20
Ιολ.
11

Exodus…

This land is mine, God gave this land to me
This brave and ancient land to me
And when the morning sun reveals her hills and plain
Then I see a land where children can run free.
So take my hand and walk this land with me
And walk this lovely land with me
Though I am just a man, when you are by my side
With the help of God, I know I can be strong.

Though I am just a man, when you are by my side
With the help of God, I know I can be strong

To make this land our home
If I must fight, I’ll fight to make this land our own
Until I die, this land is mine.

Υ.Γ: Όταν ο άνθρωπος έφαγε το καρπό απ’ το δέντρο της γνώσης κατά τη βιβλική παράδοση ή σύμφωνα με τον ελληνικό μύθο ανοίξε το κουτί της Πανδώρας, βγήκαν όλα τα κακά στην επιφάνεια και ήρθε η «θλίψη» (κι όχι μόνο) στην ανθρωπότητα.
Ποτέ δεν μου άρεσαν οι εκπλήξεις, επειδή ήταν κάτι που δεν μπορούσα να ελέγξω και συνήθως απογοητευόμουν. Έτσι κοίταζα με επιφύλαξη κάποιον που μου πρόσφερε ένα δώρο ή όταν μου έλεγε πως είχε μια έκπληξη για μένα. Το θεωρούσα σαν το κουτί της Πανδώρας. Αρκετές φορές το ένστικτό μου επιβεβαιώθηκε.
Όπως τότε όταν σε αρκετά νεαρή ηλικία κάποιος μου πρόσφερε ένα μικρό κουτί, που ίσα-ίσα χωρούσε στη χούφτα μου και ανοίγοντάς το πετάχτηκε ένας μικρός σφουγγαρένιος φαλλός με ελατήριο… Ήταν ένα κακόγουστο αστείο.
Για χρόνια κοιμόμουν τον ύπνο του δικαίου ή απλά εθελοτυφλούσα και δεν κοίταζα προσεκτικά γύρω μου. Η γνώση όμως είναι πάντα εκεί κι όταν την ψάχνεις σε κάνει πιο δυνατό για να μπορέσεις να αντιμετωπίσεις ό,τι κακό σου τύχει.
Τελευταία λοιπόν, έχω παρακολουθήσει τόσες ειδήσεις όσο ποτέ άλλοτε στη ζωή μου. Αναγκάστηκα να ψάξω σε λεξικά για να κατανοήσω οικονομικούς και άλλους όρους που εμφανίστηκαν ξαφνικά στη ζωή μας. Από διάφορες εκπομπές (Χαρδαβέλας-Αθέατος Κόσμος) ή σε σερφάρισμα σε διάφορα blogs αποκόμισα πληροφορίες που μου ήταν άγνωστες.
Μια χώρα σαν τη δική μας ευλογημένη με ήλιο και θάλασσα….αλλά και με τεράστιο φυσικό πλούτο, που θα μπορούσε όχι μόνο να μας ξεχρεώσει, αλλά και να μας αφήσει πλεόνασμα, οδηγείται σαν πρόβατο στη σφαγή. Ακολουθώντας κάποιοι, ένα καλά οργανωμένο σχέδιο, την ξεπουλούν.
Η οργή μου είναι μεγάλη. Αισθάνομαι σαν να κρατώ στο χέρι μου ξανά εκείνο το μικρό κουτί με το φαλλό…Τότε ήταν απλά ένα κακόγουστο αστείο…Τώρα όμως δεν θα το ανεχτώ και δεν θα το επιτρέψω…! 👿

6 Responses to “Exodus…”


  1. 20 Ιουλίου, 2011 στο 6:13 μμ

    Ούυυυυυυυυυυφ! καλό μου αστεράκι και ποιός, ανέχεται νομίζεις? να βλέπει να συντελείται αυτή η απίστευτη προδοσία ή σκευωρία, εναντίον της χώ ρας του, της χώρας που τον μεγάλωσε και τον έθρεψε,? κανείς γνήσιος έ λλη νας πιστέυω, εκτός κι αν είναι εν τε λώς γιουρούκι που λένε και στο χωριό μου ή ε ντε λώς κωθόνι που λένε, και δ ε ξέρει ντίπ για ντίπ τί του γίνεται..ή εκτός, και αν είναι ανθέλληνας μέχρι εκεί που δε παίρνει, ή αν μισεί τόοοσο, τη χώρα του που να έυχεται ο ί διος, τη καταστροφή της! όσο για το…’κουτί της πανδώρας’ έχεις δίκιο καλό μου, και τώρα έχουν αρχίσει να βγαίνουν, για τα καλά ό-λα τα κακά από αυτό, και να ‘κυκλοφορούν’ ελέυθερα στον κόσμο, με ό,τι συνέπειες όλα αυτά μπορεί να έχουν, μιλάμε όμως για πάαρα πολλά κακά!! αλλά εγώ ξέρεις τί λέω?, μήπως όολα αυτά τα κακά έχουν να κάνουν, και λίγο και με μας τους ίδιους? και με το μυαλό μας? και με τους λάθος, χειρισμούς που ε μείς οι ίδιοι, έχουμε κάνει? ή καλύτερα με τις βλακείες ή με την απληστία, που κουβαλούν μερικοί μέσα τους που αυτοί τύχαινε να έχουν το τιμόνι της χώρας μας δυστυχώς, ή και με την πλεονεξία τους, που δ ε μπορούν να την ελέγξουν με τίποτε και που εξετίας αυτής, έκαναν διάφορα μεμτά και ανεπίτρεπτα (όπως το να κάνουν, αθρόα υπεξαιρέσεις χρημάτων) από ό-λους τους δημόσιους φορείς από ό-λα τα δημόσια ταμεία, και δε συμαζέυεται κοινώς να κλέβουν, κατ’ επανάληψιν τα λεφτά του μέσου έλληνα πολίτη και φυσικά ό-λα αυτά, α δια φο ρώντας παντελώς για τις όποιες, συνέπειες θα μπορούσε να έχει αυτό?…(τις οποίες τις βλέπουμε, τώρα) μετά από χρόοοοονια υπεξαιρέσεων, ασύστολων κλεψιών σε βάρος του δημοσίου και των εργαζομένων του πάντα…που δε φταίνε, σε τίποτε φυσικά και που πληρώνουν αυτοί τώρα με πετσόκομα μισθών συντάξεων, κλπ, κλπ….ε, δεν φταίνε πάντοτε αστεράκι μου, όπως βλέπεις ‘εξωγενείς παράγοντες’ για ό,τι μας συμβαίνει! ή δ εν έρχονται πάντοτε, ό-λα τα κακά θεό-σταλτα ή από το πουθενά! τα πιό πολλά κακά, έρχονται από εμάς τους ίδιους και κυρίως, από την απληστία μας και από τη πλεονεξία μας…κι έχουν να κάνουν, με μ ας και μόνο με μ α ς….πάντως έχεις δίκιο σε όλα….όσα λες….από’ μας πάντως εξαρτάται να βρούμε, δραστική λύση σε ό-λα αυτά τα σημαντικά προβλήματα, που ε μ είς οι ίδιοι έχουμε δημιουργήσει πρίν να γίνουν, ακόμη χειρότερα και εντελώς ανεξέλεγκτα…φιλάκια…

  2. 20 Ιουλίου, 2011 στο 6:39 μμ

    Αθανασία μου πολλοί ήταν αυτοί που ραδιούργησαν εναντίον του κράτους και φυσικά ενέργησαν προς όφελός τους…Φταίμε και εμείς όμως που με ολέθρια λάθη τους βοηθήσαμε…
    Το θέμα είναι να μην επιτρέψουμε να ξεπουλήσουμε το κράτος. Δυστυχώς αυτός ο κίνδυνος είναι ορατός!
    Φιλιά πολλά κι από μένα!

  3. 3 Angel
    21 Ιουλίου, 2011 στο 9:20 μμ

    …………….
    Πολλά συγχαρητήρια για το ποστάκι!
    Το διάβασα όλο και το βρήκα απολαυστικό!
    Δεν θα απογοητευτώωωωω
    Οχι
    …..Και ξανά προς τη δόξα τραβά!
    …………………………………..

    Φιλιά πολλάααααααααααααααααα

  4. 21 Ιουλίου, 2011 στο 9:25 μμ

    Αγγελάκι, ευχαριστώ αν κι με παραξενεύουν τα «συγχαρητήριά» σου…
    Και χαίρομαι ειλικρινά που δεν απογοητεύεσαι…Δεν μπορώ να πω, ότι εγώ δεν απογοητεύομαι ώρες ώρες…αλλά τεσπα…!
    Φιλιά πολλά κι από μένα!

  5. 5 Angel
    21 Ιουλίου, 2011 στο 10:50 μμ

    Αν σου πω ότι από τότε που απέχω
    έστω κι αυτό το λίγο απ το blogging
    αισθάνομαι σούπερ τι θα πεις?
    Σαν να ήμουν άρρωστη κι ανάρρωσα ένα πράμα!
    Δεν ξέρω πως να στο εξηγήσω
    αλλά αισθάνομαι περίεργα!
    Ομορφα Χαλαρά!
    Λες και είμαι απο αλλο πλανήτη…
    Αλλού….

    Φιλιά πολλά

  6. 21 Ιουλίου, 2011 στο 10:57 μμ

    Ναι ίσως αυτό να είναι μια λύση…αν σ΄αυτό θέλει κανείς να πιστέψει!
    Σε πιστεύω όμως όταν λες πως βρήκες τη λύση, αποκτώντας χαλάρωση κι ομορφιά…εφού απομακρύνθηκες απ’ το blogging…!

    Σε μπέρδεψα? Χαχαχαχαχα, ίσως να προέρχομαι εγώ απ’ άλλον πλανήτη! :mrgreen:
    Φιλάκια, Αγγελάκι μου!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουλίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 316,354 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


