07
Αυγ.
11

Μ’ ένα τραγούδι του δρόμου να ‘ρθεις στ’ όνειρό μου…

Αν θυμηθείς τ’ όνειρό μου

Στίχοι: Νίκος Γκάτσος
Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Πρώτη εκτέλεση: Γιοβάννα

Mέχρι σήμερα το έχουν τραγουδήσει πολλοί καλλιτέχνες…

Για μένα ξεχωριστή είναι η ερμηνεία του Γιάννη Πάριου.

Ένα τραγούδι που πέρασε τα σύνορα της χώρας μας…διασκευασμένο από τα θρυλικά «Σκαθάρια»: Τhe Beatles

The Honeymoon song


10 Responses to “Μ’ ένα τραγούδι του δρόμου να ‘ρθεις στ’ όνειρό μου…”


  1. 7 Αύγουστος, 2011 στο 12:13 μμ

    Δεν ήξερα ότι οι Beatles είχαν τραγουδήσει Θεοδωράκη!
    🙂

  2. 7 Αύγουστος, 2011 στο 12:15 μμ

    Όπως βλέπεις Ερατώ μου…δεν «δανειζόμαστε» μόνο εμείς επιτυχίες άλλων! 😉
    Καλή σου μέρα! 🙂

  3. 7 Αύγουστος, 2011 στο 12:43 μμ

    Η μπάντα ήταν πολύ μπροστά για τα δεδομένα της εποχής. Οι στίχοι ήταν απλοί και κατανοητοί: μιλούσαν για αγάπη. Οι μελωδίες πιασάρικες και εύκολες να τις θυμάσαι. Αλλά η παραγωγή και μίξη ήχου ήταν έτη φωτός μπροστά.

  4. 4 Angel
    7 Αύγουστος, 2011 στο 12:57 μμ

    Καλημέραααααααααααααααα
    Ομορφη φωτο και ομορφο τραγουδι!
    Δροσερο καλοκαιρινό…
    🙂 🙂
    Φιλιά πολλάααααααααααα

  5. 7 Αύγουστος, 2011 στο 1:02 μμ

    Άρα σου άρεσε, να υποθέσω Kanthare μου?
    Εγώ με διαφορά προτιμώ την ελληνική version …την original 😉
    Και για να μην παρεξηγηθώ…μου αρέσει κι η διασκευή των Σκαθαριών! 🙂
    Καλή βδομάδα να ‘χουμε!

  6. 7 Αύγουστος, 2011 στο 1:04 μμ

    Καλώς το Αγγελάκι! Πού χάθηκες εσύ? Διακοπούλες? Καλά κάνεις! 😉
    Χαίρομαι που σ΄άρεσε κι η φωτό και το τραγουδάκι!
    Πολλά, πολλά φιλιά! 🙂

  7. 7 Angel
    7 Αύγουστος, 2011 στο 2:38 μμ

    Mπααααα
    δουλεια κι αποτοξίνωση
    🙂 🙂
    Φιλιαααααααααα

  8. 7 Αύγουστος, 2011 στο 2:42 μμ

    Επίσης καλά και τα δύο! :mrgreen:
    Φιλιάαααααααα!

  9. 8 Αύγουστος, 2011 στο 10:39 πμ

    Γειάσου αστεράκι μου….ε,εμ ένα από το πιό όμορφα, τραγούδια του Μίκη μας…και η εκτέλεση των ‘Σκαθαριών’ πολύ ωραία..όντως…και πέρασε, στην ιστορία…πολύ όμορφο μπράβο, σ’ευχαριστώ που μου το θύμισες από εδώ είχα καιρό, να το ακούσω και είναι από τ’ αγαπημένα μου…καλημέρες…

  10. 8 Αύγουστος, 2011 στο 12:04 μμ

    Χαίρομαι Αθανασία μου που έχουμε μια «κοινή αγάπη»!
    Το συγκεκριμένο τραγούδι είναι ίσως ένα απ’ τα πρώτα ακούσματα που έχουν καταγραφτεί στο μνημονικό μου…το αγαπάω κι εγώ πολύ!
    Πολλά φιλιά και μια καλή εβδομάδα σου εύχομαι! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Αύγουστος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Blog Stats

  • 318,035 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


