22
Ιολ.
11

Ροζαλία…

Θυμάστε τη Ροζαλία? Καταρχάς την ξέρετε ή όχι?

Ίσως καλύτερα να απευθυνόμουν σε φαντάρους ή σε όσους έχουν ήδη υπηρετήσει στο στρατό…Σίγουρα εκείνοι θα έμπαιναν πιο γρήγορα στο νόημα. Well, για όποιον δεν γνωρίζει, η «Ροζαλία» είναι το απολυτήριο χαρτί του στρατού που είχε ένα χαρακτηριστικό ροζ χρώμα, εξού και το προσωνύμιο… Άρα θα μπορούσε να ισχυριστεί κανείς πως είναι και άγγελος καλών ειδήσεων…

Λοιπόν, εδώ και μερικές μέρες ήρθε η δική μου «Ροζαλία». Το εκκαθαριστικό (δλδ) της εφορίας, που επειδή η δήλωσή μου έγινε μέσω ίντερνετ, απεστάλη και γρηγορότερα. Κι είχα επιστοφή το συγκλονιστικό ποσό των 11,46 ευρώ! 8)

Φυσικά κάποιος άλλος θα έλεγε: «Πάλι καλά Αστροφεγγιά που έχεις επιστροφή. Κάνε το σταυρό σου και μην μιλάς, θα μπορούσες στην αντίθετη περίπτωση να πληρώνεις»!

Έχετε δίκιο φίλοι μου…Κάνω το σταυρό μου ξανά και ξανά…Αλλά το Αστεράκι έχει κι ορισμένες απορίες …

Τώρα που ακούμε συνέχεια παράξενους όρους όπως «επιλεκτική» – «ελεγχόμενη» – χρεωκοπία…Τώρα που παίζουμε το γνωστό «αμπεμπαμπλόμ» στη χώρα μας και στην ουσία έχουμε γίνει το πειραματόζωο στον παγκόσμιο χάρτη…Αναρωτιέμαι λοιπόν, θα πάρω αυτό το υπέρογκο ποσό, που μου εγκρίθη? Και σε τι νόμισμα? 😆

Ααααχχχ τι κάθομαι και σπάω το κεφάλι μου…? Όλα είναι τόσο όμορφα. H ζωή είναι τόσο υπέροχη όπως κι ο κόσμος μας…!

Σαν να ζούμε σ’ ένα ροζ σύννεφο!!! 😛


8 Responses to “Ροζαλία…”


  1. 1 Angel
    22 Ιουλίου, 2011 στο 7:25 μμ

    Χα χα χα χα χα χα χα
    Αφου δεν σου ζήτησαν να πληρώσεις
    μη μιλάς καθόλου κοριτσάκι μου!
    Χα χα χα χα χα χα
    Φιλιά πολλάααααααααααα

  2. 22 Ιουλίου, 2011 στο 7:31 μμ

    Κάτσε να δούμε τα νέα μέτρα μετά τους «πανηγυρισμούς» που ακούμε σήμερα και μετά μου λες ξανά! :mrgreen:
    Φιλιά κι από μένα, Αγγελάκι μου. Καλό Σ/Κ! 🙂

  3. 22 Ιουλίου, 2011 στο 9:49 μμ

    Αχααααααααααααααχαααααααααααααααχααααααααααααχααααααααααααααχαααααααααααχαα!αστεράκι μου κάνει εκατό μετάνοιες, στη Παναγία άναψε και καμιά λαμπάδα, μερικά μέτρα ψηλή,σταυρωκοπήσου και κάμποσες φορές, (ή στον Άι-Σπυρίδωνα? που είναι και ο πολυούχος σας εκεί) στη πανέμορφη Κέρκυρα που είσαι….και μ η λες, τίποτε γιατί υπάρχουν άνθρωποι ή, άμοιρα ανθρωπάκια? που θα αναγκαστούν να πληρώσουν από το υστερημά τους, 2.000 και 3.000, (κι όμως ναί, έχει καταγραφεί και τέτοια τραγελαφική περίπτωση να ζητούν, οι έφοροι και 3.000 χιλιάδες από συνταξιούχο!!!!!!!!!) ήσουν πάααρα πολύ τυχερή καλό μου που δε σε χτύπησε, ‘στα αυτιά’ που λέμε να βρείς και το μπελά σου, και δε ξέρω κι εγώ τί άλλο…τώρα όσο για τα 11τόσα, ευρώ επιστροφή ε, πρέπει να ντρέπονται πραγματικά, οι κύριοι για το γελοίο ποσό που σου επιστρέφουν αυτό…πρέπει να ντρέπονται…γιατί εσύ, (κι όλοι μας, φτύνουμε αίμα πραγματικά γιανά βγάλουμε τις υποχρεώσεις μας σε αυτούς, (την εφορία), μας κάνουν άπειρες και τεράστιες παρά-κρατήσεις κάθε μήνα? κάθε χρόνο? από μισθούς, συντάξεις κλπ, κλπ… μας βάζουν τεράστια φορολογία στα πάντα, και ειδικά τώρα με το ΔΝΤ χειρότερα, με τη δικιολογία, ότι είναι για την ιατρική μας περίθαλψη, τα ένσημα και αηδίες διάφορες, αλλά όταν είναι να μας, επιστρέψουν κάτι αυτοί μας βγάζουν το λάδι, που μας βάφτισαν γιανά το δώσουν και τελικά μας δίνουν πίσω, μόνο μερικά ψίχουλα από τα τεράστια, ποσά που παίρνουν α υ τοί, κάθε μήνα? από μας μέσα από τα διάφορα ΦΠΑ, παρά-κρατήσεις κι από άλλες, αηδίες που, μας βάζουν κάθε τρίς και λίγο…να χαίρεσαι πραγματικά να χαίρεσαι, που σου ε πέ στρε ψαν…….κάτι έστω κι αυτό, το λίγο και ειδικά τώρα σε τόσο δύσκολους καιρούς, κρίσης κλπ, κλπ…..καλησπέρες αστεράκι….και καλό ΣΚ….

  4. 22 Ιουλίου, 2011 στο 10:01 μμ

    Αθανασία μου….χμμμ,
    τεσπά…έχεις δίκιο σε όσα γράφεις. Ελπίζω όμως να κατάλαβες πως το post μου ήταν καθαρά ειρωνικό, έφερα εμένα ως παράδειγμα για να μιλήσω εξ ονόματος όλων (ή έστω των περισσοτέρων, απέχει κατά πολύ ως προσπάθεια προσωπικής προβολής)…
    Και πάλι, οκ…δεν θα πω περισσότερα….όποιος κατάλαβε, κατάλαβε! 😉
    Καλό Σ/Κ και σε σένα γλυκιά μου!

  5. 5 vad
    23 Ιουλίου, 2011 στο 6:24 πμ

    Κι ακόμα δεν τα επενδυσες;;;Τρέχααααα:)))

  6. 23 Ιουλίου, 2011 στο 7:25 πμ

    Ψάχνω σε τι είδους ομόλογα να ποντάρω, VaD μου….θέλει σκέψη το πράγμα!!! 😆 😆 😆

  7. 23 Ιουλίου, 2011 στο 2:04 μμ

    Λοιπόν…
    Έχω προτάσεις για το πώς θα τα ξοδέψεις:

    α) Ένα μικρό λογοτεχνικό βιβλίο.
    β) 5 παγωτά χωνάκια από το περίπτερο.
    γ) 12-13 κρουασάν σέβεν ντέις (διαλέγεις εσύ γεύση).
    δ) μια τούρτα να τη φας στην υγειά του γενναιόδωρου κράτους και…
    ε) ένα t-shirt με τυπωμένο στην μπροστινή πλευρά «Greek Survivor».

    Φιλιά πολλά!!! 🙂

  8. 23 Ιουλίου, 2011 στο 2:12 μμ

    Καταρχάς πού χάθηκες εσύ καλή μου νεράϊδα? Κρύφτηκες από τον ήλιο λόγω ζέστης? :mrgreen:

    Επίσης οι προτάσεις σου είναι εναλλακτικές ή το τεράστιο αυτό ποσό θα το ξοδέψω και με τους 5 τρόπους?
    Από το β-δ δεν με συμφέρει γιατί θα πάρω κιλά! 😆
    Το α’ κάτι μου λέει, αλλά περνάω περίοδο ξηρασίας στα βιβλία…δεν ξέρω, αλλά βαριέμαι να διαβάσω αυτό τον καιρό…
    Το ε’ αν το φοράω δημοσίως, φοβάμαι πως θα γίνω στόχος! 😛

    Λοιπόν τείνω στην πρώτη επιλογή, να αγοράσω ένα βιβλίο σαν απόθεμα για το χειμώνα! χαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Πολλά φιλιά, γλυκιά μου…Μου έλειψες! Μην χάνεσαι, οκ?


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουλίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 316,451 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


