokes.com/
    για να χω τα σχέδια για tattoo!
    Αλλά κανείς δεν τα διαλέγει 😦
    Και είναι τόσο υπέροχα!
    Ολοι θέλουν μικρά και διακριτικά!

  26. 26 Angel
    4 Ιουλίου, 2011 στο 9:38 μμ

    Πάω να τσιμπήσω κάτι!

    Γέλασα πολύ απόψε!
    Φιλιά

  27. 4 Ιουλίου, 2011 στο 9:39 μμ

    Είπα εγώ πως είσαι καλύτερα? Ξέχασες τι έγραψα για την «Έθελ» μου? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    I like you just the way you are….!

    Ρε συ κρίμα που δεν διαλέγουν δράκους για tattoo…μου αρέσουν πολύ! Μμμμμμμ μου δίνεις ιδέες για το μελλοντικό μου!

  28. 4 Ιουλίου, 2011 στο 9:41 μμ

    Χαχαχαχαχαχα να ένας χορτοφάγος δράκος…Θα την βγάλεις μόνο με βατόμουρα?
    Καλή όρεξη, Αγγελάκι!
    Χάρηκα κι εγώ πολύ γλυκιά μου, επίσης γέλασα κι εγώ πολύ!
    Πολλά πολλά φιλιά! 🙂

  29. 4 Ιουλίου, 2011 στο 11:52 μμ

    Ωραίο παραμύθι!
    Και με χαρούμενο μήνυμα!
    Και πάλι έμεινε χωρίς τέλος, οπότε δικαιώνει το όνομά του και υπάρχει και ευκαιρία για τρίτο μέρος!
    Και με ωραίες εικόνες!
    Και με αφιέρωση! (ευχαριστώ Αστροφεγγιά!)
    Και με αφιερώσεις όμορφους δράκους από το Αγγελάκι (ευχαριστώ Αγγελάκι!)

    Όλα τα έχει αυτό το ποστ! 🙂
    Καλό βράδυ!
    Φιλιά πολλά!

  30. 4 Ιουλίου, 2011 στο 11:57 μμ

    Είναι ένα σύνολο από πολλά μηνύματα, αλληγορικά σύμβολα και φυσικά μυθοπλασία…
    Αν υπάρξει συνέχεια δεν έχει αποφασιστεί ακόμα….όπως και το συγκεκριμένο ήταν παρασκεύασμα της στιγμής! 😉
    Χαίρομαι και σ’ ευχαριστώ πολύ που σ΄άρεσε Ερατώ!
    Νομίζω πολλά «μπράβο» αξίζουν στο Αγγελάκι που στόλισε το ποστ μου με πανέμορφους δράκους!

    Καλό βράδυ και πολλά φιλιά επίσης και σε σένα φιλενάδα! 🙂

  31. 5 Ιουλίου, 2011 στο 12:49 πμ

    “[…] Να αγαπάτε και να στηρίζετε η μια την άλλη. Η αγάπη είναι η υπέρτατη δύναμη που σκορπάει το σκότος μακριά. Κρατείστε το αυτό σαν θησαυρό στην ψυχή σας. Υμνείστε την αγάπη…και θυμηθείτε, δεν θα είστε ποτέ μόνες σας….!“

    Καλέ, αυτός δεν είναι ο πειρατής!
    Αυτός είναι ινδός γκουρού κρίσνα!
    Χαχαχα!!! 😆

    Έλα… σε πειράζω.
    Όμορφο παραμυθάκι, Αστέρι μου.
    Ευχαριστώ και για την αφιέρωση. 🙂

    Φιλιά πολλά!!!

  32. 5 Ιουλίου, 2011 στο 12:54 πμ

    Και πού το ξέρεις, εκεί που βρίσκεται πως δεν έκανε ειδικά και πολλά μαθήματα ινδικής φιλοσοφίας? Χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Τον υποτιμάς καλέ….! 😛

    Αλλά καλά κάνεις προσγειώνεις τις όποιες μου συγγραφικές φιλοδοξίες! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Να ‘σαι καλά, γλυκιά μου νεράϊδα…πολλά πολλά φιλιά! 🙂

  33. 5 Ιουλίου, 2011 στο 12:04 μμ

    Πανικός. Και φυσικά Anastacia.

  34. 5 Ιουλίου, 2011 στο 12:07 μμ

    Για πες μου θα σε κάνω τελικά να τη συμπαθήσεις πέρα από τα φυσικά της προσόντα? Εννοώ σαν καλλιτέχνιδα…! 😉

    Κατά τ’ άλλα πανικός, όπως τα λες Kanthare μου…πανικός και μούδιασμα! 😦


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουλίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 317,265 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


