31
Ιολ.
11

Pirates are back…

Πολλές φορές απ’ αυτό εδώ το βήμα έχω μιλήσει για ταινίες…Σας έδειξα και πρότεινα ταινίες που θα κινούσαν το ενδιαφέρον σας, θα σας διασκέδαζαν και θα σας ψυχαγωγούσαν.

Προσπάθησα να σας εξηγήσω για ποιο λόγο μου άρεσαν, τι «είδα» εγώ σ’ αυτές, καθώς και να σας υποδείξω ένα δρόμο που θα σας έφερνε πιο κοντά μου, θα προσεγγίζατε κάπως τον τρόπο σκέψης μου και τι αντίληψη έχω για τον κόσμο γενικά. Σκοπός μου ήταν να ανοίξει ένας δίαυλος επικοινωνίας κι ανταλλαγής απόψεων!

Δεν ξέρω αν τα έχω καταφέρει, τα συμπεράσματα δικά σας, άλλωστε…!

Η σημερινή ανάρτηση όμως δεν έχει να κάνει με σας. Είναι καθαρά προσωπική… εγωιστική, όπως οι στιγμές που αιχμαλωτίζει ο καθένας μας μέσα του. Στιγμές από τη ζωή του, τα βιώματά του και τις εμπειρίες του. Εικόνες, ακούσματα, χρώματα και αρώματα που στιγματίζουν κι έχουν ξεχωριστή σημασία…

Ο δολοφόνος λένε, επιστρέφει πάντα στον τόπο του εγκλήματος. Το ίδιο συμβαίνει και τώρα. Είχα κάνει και παλιότερα άλλο ένα αφιέρωμα στους πειρατές…Περιέγραψα το πώς και το πότε ξεκίνησε το ενδιαφέρον μου γι’ αυτούς. Πραγματικά δεν μου καίγεται καρφί αν η πλοκή ή η ιστορία των ταινιών δεν έχει να προσφέρει τίποτα άλλο πέρα από διασκέδαση και γέλιο.

Δεν δίνω δεκάρα αν δεν «απομυζάται» κάποιο ηθικό ή άλλο δίδαγμα. Εξάλλου για μένα και μόνο ο όρος «πειρατής» αποτελεί έναν θρύλο. Είναι μια ιδέα. Η ιδέα της απόλυτης ελευθερίας. Η ελευθερία για μένα έχει μια εξέχουσα θέση ως ένα απ΄τα «πιστεύω» κι ως μια απ΄τις βασικές αρχές μου κι εκφράζεται με πολλούς τρόπους στο ιστολόγιο αυτό που επισκέπτεστε. Δεν είναι καθόλου τυχαίες οι πολλές εικόνες των πλασμάτων με τα φτερά που διακοσμούν το blog μου. Για σκεφτείτε το…! 😉

Αρκετά χρόνια πριν, κάπου εφτά θαρρώ έχουν περάσει, είχα δει ένα trailer της πρώτης ταινίας (της σειράς) των πειρατών της Καραϊβικής. Υπήρξε μια χαρακτηριστική εικόνα, που καρφώθηκε έκτοτε στο μυαλό μου και την βλέπω μπροστά μου με κλειστά τα μάτια.

Βαριά, μαβιά σύννεφα στον ορίζοντα, ένας πειρατής με πρόσωπο στις σκιες που του πρόσδιδαν ένταση στο βλέμμα, ακουμπούσε σ’ ένα κατάρτι, ενώ τα μαλλιά του ανέμιζαν στο θαλασσινό αέρα. Επιβλητικό το μουσικό χαλί και να η πρώτη του εμφάνιση, του Jack Sparrow στο film. Με μάγεψε αυτή η σκηνή. Κι ύστερα ήρθε… η αποθέωση του γέλιου, καθώς το κατάρτι δεν ήταν μέρος ενός καραβιού, αλλά μιας βάρκας που ίσα πρόλαβε να φτάσει στην προβλήτα του λιμανιού προτού βουλιάξει… 🙂

Περιττό να σας πω πως έγινα άμεσα φανατική «οπαδός» της ταινίας και των υπολοίπων που ακολούθησαν. Μπορεί να μην κατέφυγα στις κινηματογραφικές αίθουσες, είχα όμως την απαιτούμενη υπομονή να περιμένω να βγουν σε dvd. Δεν έχω δει την τελευταία, τη συνέχεια της τριλογίας, αλλά αναμένω…Με χαρά επίσης, κάπου διάβασα πως ο Johnny Depp (ο θρυλικός Jack Sparrow) συμφώνησε με την εταιρεία παραγωγής, τη Disney και για πέμπτη ταινία.

Ίσως αναρωτιέστε ποιος ο λόγος που γράφω όλα αυτά…Μα σας είπα, ήταν καθαρά μια εγωιστική επιθυμία. Να αναφερθώ σε κάτι τόσο αγαπητό όπως είναι η σειρά των ταινιών «οι Πειρατές της Καραϊβικής» και το συμβολισμό τους. Συνηδητοποίησα όμως και κάτι άλλο. Στα τρία αυτά χρόνια που συντηρώ αυτό το blog με τα πολλά άρθρα και τα αμέτρητα clips λατρεμένης μουσικής δεν έβαλα ποτέ το πιο αγαπημένο soundtrack ever! Να λοιπόν, η ευκαιρία που ζητούσα. Ο «ύμνος» των πειρατών!

Τα όσα έγραψα μέχρι τώρα είναι ένα bonus, πείτε πως απλά προέκυψαν στην πορεία…είναι ίσως η βοή του ανέμου…

Εκεί στον άνεμο που οι λεπίδες των σπαθιών διασταυρώνονται…Εκεί που τα ξίφη συγκρούονται και πετούν σπίθες, καθώς καυτό το μολύβι σφυρίζει ολόγυρά τους…!


8 Responses to “Pirates are back…”


  1. 31 Ιουλίου, 2011 στο 11:55 πμ

    Ο Jack Sparrow είναι από τους ωραιότερους χαρακτήρες που έχουν δημιουργηθεί ποτέ και ο Depp τον υποδύεται υπέροχα! Είναι σαν να γεννήθηκε για να παίξει τον Jack! 🙂

    Φιλιά!!!

  2. 31 Ιουλίου, 2011 στο 12:11 μμ

    Δεν θα διαφωνήσω καθόλου, αγαπητή μου Λίλιθ…αρκεί βέβαια ο καθένας μας να μην παρασύρεται και να μην μπερδεύει τους ήρωες του σινεμά με την πραγματικότητα…! 😉
    Φιλάκια πολλά! 🙂

  3. 3 Angel
    31 Ιουλίου, 2011 στο 1:10 μμ

    Συμφωνώ με Λιλιθάκι!
    Καλή Κυριακήηηηηηηηηηηηηηη
    Σμουατςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

  4. 31 Ιουλίου, 2011 στο 1:13 μμ

    Χαχαχαχαχαχαχα, γιατί έχω την εντύπωση πως σ΄αυτό το ποστ δεν θα υπήρχε διαφωνία? 🙄

    😆 😆 😆

    Καλή Κυριακή, Αγγελάκι, πολλά φιλιά!

  5. 31 Ιουλίου, 2011 στο 11:54 μμ

    Λοιπόν , εδώ θα ήθελα να κάνω μια βαρυσήμαντη δήλωση! 🙂
    Έχω δει την πρώτη ταινία των πειρατών και αν και μου αρέσει πολύ ο πρωταγωνιστής, προσπάθησα να δω άλλη μια στην τηλεόραση, χωρίς όμως να τα καταφέρω!
    Δεν ξέρω , κάτι δεν μου αρέσει σε αυτή τη σειρά…ίσως το περίεργο μίγμα σοβαρού και αστείου…
    Τέλος πάντων !
    Απλά το καταθέτω και το εξομολογούμαι!

  6. 1 Αύγουστος, 2011 στο 1:51 πμ

    Ερατώ μου μην μου αγχώνεσαι…δεν είναι απαραίτητο να αρέσουν σε όλους οι ίδιες ταινίες! 😉
    Βέβαια στην παρατήρησή σου απορώ, που βρήκες στις ταινίες αυτές «σοβαρά» στοιχεία! :mrgreen:
    Αν εξαιρέσεις ό,τι έχει να κάνει με το ειδύλλιο που σε κάποιες φάσεις σκουραίνουν τα πράγματα…μόνο γέλιο προσφέρει οι ταινίες!
    Χαίρομαι όμως που διακρίνεις έστω και κάποια σοβαρότητα σε αυτά τα φιλμς! 🙂

    Φιλιά πολλά!

  7. 1 Αύγουστος, 2011 στο 9:10 πμ

    Το πρώτο έργο το’χα δει στο σινεμά. Αν σου αρέσει τόσο πρέπει να δεις ένα απ’αυτά στο σινεμά. Η αίσθηση είναι άλλη να τα βλεπεις όλα μεγάλα. Γίνονται πιο εύκολα μέρος της ‘πραγματικότητας’.
    Κι εμένα μ’αρέσουν αυτές οι ταινίες, αλλά ειδικά η πρώτη ήταν εξαιρετική πιστεύω. Κάποια σάουντρακ ταινιών είναι μικρά αριστούργηματα ε; 😉
    Καλή σου μέρα και καλό μήνα!!

  8. 1 Αύγουστος, 2011 στο 12:07 μμ

    Daisy γεια σου και σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ για την επίσκεψη. Μάλιστα μ’ άρεσε πάρα πολύ το παιχνιδάκι και λίαν συντόμως θα το παίξω και εγώ (αργά σήμερα το βράδυ). Είναι ωραίο να μοιράζονται οι ιδέες από μπλογκ σε μπλογκ…. 😉

    Όσον αφορά τις ταινίες γενικότερα και ειδικά η σειρά των πειρατών…δεν είναι ότι δεν μου αρέσει να τις παρακολουθώ σε τεράστιες οθόνες ή 3D όπως βγαίνουν τώρα σιγά-σιγά όλο και πιο πολύ….Φυσικά μια τέτοια προοπτική είναι ευπρόσδεκτη απ’ όλους….
    Απλά προσωπικά έχω ένα χούι…Μου αρέσει να σχολιάζω ό,τι βλέπω…να πατώ ξανά και ξανά το review, να δίνω προσοχή στις λεπτομέρειες. Είμαι ψείρας, το ξέρω…Ειδικά όταν κάτι μου αρέσει πάρα πολύ…Οπότε δεν με βολεύει το σινεμά, άσε που πιστεύω πως θα είχαν φωτό μου με την ένδειξη: «ΑΝΕΠΙΘΥΜΗΤΟ ΑΤΟΜΟ»! 😆 😆 😆

    Βολεύομαι καλύτερα στον καναπέ μου με το remote στο χέρι και να έχω εγώ το έλεγχο! :mrgreen:

    Επίσης έχεις δίκιο…και εγώ έχω την ίδια αίσθηση πως η πρώτη ταινία των πειρατών είναι η καλύτερη…Ίσως έχει να κάνει με το γεγονός που περιέγραψα στο ποστ μου. Η πρώτη εμφάνιση του Sparrow με μάγεψε! Τέλος όντως μερικά soundtracks είναι θρυλικά, σωστά αριστουργήματα τέχνης! 🙂

    Πολλά φιλιά, καλή μου και σου εύχομαι επίσης «καλό μήνα!» 😀


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουλίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Blog Stats

  • 318,578 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


