16
Αυγ.
11

Hello Mr Bean…!

Ο Mr Bean κατά κόσμον Rowan Atkinson είναι ένας ταλαντούχος βρετανός κωμικός ηθοποιός και σεναριογράφος….

Βέβαια μην περιμένετε από μένα να σας γράψω όλο το βιογραφικό του, σιγά που θα το κάνω… (γιατί άλλωστε? Μια χαρά τα καταφέρνει κι η Wiki 😛 ) Οπότε μπορείτε αν ενδιαφέρεστε να διαβάσετε εδώ για τη ζωή του και την καριέρα του.

Θα αναφέρω όμως, μερικά σημαντικά στιγμιότυπα της επιτυχημένης δουλειάς του, σύμφωνα φυσικά, με τα δικά μου κριτήρια…! 😉

Τον Rowan τον πρωτοσυνάντησα σε μια υπέροχη κομεντί «Four Weddings and a Funeral» στο ρόλο ενός ιερέα…Δεν μπορώ να ισχυριστώ πως μου έμεινε κάποια σημαντική ανάμνηση απ’ την εμφάνισή του, αφού άλλος ήταν ο πρωταγωνιστής, ενώ εκείνος έπαιξε ελάχιστα…

Έτσι ξεχάστηκε κάπου στην ιστορία ώσπου έκανε το μεγάλο «μπαμ» ενσαρκώνοντας τον περιβόητο Mr Bean στη μικρή οθόνη. Ο χαρακτήρας αυτός έχει όλα τα προσόντα απ’ το να τον αντιπαθήσει μέχρι να τον μισήσει κανείς.

Ζηλόφθονος, εκδικητικός, αλλόκοτος κι αντισυμβατικός τύπος  με μια φάτσα όλο γκριμάτσες…που χαρίζει άφθονο γέλιο με τις περιπέτειές του.

Η επιτυχία κι η φήμη που απέκτησε ήταν αρκετή ώστε να εξαργυρωθεί με τη μεταφορά του Mr Bean στη μεγάλη οθόνη: «Bean: The Ultimate Disaster Movie»… Μια πραγματικά ξεκαρδιστική ταινία…!

Αργότερα πρωταγωνιστεί σε ένα άλλο εξαιρετικό φιλμ, που διακωμωδεί τη θρυλική εικόνα του James Bond. Αυτή τη φορά είναι ο «Johnny English»,  ένας γκαφατζής κατάσκοπος! Απίστευτο γέλιο…! 🙂 (Κάπου έμαθα πως γυρίστηκε και δεύτερη ταινία)

Τέλος παρακολούθησα πάλι τον αστείο ήρωα μας σε μια μαύρη κωμωδία…ξανά στο ρόλο ενός ιερέα…Φαίνεται του αρέσουν τα ράσα. 😛  Η ταινία έχει τον τίτλο «Keeping Mum». Αξίζει να την δείτε…

Αυτό που γνωρίζω για την προσωπική του, αληθινή ζωή, είναι πως είναι λάτρης των γρήγορων αυτοκινήτων και των μεγάλων ταχυτήτων. Η αγάπη του αυτή όμως παραλίγο να του στοιχίσει την ίδια του τη ζωή, με δυο ατυχήματα που είχε…Η δεύτερη φορά ήταν πρόσφατη, μάλιστα!

Εδώ σήμερα, προς τέρψιν κυρίως δική μου, θα σας παραθέσω ένα ολόκληρο επεισόδιο από τη σειρά του Mr Bean, που τον έκανε διάσημο… Είναι απ’ τα αγαπημένα μου και με κάνει να διπλώνομαι απ’ τα γέλια όσες φορές κι αν το παρακολουθήσω. Ελπίζω να σας αρέσει! 😉

IN ROOM 426

***~~***

***~~***

Κλείνοντας το αφιέρωμά μου θα ήθελα να σας αφήσω με το soundtrack της ταινίας Johnny English: Man for all seasons, που το ερμηνεύει ένας άλλος αγαπημένος μου, ο Robbie Williams!

[Robbie, παλιόπαιδο που χάθηκες τόσο καιρό απ’ το blog μου? :mrgreen: ]


12 Responses to “Hello Mr Bean…!”


  1. 16 Αύγουστος, 2011 στο 1:58 μμ

    Δυο λέξεις θα πω: Rat Race.

  2. 16 Αύγουστος, 2011 στο 2:01 μμ

    🙄 …. ok!
    🙂

    P.S: Χαχαχαχαχαχαχα κανονικά θα ήθελα περισσότερες διευκρινίσεις, αλλά είπα να είμαι κι εγώ λιγόλογη…μόνο που δεν κρατήθηκα στο τέλος! 😆

  3. 16 Αύγουστος, 2011 στο 4:01 μμ

    Χααααααχαααααααχαααααααααχαααααααααχα! ε, γειάσου αστεράκι μου…ένας πολύυ σπουδαίος κωμικός κατά τη γνώμη μου, της εποχής μας? ή του αιώνα μας? ίσως και του αιώνα μας…ε, τον έχω δεί σε πολλά σήριαλ αλλά αυτό που μου άρεσε, ιδιαίτερα ήταν η ταινία του Mr Bean’s Holiday που έτυχε, να δώ πρίν από κάμποσα χρόνια σε ένα θερινό σινεμά, ένα καλοκαίρι που ήμουν σε κάποιες, κατασκηνώσεις!χαχααααααχαχααααχαχααα! ακόμη δεν έχω, σταματήσει το γέλιο (ΤΟ γέλιο λέμεεεεεεε!) ακόμη και μετά από τόσα, χρόνια γελάω φαντάσου! εκεί γέλασε ασταμάτητα ακόμη και ο πατέρας μου, που σε’ κείνη τη φάση ήταν πολύυ άρρωστος! νομίζω αυτή η ταινία, έχει και μουσική του δικού μας του Μ. Στρόφαλη? έχει ένα κομμάτι από το European Taxim του Στρόφαλη?….νομίζω…πολύ σπουδαίος κωμικός…μπράβο αστεράκι πολύ ωραίο το αφιέρωμά σου….

  4. 16 Αύγουστος, 2011 στο 4:08 μμ

    Χαίρομαι Αθανασία μου που σου άρεσε το μικρό αυτό αφιέρωμα…! 🙂
    Δυστυχώς, δεν έχω δει τη συγκεκριμένη ταινία, οπότε δεν μπορώ να σε πληροφορήσω σχετικά με τη μουσική που ακούγεται…
    Φαντάζομαι πως και σε αυτή την περίπτωση θα ήταν εξαιρετικός!
    Ελπίζω να την δω κάποτε! 😉
    Καλό σου απόγευμα!

  5. 16 Αύγουστος, 2011 στο 7:44 μμ

    Θα πω άλλες δυο λέξεις: κατέβασε το.

  6. 16 Αύγουστος, 2011 στο 7:46 μμ

    Γιατί τόσο μένος Kanthare μου?
    Αν θες μου εξηγείς φυσικά….

  7. 7 Vad
    17 Αύγουστος, 2011 στο 7:00 πμ

    Να προσθεσω λίγα ακομα για το χαρακτήρα του Mr Bean,παλιοτόμαρο του κερατά,καταφερτζής και ταυτόχρονα δουλοπρεπής τύπος Χατζηαβάτη,ρατσιτής,κοροιδεύει συνανθρώπους με προβλήματα (τυφλός),μετέρχεται οποιονδήποτε τρόπο εναντίον των συνανθρώπων του προκειμενου να πετύχει ασήμαντα πράγματα(πχ παρκαρισμα),γενικως ένας τύπος που σου ερχεται να τον πλακώσεις στις μπάτσες…
    -Λες να επιασα του σφυγμο του Κάνθαρου;:)

  8. 8 Rostar
    17 Αύγουστος, 2011 στο 7:03 πμ

    Να είσαι καλά! Μου άλλαξε εντελώς τη διάθεση! Ευχαριστώ!!!

    Τέλος διακοπών, μελαγχολία (θα το είδες φαντάζομαι…), απόπειρα προσαρμογής κλπ κλπ.
    Λες κι ήταν, ένα εμβόλιμο για τη συγκεκριμένη συγκυρία, σπρώξιμο στην ευρύτητα της γοητείας που υπάρχει διάχυτη στη ζωή μας ολόγυρα!!
    Ξέρεις, πολλές φορές οι αυθαίρετα καθοριζόμενες προτεραιότητες, μας απομακρύνουν από τη φυσικότητα και μας επιβάλλουν μια ηλίθια (κατά την τωρινή μου άποψη) σοβαροφάνεια.
    Στην οποία είχε πέσει με τα μούτρα κι η …αφεντιά μου!
    Το πόσο γέλασα, το πόσο χαλάρωσα, το πόσο είδα τον εαυτό μου σε κάποιες φάσεις σε ταξίδια (κι ενώ εκεί μ’ εκνεύριζαν, εδώ τις απόλαυσα!), το πόσο έγινε εμφανέστατο ότι το γέλιο είναι Υγεία, μου το υπογράμμισε αυτό το αναπάντεχο…σερβίς 🙂 !!!
    Με τι ν’ ανταποδώσω; Περιμένω υποδείξεις!….

    Have A Good (ALWAYS RED!) Day!!!

  9. 17 Αύγουστος, 2011 στο 8:03 πμ

    Αγαπητέ μου VaD χαίρομαι ειλικρινά που μου δίνεις την ευκαιρία με την πλούσια επιχειρηματολογία σου κι εφόσον ο ίδιος εσύ αναφέρεις τον κοινό μας φίλο Kantharo να δώσω μαζί με την απάντησή μου προς εσένα μια παράλληλη κι επιπλέον απάντηση και σε εκείνον.

    Θέλω να με συγχωρέσεις εκ των προτέρων αν χρησιμοποιώ εσένα για να απευθυνθώ σε κάποιον άλλον, αλλά το κάνω μόνο και μόνο, (όπως έγραψα λίγο πιο πριν) επειδή εσύ τον αναφέρεις! Δυστυχώς ο Kantharos με τα λιτά σχόλιά του δεν μου άφησε το περιθώριο αυτό….

    Τεσπα…VaD, καλέ μου φίλε…δεν υπάρχει περίπτωση να διαφωνήσω μαζί σου…Όντως ο Mr Bean είναι έτσι ακριβώς όπως τον περιγράφεις (το καημένο μπλε αυτοκίνητο με τη μια ρόδα μπροστά, έχει δεινοπαθήσει μαζί του)!
    Στο ποστ μου εγώ έγραψα ξεκάθαρα κι ίσως να μην έγινε αντιληπτό πως ο χαρακτήρας του Mr Bean κινείται μεταξύ αντιπάθειας και μίσους. (Προφανώς ο Kantharos, εσύ αλλά κι εγώ αρκετές φορές, έχουμε αισθανθεί έτσι).
    Είναι όμως αγαπητοί μου φίλοι, απλά ένας ρόλος…Ένα κατασκεύασμα, μια σατυρική φιγούρα…που τουλάχιστον εμένα συν τις άλλοις με κάνει να γελάω.

    Κρίνουμε τον άνθρωπο Rowan και του κρεμάμε μια ταμπέλα μόνο από ένα ρόλο? Το γραφώ αυτό, επειδή ο γλυκός μου Kantharos μου ζήτησε να διαγράψω, μάλλον, το ποστ αυτό.
    Ήταν πολύ κάθετος στα σχόλιά του και μ΄εκανε να σκεφτώ προς στιγμήν πως έκανα ποστ για τον Χίτλερ που αυτομάτως του αξίζει λιθοβολισμό!
    Λυπάμαι, αλλά δεν θα το κάνω…όπως και δεν έχω την απαίτηση απ’ από οποιονδήποτε να κάνει κάτι παρόμοιο ύστερα από δική μου προτροπή!

    Στο χθεσινό μου ποστ έκανα ένα αφιέρωμα στο Rowan, ανάφερα άλλες τρεις ταινίες εκτός της σειράς, Εσείς επικεντρωθήκατε μόνο στον Bean. Δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα….Δεν είναι δυνατόν να αρέσουν οι πάντες και τα πάντα σε όλους…

    Όπως και εγώ σίγουρα δεν είναι δυνατόν να είμαι αρεστή σε όλους…Κι είναι τόσο εύκολο να με αποφύγετε…Απλά δεν έρχεστε στο blog μου…Δεν σας αναγκάζει κανείς.
    Ίσως με αυτό το post να κόλλησα τη ρετσινιά του Mr Bean, γιατί παρά τα τόσα άσχημα στοιχεία (του κατασκευασμένου) χαρακτήρα του, εμένα μου αρέσει και με κάνει να γελάω..!
    Ίσως επίσης οι χιλιάδες ή τα εκατομμύρια των θεατών που γνωρίζουν τον Bean και γελούν μαζί του (και τον έκαναν τόσο δημοφιλή) να αξίζουν της ίδια τύχης….who knows? 🙄

    Ο Mr Bean δεν είναι πρότυπο! Κι αν είναι, είναι μόνο προς αποφυγήν!
    Ας μην ξεφεύγουμε απ΄την ουσία που είναι το γέλιο, η σάτυρα κι η κωμωδία. Υπάρχουν άπειρα τέτοια παραδείγματα…

    VaD, καλέ μου φίλε και πάλι με συγχωρείς που εμμέσως σε χρησιμοποίησα, όπως επίσης ζητώ την επιείκειά σου για την τεράστια και φλύαρη απάντησή μου!
    Σου εύχομαι μια πολύ καλή ημέρα να έχεις! 😉

    Υ.Γ: Kanthare φίλε μου καλέ και καινούριε (επειδή σε ξέρω μόνο απ΄την αρχή του χρόνου) χαίρομαι που είχες το θάρρος να μου σχολιάσεις έτσι…δεν με πείραξε καθόλου. Ήσουν ειλικρινής και έγραψες ό,τι αισθανόσουν. Έτσι επιθυμώ να παραμείνεις! 🙂 Θέλω πραγματικά να με συγχωρέσεις που δεν μπορώ να πραγματοποιήσω τη δική σου επιθυμία….
    Υ.Γ2: VaD, μέσα σε παρένθεση με ρωτάς αν έπιασες το σφυγμό του Kantharou, δεν είμαι σίγουρη αλλά νομίζω πως ναι! 😉

    Πολλά φιλιά και στους δυο σας! 🙂

  10. 17 Αύγουστος, 2011 στο 8:10 πμ

    Rostar σε ευχαριστώ πολύ για την -αναπάντεχη- δεύτερη επίσκεψη στο blog μου.
    Χαίρομαι που συνέβαλα έστω και λίγο με τον τρόπο μου, να ευθυμήσεις και να σου φύγει η μελαγχολία…
    Νομίζω πως έτσι πράττουμε όλοι μας λίγο ή πολύ…
    Εκεί που είμαστε χάλια…δεν ακολουθούμε την ομοιοπαθητική μέθοδο αποσυμπίεσης αλλά πάμε κόντρα…
    Χθες είχα καλή διάθεση..εξού κι αυτό το post…Σήμερα, αύριο μπορεί να είμαι αλλιώς, οπότε -ίσως- να εκφραστώ ανάλογα…
    Εύχομαι και σε σένα να έχεις μια υπέροχη μέρα! 🙂

  11. 18 Αύγουστος, 2011 στο 5:10 πμ

    Δε μιλησα για τον ηθοποιό,αλλά για το χαρακτήρα του Mr Bean,κι εγω γελούσα μαζί του,μα όταν μετά απο χρόνια ξαναβλεπα τη σειρά,μου βγηκαν οι σκεψεις που εγραψα στο πρωτο μου σχόλιο..κι εδω ειναι η ένσταση μου,γέλιο εβγαζε κι ο Βεγγος, μα με ρόλους ανθρωπινους και όχι παλιανθρωπαρέους…
    -όσο κι αν θέλεις να με διώξεις απ΄το μπλογκ σου:)),δε φευγω!!!

  12. 18 Αύγουστος, 2011 στο 8:26 πμ

    VaD μου καταρχάς δεν διώχνω κανέναν! Αυτό είναι ξεκάθαρο…Είτε φίλοι (όπως εσύ και ο Kantharos) είτε άγνωστοι και τυχαίοι επισκέπτες, είστε πάντα ευπρόσδεκτοι στο blog μου.
    Και κυρίως όσοι από εσάς έχετε Α Ν Τ Ι Θ Ε Τ Η άποψη και γνώμη από τη δική μου….
    Αν κάτι επιδιώκω σ’ αυτό εδώ το χώρο είναι η ελευθερία έκφρασης και λόγου!!!! (κλισέ? ίσως, αλλά αληθινό)!
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ δεν υπάρχει…

    Από τη μια δεν διώχνω, απ’ την άλλη δεν αναγκάζω και κανέναν να με «ακολουθήσει»…! 😉

    VaD επίσης θα συμφωνήσω μαζί σου σ’ ένα ακόμα σημείο. Όταν φοράμε συνέχεια το ίδιο ρούχο ή τρώμε το ίδιο συνέχεια φαγητό το βαριόμαστε. Αυτό συμβαίνει κι όταν βλέπουμε συχνά τις ίδιες ταινίες ή στην προκειμένη περίπτωση, σειρά!
    Το γέλιο δεν βγαίνει πια αυθόρμητα, είναι σχεδόν προγραμματισμένο, ξέρεις τις ατάκες και γελάς πριν καν ακουστούν…

    Δεν είναι καθόλου παράλογο να σκεφτούμε πως ο Bean είναι όλα τα κακά του κόσμου μαζί συγκεντρωμένα σ΄ένα χαρακτήρα…Άλλος τον αντέχει πολύ, άλλος λιγότερο κι άλλος καθόλου. Όταν πρωτόπαιξε η σειρά σίγουρα γελάσαμε πολύ, τώρα που παίζεται πολλάκις…δεν υπάρχει η ίδια αίσθηση και διάθεση…

    Αλλά μην ξεχνάμε επαναλαμβάνω πως είναι ρόλος…ο αξέχαστος Βέγγος ήταν πάντα το καλοκάγαθο ανθρωπάκι..ο Bean ο μισάνθρωπος, αλλόκοτος τύπος…!
    Φυσικά ο Βέγγος δεν έπαιξε ποτέ κόντρα ρόλο…στη ζωή του δε,…ήταν αξιαγάπητος!!!!!!!!!!!!!!!!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Αύγουστος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Blog Stats

  • 316,382 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


