10
Ιολ.
11

Κάτω απ’ τον ήλιο…

Καλοκαίρι, ήλιος και ζέστη…

Πολλοί είναι εκείνοι που προγραμματίζουν τις διακοπές τους κι αν όχι τότε σίγουρα ονειρεύονται διακοπές σε μέρη εξωτικά… αν πάλι δεν τους αρέσουν τα εξωτικά μέρη, το βέβαιο είναι πως θα προτιμήσουν  τα δροσερά, κοντά σε θάλασσα να απολαμβάνουν παγωμένα ποτά και να κάνουν πολλά μπάνια…

Η δική μου σκέψη δεν απέχει και πολύ από αυτήν που περιέγραψα πιο πάνω…έκανα όμως τις δικές μου τροποποιήσεις και έβαλα τις δικές μου πινελιές…

Ένα ταξίδι όχι και τόσο μακρινό… ως την αγαπημένη μου Αίγυπτο…κι αν με θεωρείτε τρελή που ονειρεύομαι ταξίδι εκεί, όταν ο υδράργυρος βγάζει καπνούς από τη ζέστη…θα πω απλά: «Εεεεε, γούστα είναι αυτά!» 😉

Από μικρή είχα δείξει την αδυναμία μου για τη χώρα αυτή…γοητευμένη από την ιστορία της, τους αρχαίους θεούς της και τον πολιτισμό της! Μεγάλη μου επιθυμία είναι να διασχίσω το αμμώδες έδαφός της πάνω σε μια καμήλα, να επισκεφτώ τις πασίγνωστες πυραμίδες και μετά μια μίνι κρουαζιέρα στο Νείλο…

Και όλα αυτά να συνοδευτούν και να σημαδευτούν απ’ ένα έγκλημα… φυσικά, όμως το θύμα να μην είμαι εγώ! Σας τρόμαξα? Χαχαχαχαχαχαχα, θα σας εξηγήσω..

Η πρώτη μου «επαφή» με την Agatha Christie και τα έργα της δεν ήταν μέσα από την ανάγνωση ενός βιβλίου ως είθισται. Αντίθετα την γνώρισα από μια ταινία εμπνευσμένη από ένα αθάνατο έργο της….το «Έγκλημα στο Νείλο» και έκτοτε έγινε μια από τις αγαπημένες μου συγγραφείς.

Death on the Nile

 Η πλοκή έχει ως εξής: Η πλούσια κληρονόμος Λινέτ Ρίτζγουεϊ παντρεύεται τον -πρώην- εραστή (το Σάιμον Ντόιλ) της καλύτερής της φίλης και ξεπεσμένης αριστοκράτισσας Ζακλίν ντε Μπελφόρ. Η Ζακλίν ακολουθεί το νεόνυμφο ζευγάρι στο μήνα μέλιτός τους στην Αίγυπτο και στοιχειώνει κάθε στιγμή τους. Τελικά, το ζευγάρι ξεφεύγουν από αυτήν, επιβιβαζόμενοι στο πολυτελές ατμόπλοιο Καρνάκ που διαχίζει το Νείλο. Στο ατμόπλοιο επιβαίνει και ο διάσημος Βέλγος ντετέκτιβ Ηρακλής Πουαρό, ο οποίος συναντά μια από τις πιο σκοτεινές υποθέσεις της ζωής του όταν πρέπει να αντιμετωπίσει έναν ανώνυμο και μυστηριώδη δολοφόνο στο ατμόπλοιο…

Το καστ των ηθοποιών είναι εκπληκτικό και φυσικά η υπόθεση εξαιρετική εφόσον φέρει την υπογραφή της Άγκαθα Κρίστι…Αν δεν δείτε την ταινία, σίγουρα να προτιμήσετε να διαβάσετε το βιβλίο ξαπλωμένοι σε μια «σεζ-λονγκ». Είμαι βέβαιη πως θα το ευχαριστηθείτε! 🙂

Σκεφτόμουν με τι τραγούδι να κλείσω αυτό το post… Δεν έβρισκα κανένα που να αρμόζει με το θέμα…Ώσπου αποφάσισα να βάλω το «All things bright and beautiful» που είναι και soundtrack της ταινίας…Δεν ξέρω αν εκείνος που επέλεξε να το βάλει στην ταινία είχε ιδιόρρυθμο και καυστικό χιούμορ, αλλά θεωρώ πως κατά ένα περίεργο τρόπο ταιριάζει…

Εδώ το ερμηνεύει η Katherine Jenkins.

Υ.Γ: Καλή σας εβδομάδα!


8 Responses to “Κάτω απ’ τον ήλιο…”


  1. 1 Angel
    10 Ιουλίου, 2011 στο 3:08 μμ

    Κι εγώ θέλω να πάω Αίγυπτοοοοοοοο
    την ταινία την έχω δει πολύ πολύ παλιά
    Το τραγουδάκι χμ…. ξέρεις τώρα…
    Ας μην σχολιάσω λέμε!
    Χα χα χα χα χα
    Φιλιά πολλάααααααααααααααααα

  2. 10 Ιουλίου, 2011 στο 3:23 μμ

    Θες να πάμε παρέα Αίγυπτο να κυνηγήσουμε …μούμιες? :mrgreen:
    Και εγώ ήμουν πιτσιρίκι όταν πρωτοείδα την ταινία και μου άρεσε πολύ!
    Ρε γμτ…να μην σε «βρίσκω» σχεδόν ποτέ μουσικά? Χαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Φιλιά πολλά Αγγελάκι μου! 🙂

  3. 10 Ιουλίου, 2011 στο 5:11 μμ

    Ωραία η Αίγυπτος αλλά όχι γι αυτή την εποχή θα έλεγα….:)
    Την ταινία την έχω δει και μου άρεσε πολύ.
    Κάποτε είχα πάθος με τις αστυνομικές ταινίες και κάποια άλλη στιγμή με βιβλία του είδους.
    Ο,τι πρέπει για να ξεχαστεί κανείς ευχάριστα το καλοκαιράκι…

  4. 10 Ιουλίου, 2011 στο 6:38 μμ

    Ωραία, Ερατώ μου εκεί θα πάμε μαζί μιαν άλλη εποχή…
    Χαίρομαι που όλες μας έχουν δει τη συγκεκριμένη ταινία…Δεν μένει απ’ το να επιβεβαιώσει και η Λίλιθ! 🙂
    Φιλιά πολλά!

  5. 5 vad
    11 Ιουλίου, 2011 στο 5:49 πμ

    Δεν κατάλαβα,πήγες ή θα πας;
    Συναισθήματα ανείπωτα,στις πυραμίδες πρωτη φορά ενιωσα δέος μπροστα σε ανθρώπινο δημιουργημα.
    Δες δέκα αναρτησεις στη σειρά…
    http://apouro.blogspot.com/2009/05/1.html

  6. 11 Ιουλίου, 2011 στο 8:18 πμ

    Δεν πήγα αλλά θέλω παρα μα πάρα, πάρα και ακόμα περισσότερο, πολύ να πάω, αγαπητέ VaD. Ελπίζω κάποτε να τα καταφέρω…
    Το Κάϊρο δεν φαίνεται να διαφέρει και τόσο από κάποια άλλη ευρωπαϊκή πόλη. Εμένα όμως με γοητεύει η έρημος, οι πυραμίδες, η Σφίγγα κλπ…
    Είσαι τυχερός που στάθηκες μπροστά σε μια τέτοια ομορφιά!
    Καλή σου μέρα! 🙂

  7. 7 vad
    11 Ιουλίου, 2011 στο 5:50 μμ

    διαβασε καλα για το Κάιρο,ειναι αθλια πόλη,δεν μπορεις να το φανταστείς…απεριγραπτο, ό,τι καιι να σου πω….

  8. 11 Ιουλίου, 2011 στο 6:31 μμ

    Θες να πεις πως είναι χειρότερα από τις συνθήκες που επικρατούν στην Αθήνα? Διάβασα το άρθρο και είδα τις φωτό…
    Αλλά οκ, δεν υπάρχει θέμα να διαφωνήσουμε γι αυτό! Μην ξεχνάς πως ενδιαφέρομαι για τις πυραμίδες κλπ, κλπ! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουλίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 317,286 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


