03
Αυγ.
11

A new blog…

Χμμμ…και τώρα τι γράφουν? 🙄

Ξέρω…ίσως να μην σας έχω συνηθίσει σε νορμάλ αναρτήσεις. Ίσως να έχω προβάλλει υπέρ του δέοντος,  την τρελή προσωπικότητά μου, οπότε με το δίκιο σας να μην δίνετε σημασία στα όσα γράφω…

Αλλά τυχαίνει η Αστροφεγγιά να έχει μια ακόμα πλευρά… Δεν έρχομαι τώρα να εξηγήσω ποια είναι αυτή η «άλλη πλευρά», ούτε να μιλήσω ξανά για μένα. Έρχομαι τώρα να σας κάνω τις συστάσεις και να σας παρουσιάσω ένα καινούριο ιστολόγιο στην blogόσφαιρα, που έχω την τιμή να βάζω κι εγώ τη δική μου υπογραφή στο τέλος.

Δεν πρόκειται εξ’ ολοκλήρου δικό μου δημιούργημα, ούτε καν ως ιδέα. Απλά, συμμετέχω φιλικά! 😉

Το νέο blog ονομάζεται:

Μοναστήρια τῆς Ελλάδος

Ο υπότιτλος αναφέρει πως το καινούριο αυτό blog κάνει μια περιήγηση και γνωριμία με τα Ορθόδοξα μοναστήρια της Ελλάδας…

Δεν έχω να γράψω κάτι παραπάνω…Νομίζω πως το όνομα του blog τα λέει όλα και για όποιον το επιθυμεί δεν έχει παρά να κάνει μια βολτούλα από εκεί να μάθει περισσότερα! 🙂

(Το μόνο που θα ήθελα να προσθέσω κλείνοντας, είναι πως η όποια δουλειά εκεί, γίνεται με σοβαρότητα και σεβασμό!)

4 Responses to “A new blog…”


  1. 3 Αύγουστος, 2011 στο 10:53 πμ

    Μόλις το επισκέφτηκα!
    Πολύ ενδιαφέρον σαν ιδέα!
    Τα μοναστήρια είναι μέρος της ιστορίας της χώρας μας
    και πιστεύω πως θα ενδιαφέρει όλους το μπλογκ αυτό.

  2. 3 Αύγουστος, 2011 στο 1:11 μμ

    ΄Ημουν εκεί μόλις τώρα.
    Πολύ ωραία ιδέα. Μπράβο σας!
    Όπως είπε και η Ερατώ, τα μοναστήρια είναι ένα μεγάλο (και πανέμορφο) κομμάτι της χώρας μας και θα είναι χαρά μου να τα ‘επισκέπτομαι’ μέσα από το μπλογκ σας. 🙂

    Φιλιά πολλά!

  3. 3 Αύγουστος, 2011 στο 2:00 μμ

    Ερατώ ευχαριστώ πολύ για τη θερμή υποδοχή που δέχθηκε αυτή η ιδέα…Δεν είναι δική μου, (θέλω να το τονίσω αυτό) απλά όπως πολύ σωστά ανέφερες τα μοναστήρια είναι κληρονομιά και μέρος της ιστορίας μας…
    Δεν ξέρω κατά πόσο θα ενδιαφέρει το κοινό, αλλά νομίζω πως αξίζει να έχει μια θέση στην blogοοικογένεια…

    Είχα ενδοιασμούς αν θα έπρεπε να «διαφημίσω» το νέο αυτό blog, να φανταστείς είχα το ποστ στα προσχέδια πάνω από ένα μήνα…και μια παρόρμηση της στιγμής με ώθησε να το δημοσιεύσω…

    Και πάλι ευχαριστώ…!

  4. 3 Αύγουστος, 2011 στο 2:07 μμ

    Λιλιθάκι θέλω να ευχαριστήσω και σένα για την ενθάρρυνσή σου. Όπως έγραψα στην Ερατώ είχα ενδοιασμούς γενικά για όλο αυτό…(χαχαχαχαχαχαχα τι γυρεύει κάποια σαν εμένα στη συντακτική ομάδα? 😆 )
    Έκανα ήδη μια ανάρτηση εκεί και προσπάθησα να δώσω όλο τον καλό μου εαυτό, που νομίζω κάπου κρυμμένος καλά μέσα μου, είναι! 😛

    Η χώρα μας έχει πολλές ομορφιές και μια απ’ αυτές τη συναντάμε και στα μοναστήρια (κυρίως πνευματικά θα έλεγα)…Δεν ξέρω αν θα καλύψω το μέρος που ζω, αλλά σίγουρα θέλω να γράψω και για άλλα μοναστήρια του τόπου μου, που μ’ έχουν εντυπωσιάσει…
    Εν καιρώ…

    Αν διαβάσεις το «σκοπό» του νέου μπλογκ θα δεις πως υπάρχει ανοικτή πρόσκληση και για άλλους συντάκτες…

    Φιλιά κι από μένα! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Αύγουστος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Blog Stats

  • 317,732 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


