29
Ιολ.
11

Ισχύς εν τη ενώσει (2)…

Ποιος είπε πως η επιλογή ελληνικών κομματιών είναι εύκολη? Καθόλου μάλιστα…! Έτσι η λίστα είναι μεγαλύτερη (κι ας λείπουν μερικά τραγούδια που δεν βρήκα στο youtube), οπότε ας με συγχωρέσετε, πλζ, γι’ αυτό! 😉

1) Φίλοι

[εδώ ανοίγω παρένθεση, λέγοντας πως θα ήθελα να προσθέσω και το «Δεν θέλω τέτοιους φίλους», που δυστυχώς δεν το βρήκα ντουέτο με τη Νατ. Θεοδωρίδου στο youtube 😦 ]

2) Εμείς

3) Βίσση-Καρβέλας θα μπορούσαν να είναι μια κατηγορία μόνοι τους, άρα:

3α) Εμείς

3β) Ένα χρόνο το περισσότερο

4) Σ’ αγαπώ

5) Για να σ’ εκδικηθώ

6) Πιο καλή η μοναξιά

Ποια είναι τα δικά σας αγαπημένα ντουέτα? Για πείτε μας…! 🙂


30 Responses to “Ισχύς εν τη ενώσει (2)…”


  1. 29 Ιουλίου, 2011 στο 2:39 μμ

    Γειάσου και πάλι, αστεράκι μου…ε, πολύυ ωραία και αυτά! μπράβο…πολύυ Βίσση-Καρβέλα, ακούγαμε στο Γυμνάσιο καθώς και πολύ Ρέμο, Ρουβά και πολλούυυυς άλλους!….ε, και τι μου θύμισες με αυτά…ωραία ξένοιαστα χρόνια, που έφυγαν και δυστυχώς δεν, θα επιστρέψουν ξανά….

    εγώ θυμήθηκα αυτά-

    http://youtu.be/IUGF4IjY200 🙂

  2. 29 Ιουλίου, 2011 στο 2:52 μμ

    Καλησπέρα και πάλι Αθανασία μου…Χαίρομαι καταρχάς που κάνεις πάνω από μια πρόταση! 🙂
    Οι Έλληνες καλλιτέχνες σύμφωνα με την κατάσταση που επικρατεί στη χώρα μας και τον τρόπο εργασίας τους κάνουν πολλές συνεργασίες. Αυτό έχει να κάνει με τα μαγαζιά όπου δουλεύουν και τρόπο τινά «αναγκάζονται» να κάνουν κι ένα ντουέτο για να εμφανιστούν στην πίστα…
    Το θέμα είναι πως τις περισσότερες φορές το αποτέλεσμα μοιάζει με κομήτη. Χιτ της σεζόν που χάνεται την αμέσως επόμενη χρονιά…
    Λίγες πιστεύω, πως από αυτές τις συνεργασίες διατηρούνται στη μνήμη μας για καιρό…! 😉

    Αυτό που θα ήθελα να προσθέσω κλείνοντας είναι πως δεν γνώριζα τη συνεργασία της Παπαρίζου με τον Αλιάγα και χαίρομαι που την άκουσα!

    Σ’ ευχαριστώ πολύ για τη συμμετοχή σου. Καλό Σ/Κ!

    Υ.Γ: Ανέφερες το Ρουβά? Χμμμ σου έχω ένα δωράκι…ένα ντουέτο του με το Ρόκκο! Ελπίζω να σ’ αρέσει! 🙂

  3. 3 Angel
    29 Ιουλίου, 2011 στο 4:26 μμ

    Είναι κ άλλα, αλλά καταλαβαίνεις….
    βαριέμαι πολύ!
    Χα χα χα χα χα χα
    Καλό Σ/Κ Αστεράκι
    Φιλιά πολλά

  4. 29 Ιουλίου, 2011 στο 4:32 μμ

    Χαχαχαχαχαχα σε καταλαβαίνω Αγγελάκι μου…σου έχω φέρει ποτέ αντίρρηση? :mrgreen:
    Μου αρέσει πολύ αυτό το τραγούδι, αν και προτιμώ το ντουέτο Κοργιαλάς-Μουτσάτσου! 😉
    Καλό Σ/Κ και σε σένα Angel!
    Φιλάκια! 🙂

  5. 29 Ιουλίου, 2011 στο 5:27 μμ

    Πολύ ωραίο αστεράκι μου….΄’όσο έχω εσένα δε φοβάμαι κανένααααααααααα’ ωραίο! αυτό είχε γίνει ένα μεγάλο χίτ κάποτε!…σ’ευχαριστώ, που μου το θύμισες ναί έχεις δίκιο για τους έλληνες, καλλιτέχνες…πάντως έχουν κάνει πολλές συνεργασίες μεταξύ τους….φιλάκια….

  6. 29 Ιουλίου, 2011 στο 5:30 μμ

    Ναι, έτσι είναι Αθανασία μου…
    Φιλιά πολλά! 🙂

  7. 29 Ιουλίου, 2011 στο 5:57 μμ

    Ωραίο ποστ και σχόλια γεμάτα τραγούδια!
    Ταιριάζει ίσως κι αυτό εδώ:

  8. 29 Ιουλίου, 2011 στο 6:08 μμ

    Ερατώ μου πολύ όμορφο τραγούδι και όμορφα η μια φωνή συντροφεύει την άλλη, αλλά βοήθησέ με σε παρακαλώ…το τραγούδι αυτό πρωτοακούστηκε ως ντουέτο ή ως σόλο του Β. Παπακωνσταντίνου?

    Όπως και να έχει «ο νέος είναι ωραίος αλλά ο παλιός είναι αλλιώς» 😛


    😆 😆 😆

    (ρε γμτ πού εξαφανίστηκαν όλα τα clips από το youtube? 👿 )

    Φιλιά πολλά! 🙂

  9. 29 Ιουλίου, 2011 στο 6:26 μμ

    Λοιπόν με παρακίνησες και το έψαξα!
    Το τραγούδι ήταν αρχικά ιταλικό και μπορείτε να το ακούσετε εδώ:
    *http://www.youtube.com/watch?v=KJw18pLOLYw&feature=related*

    Μετά το τραγούδησε σε διασκευή η Βίκυ Λέανδρος όπως μπορείτε να δείτε εδώ:
    *http://www.youtube.com/watch?v=B2ztSC15tBM*

    Στη συνέχεια το τραγούδησε στη διασκευή που ακούσαμε παραπάνω ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου (στίχου Λ. Νικολακοπούλου)
    *http://www.youtube.com/watch?v=lwQ0YQko0HQ*

    Μετά ακολούθησαν άλλες ερμηνείες όπως το ντουέτο με την Αρβανιτάκη!
    Αυτά!

  10. 29 Ιουλίου, 2011 στο 6:34 μμ

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχα τελικά εγώ σπέρνω και άλλοι θερίζουν!
    Ερατώ σ΄ευχαριστώ πολύ…Παρά ήμουν τεμπέλα για να ψάξω μόνη! 😛
    Μάθαμε την ιστορία του τραγουδιού!
    Θα τ΄ακούσω αμέσως…

    Υ.Γ: Αυτό είναι που λένε «ισχύς εν τη ενώσει» Ταιριάζει απόλυτα εδώ…είμαστε καλό δίδυμο…μην σου πω «καλύτερα οι δυο μας» :mrgreen:

  11. 30 Ιουλίου, 2011 στο 2:18 πμ

    Αγαπημένο το «Πιο καλή η μοναξιά»… Τερζής-Ρόκκος… Μαντώ-Ρέμος…
    Ωραία…
    Να ευχαριστήσω την Ερατώ για τη μελέτη γύρω από το «Πριν το τέλος».
    Δεν είχα ιδέα ότι ήταν ιταλικό το κομμάτι.
    Και βέβαια… και ο Παπακωνσταντίνου αλλά και η Αρβανιτάκη, μάλλον «ξεχνάνε» να το αναφέρουν. 🙂
    Τέλος πάντων…
    Η δική μου συνεισφορά στο «ισχύς εν τη ενώσει (2)», είναι τα «Δίδυμα Φεγγάρια» με την υπέροχη Αλέκα Κανελλίδου και τον Μητροπάνο.

    *http://www.youtube.com/watch?v=flMDViJNdNA*

    Φιλιά πολλά!!!

  12. 30 Ιουλίου, 2011 στο 7:53 πμ

    Ποιος είπε πως δεν υπάρχει ποιότητα σ΄αυτό το ποστ? Δεν αναφέρομαι στις δικές μου επιλογές φυσικά, αλλά στις δικές σας…
    Όπως είναι η δική σου προσφορά Lilithάκι μου…Απίστευτα αγαπημένο τραγούδι τα «Δίδυμα φεγγάρια» απορώ πώς το ξέχασα!!!
    Σ’ ευχαριστώ πάρα μα πάρα πολύ!
    Γλυκιά μελωδία στ’ αυτιά μου….σαν λόγια φιλικά…μόνο οι φίλοι μπορούν! 😉

    Για σένα….

    Φιλιά πολλά!

  13. 30 Ιουλίου, 2011 στο 12:51 μμ

    Μ’ αρέσει ο Καρράς. Μαζί με τον Μητροπάνο, είναι ό,τι μας απέμεινε από την εποχή που στις πίστες και στα πάλκα υπήρχαν ΑΝΤΡΕΣ.
    Σ’ ευχαριστώ για το τραγούδι!
    Άκουγα τώρα το «πριν το τέλος». Ξέρεις γιατί τα ‘παίρνω’;
    Γιατί το αγαπάω πολύ αυτό το τραγούδι και κάθε φορά που το άκουγα ένιωθα περήφανη που γράφτηκε από Έλληνα. Και τώρα μαθαίνω ότι ΠΑΛΙ έκανα λάθος.
    Δεν πειράζει… δεν μου φταίει κανένας αν εγώ έχω την ανάγκη να νιώθω περήφανη, έτσι δεν είναι;

    Φιλιά, Αστεράκι μου!

    Μας γέμισες μουσική με τα τελευταία ποστ σου. 🙂

  14. 30 Ιουλίου, 2011 στο 1:00 μμ

    Δεν ξέρω αν μπορώ να σου προσφέρω παρηγοριά με τα λόγια μου, αλλά θα σου πω το εξής:
    Να νοιώθεις υπερήφανη που αξιώθηκες να έχεις τέτοια ακούσματα…
    Τι θα προτιμούσες? Να μην τα γνωρίσεις ποτέ ή έστω, αν και ξενόφερτα αποκτούν μια θέση μέσα σου?

    Μεταξύ των Καρρά και Μητροπάνο, επέτρεψέ μου εγώ τουλάχιστον, να προσθέσω και τον Τερζή. Κι οι τρεις τους εκπροσωπούν τις αυθεντικές σύγχρονες λαϊκές φωνές!

    Η μουσική είναι λατρεία, είναι ζωή και πραγματικά χαίρομαι που τη μοιράζομαι μαζί σας!

    Φιλιά πολλά κι από μένα!

  15. 30 Ιουλίου, 2011 στο 1:04 μμ

    Είμαι όμως περήφανη γι’ αυτούς τους δύο…

    *http://www.youtube.com/watch?v=9tjaOQMtL6k*

    Πατέρα και γιο… 🙂

  16. 30 Ιουλίου, 2011 στο 1:07 μμ

    Το ήξερα ότι θα πρόσθετες και τον Τερζή.
    Εγώ, δεν τον βάζω στην ίδια κατηγορία…
    Έχει αρκετά από τα ‘qualifications’ αλλά όχι όλα. 🙂

    Προσωπική μου γνώμη, βέβαια, και δεν οφείλει κανένας να την ασπαστεί (εννοείται).

  17. 30 Ιουλίου, 2011 στο 1:08 μμ

    Χαχαχααχαχαχα τι μου θύμησες τώρα…Το τραγούδι αυτό το είχα βάλει σε παλιότερο ποστ μου…Είναι λατρεμένο…
    Και επειδή είμαι ειδική στο να καταστρέφω ό,τι κτίζω…Καρρά δεν ήθελες? Άντε πάρε έναν ακόμα να έρθεις στα ίσα σου 😆
    (αστειεύομαι φυσικά, αφορμή γύρευα να βάλω κι αυτό το τραγουδάκι)

  18. 30 Ιουλίου, 2011 στο 1:11 μμ

    Λιλιθάκι μου δεν υπάρχει κανένα θέμα για τις «λίστες» της καθεμιάς ή όλου του κόσμου…Είναι καθαρά προσωπική άποψη και επιλογή…Αλλά πίστεψέ με: ΚΑΘ’ ΟΛΑ ΣΕΒΑΣΤΗ! 😉

  19. 30 Ιουλίου, 2011 στο 1:16 μμ

    Μπράβο! Το είχα ξεχάσει αυτό!
    Μ’ αρέσει! 😉
    Κωνσταντίνα… ωραία τραγουδίστρια.

  20. 30 Ιουλίου, 2011 στο 1:22 μμ

    Δεν σε απογοήτευσα? Ουφ, ανακούφιση! 🙂

    Χαχαχαχαχαχαχαχα λες να τα καταφέρω τώρα?

  21. 30 Ιουλίου, 2011 στο 2:36 μμ

    Να με απογοητεύσεις, εννοείς;
    Όχι. Κι’ αυτό μ’ αρέσει. 🙂
    Η Νατάσσα, ειδικά.

  22. 30 Ιουλίου, 2011 στο 2:39 μμ

    Χαχαχαχαχαχαχαχα Παραδίνομαι. Δεν θυμάμαι κανένα άλλο που ν’ αρέσει σε εμένα!
    Αααααα για στάσου….ίσως τα καταφέρω με αυτό! :mrgreen:

  23. 30 Ιουλίου, 2011 στο 2:43 μμ

    Bingo!
    Τα κατάφερες! 😆

  24. 30 Ιουλίου, 2011 στο 2:46 μμ

    Έχεις δίκιο ποτέ δεν μου άρεσε η Βανδή και δεν πρόκειται να αλλάξει αυτό. Αλλά τότε μου άρεσε ο Λεμπέσης! 😆

    Οπότε λέω να το παίξουμε κι οι δυο «αδιάφορες» 😛

  25. 30 Ιουλίου, 2011 στο 2:48 μμ

    Αυτό δεν μπορώ, καν, να το ακούσω!
    Ξεπερνά τις αντοχές μου… 😆

  26. 30 Ιουλίου, 2011 στο 2:52 μμ

    Ελπίζω να σε αποζημιώσω με αυτό! 😉

  27. 30 Ιουλίου, 2011 στο 2:54 μμ

    Yes!
    Μετά από το προηγούμενο, that IS… music to my ears! 🙂

  28. 30 Ιουλίου, 2011 στο 2:57 μμ

    Well, I haven’t lost the gift, have I? :mrgreen:

  29. 30 Ιουλίου, 2011 στο 3:04 μμ

    Οπότε ας το σταματήσω εδώ…είμαι ικανή μέχρι το βράδυ ή και μέχρι αύριο ακόμα να το συνεχίσω αραδιάζοντας ντουέτα ανατρέποντας το κλίμα και τη διάθεση με ταχύτητα Κεντέρη (ντοπαρισμένο, πάντα)! 😛

    (Κάπου κάπου ακούω τη φωνή της σύνεσης μέσα μου…)
    😆 😆 😆


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουλίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 317,286 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


