01
Αυγ.
11

Read the images…

Άλλο ένα blogοπαίχνιδο χτύπησε την πόρτα μου. Δεν χτύπησε το ίδιο ακριβώς (κι είναι καλά στην υγεία του μην ανησυχείτε 😛 )…εγώ το είδα στην Daisy Crazy που την είχε προσκαλέσει ο tunigr και πάει λέγοντας…

Εεεε ξέρετε πως πάνε αυτά. Ένας ρίχνει μια ιδέα, την παίρνει ο άλλος την τροποποιεί λίγο ή πολύ και να στα γρήγορα σχηματίζεται ένα παιχνίδι.

Μου άρεσε λοιπόν και σκέφτηκα να παίξω κι εγώ…Ορίστε λοιπόν κι οι όροι:

«Απάντησε σε 20 ερωτήσεις, όχι όμως με λέξεις, αλλά πληκτρολογώντας την απάντηση στο Google images. Θα χρησιμοποιήσεις την πρώτη εικόνα που θα εμφανιστεί στ’ αποτελέσματα (κι όχι την πιο όμορφη ή την πιο ξεχωριστή) κι αυτή θα θεωρείται κι η απάντησή σου!»

Είστε έτοιμοι να διαβάσετε τις εκόνες μου? Εμπρός, ξεκινάμε…  🙂

1) Η ηλικία των επόμενων γενεθλίων σου

2) Ένα μέρος που θα ήθελες να επισκεφτείς

3) Το αγαπημένο σου αντικείμενο

4) Το αγαπημένο σου μέρος

5) Το αγαπημένο σου φαγητό

6) Το αγαπημένο σου ζώο

7) Το αγαπημένο σου χρώμα

8 ) Το μέρος που γεννήθηκες

9) Το μέρος που ζεις

10) Το όνομα ενός κατοικίδιου ζώου που είχες

11) Το ψευδώνυμό σου στο blog

12) Το πραγματικό σου όνομα

13) Το όνομα του παππού σου απ’ την πλευρά της μητέρας σου

14) Το όνομα του παππού σου απ΄την πλευρά του πατέρα σου

15) Μια κακή συνήθεια

16) Οι αγαπημένες σου διακοπές

17) Ένα προτέρημά σου

18) Ένα ελάττωμά σου

19) Το αγαπημένο σου αμάρτημα

20) Ένα άτομο που θαυμάζεις

Αυτές λοιπόν οι απαντήσεις μου, όποιος το επιθυμεί δεν έχει παρά να παίξει…! 😉

Δεν ξέρω αν θα πιάσουν τα μαγικά μου, αλλά ψιθύρισα «hocus pocus« για να ‘χουμε έναν καλό μήνα! :mrgreen:


4 Responses to “Read the images…”


  1. 2 Αύγουστος, 2011 στο 12:16 μμ

    Ωραία το έφτιαξες.
    Μόνο που, δεν ήξερα ότι θαυμάζεις την κίτρινη φατσούλα που αναρωτιέται. :mrgreen: 😆
    Το ελάττωμά σου δεν κατάλαβα…
    Δεν φαντάζομαι να εννοείς ότι είσαι αγγελάκι! 😛

    Φιλιάαα!!!

  2. 2 Αύγουστος, 2011 στο 12:28 μμ

    Χαχαχαχαχαχαχαχα το φαντάστηκα πως τελικά το ελάττωμά μου θα είναι ακριβώς αυτό που δεν θα καταλαβαίνατε: Η ικανότητά μου να μπερδεύω τους άλλους…Είμαι τυχερή που το παιχνίδι ζήτησε ένα μόνο ελάττωμα και απάντησα το πιο ανώδυνο! :mrgreen:
    Για την επιλογή της φωτό ευθύνεται φυσικά ο Google! 😉

    (Αναρωτιέμαι αν κατάλαβες τι σημαίνει η φωτό με τον Bart Simpson 🙄 )

    Στην τελευταία ερώτηση έψαξα πάρα πολύ για να απαντήσω. Προσπάθησα να είμαι όσο γίνεται αληθινή…Αν και θαυμάζω πολλά άτομα από πολλούς χώρους κανένα δεν αγγίζει τα standards που θα τους άξιζε να κάνω «εικόνισμα» όπως θα λέγαμε λαϊκά…Κανέναν γνωστό…οι άλλοι δεν νομίζω πως αφορούν κανέναν….
    Και νομίζω πως είμαι καλυμμένη απατώντας «το ψάχνω, το σκέφτομαι ακόμα».
    Αν ρωτούσαν για οντότητα…θα με διευκόλυναν…Θα αναφερόμουν στον Χριστό! Όμως δεν με ρώτησαν…

    Τέλος ελπίζω να σου άρεσε το τραγουδάκι…Όταν το επέλεξα είχα εσένα στο μυαλό μου. Μην ρωτήσεις γιατί…! 😉

    Φιλιά πολλά! 🙂

  3. 2 Αύγουστος, 2011 στο 12:54 μμ

    Αυτό με τον Bart… υπέθεσα ότι you question everything and everyone and never take anyone’s word for granted. Was i right? 🙂
    Όσο για το ότι έβαλες την φατσούλα που ακόμα το σκέφτεται στην τελευταία ερώτηση, νομίζω έπραξες ορθώς.
    Και φυσικά θα συμφωνήσω για τον Χριστό.
    Το τραγούδι, ξέχασα να το σχολιάσω!
    Το κάνω καμιά φορά… το αφήνω για το τέλος και μετά το ξεχνάω. 😦
    Είναι υπέροχο και το λατρεύω! I’m flattered που σκέφτηκες εμένα όταν το διάλεξες. 🙂

    Επίσης, εύχομαι να πιάσει το hocus pocus σου για τον Αύγουστο…
    God knows i need it! 🙂

  4. 2 Αύγουστος, 2011 στο 1:07 μμ

    Η απάντηση …η ορθή απάντηση, αλλά ένας Θεός ξέρει για ποιο λόγο επιλέχτηκε αυτή η φωτό είναι η ειρωνία
    Κακή συνήθεια στα όρια του ελαττώματος! :mrgreen:
    Δεν έχω πρόβλημα να το αποκαλύψω…

    Σ’ ευχαριστώ που επιδοκιμάζεις ως απάντηση την απάντηση στην τελευταία ερώτηση…!

    Χαίρομαι που σ΄άρεσε το τραγούδι και εμένα μου αρέσει πάρα πολύ, επέλεξα τη συγκεκριμένη εκτέλεση, επειδή είμαι, είσαι κι εσύ κοριτσάκι, Η Nina είναι εκπληκτική κι (επειδή) ο Screamin’ Jay Hawkins είναι ακριβώς αυτό: φωνακλάς! 😆
    Χθες δεν είχα την διάθεση να το βάλω …δεν ισχύει το ίδιο και τώρα όμως! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Στο αφιερώνω λοιπόν με πολύ αγάπη και ελπίζω να με συγχωρήσεις που στο τέλος ακούγονται κάτι «σιχαμερά» χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα και δεν θα σε «αρρωστήσουν» χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!
    Είμαι κακιά το ξέρω! 👿 😛

    Καλή τύχη για έναν Αύγουστο όπως τον θέλεις και πολλά φιλιά! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Αύγουστος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Blog Stats

  • 316,484 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


