17
Αυγ.
11

The Crystal Ship…

Before you slip into unconsciousness
I’d like to have another kiss
Another flashing chance at bliss
Another kiss, another kiss.

The days are bright and filled with pain
Enclose me in your gentle rain
The time you ran was too insane
We’ll meet again, we’ll meet again.

Oh tell me where your freedom lies
The streets are fields that never die
Deliver me from reasons why
You’d rather cry, I’d rather fly.

The crystal ship is being filled
A thousand girls, a thousand thrills
A million ways to spend your time
When we get back, I’ll drop a line.

Υ.Γ: Σήμερα για λόγο που δεν μπορώ να εξηγήσω το βλέμμα μου ήταν συνεχώς καρφωμένο στη θάλασσα…Σε στάση αναμονής, το πνεύμα μου σιωπηλό…

18 Responses to “The Crystal Ship…”


  1. 17 Αύγουστος, 2011 στο 8:44 μμ

    «Enclose me in your gentle rain «…
    ένας από τους αγαπημένους στίχους που διακοσμούσαν κάποτε τα μαθητικά μου βιβλία….
    Τι όμορφο τραγούδι…..και ωραίο κλιπάκι!
    Να εδώ άλλο ένα καράβι, του νότου:

  2. 17 Αύγουστος, 2011 στο 8:56 μμ

    Ξέρω πως αγαπάς τους Doors…πες μου σε παρακαλώ πως το συγκεκριμένο δεν το έχεις βάλεις κι εσύ στο blog σου…
    Είναι ένα απ’ τα αγαπημένα μου κομμάτια!

    Σ΄ευχαριστώ για το clipάκι που μας χάρισες…!

    Καλό βράδυ…!

  3. 17 Αύγουστος, 2011 στο 9:05 μμ

    Όχι μην ανησυχείς…το είχα συχνά στο μυαλό μου αλλά τελικά δεν το έχω βάλει σε κανένα ποστ- και να το είχα δηλαδή, δεν πείραζε να το έβαζες…δεν έχω τα πνευματικά δικαιώματα!
    Μου βάζεις ιδέες τώρα, να γράψω κάτι γι αυτό το ξεχωριστό και ιστορικό συγκρότημα!
    🙂
    Πολύ χαίρομαι που βρήκα εδώ αυτό το τραγούδι και μάλιστα με τόσο όμορφη παρουσίαση…

  4. 17 Αύγουστος, 2011 στο 9:18 μμ

    Ιδέες μοιράζω απλόχερα…αυτό είναι σίγουρο…! :mrgreen:
    Μπορώ να «φυτέψω» στο μυαλό κάποιου την ιδέα μιας νέας ανάρτησης ή το σχεδιασμό εξόντωσής/δολοφονίας μου! Είμαι αρκετά ικανή και για τις 2 περιπτώσεις! 😛

    Πάντως ανακουφίστηκα που δεν το έχεις βάλει το «crystal ship»…και γιατί όχι, θα ήταν υπέροχο να δούμε απ’ τα «χεράκια» σου ένα αφιέρωμα για το ιστορικό, όπως πολύ σωστά έγραψες, συγκρότημα….! 😉

    Χαίρομαι και σ΄ευχαριστώ που σ΄άρεσε η παρουσίασή μου….!

  5. 5 Αngel
    17 Αύγουστος, 2011 στο 9:35 μμ

    Αυτά είναι!!!!

  6. 17 Αύγουστος, 2011 στο 9:38 μμ

    Αγγελάκι….για να εκφράζεσαι έτσι…μάλλον δίνω τα ρέστα μου τις τελευταίες μέρες! 😆

  7. 7 Αngel
    17 Αύγουστος, 2011 στο 9:58 μμ

    ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
    Χα χα χα χα χα χα χα χα

  8. 17 Αύγουστος, 2011 στο 10:00 μμ

    Θα κλάψω απ΄τη συγκίνηση! :mrgreen:

  9. 9 Rostar
    18 Αύγουστος, 2011 στο 12:12 μμ

    Πόσο μ’ αρέσει! Να παίρνεις ένα τραγούδι και μες απο αυτό να βρίσκεις τις μυστικές θύρες του, αυτές που σε βγάζουν εκεί που ο δημιουργός του ήθελε ή κι απόφευγε… Δεν ειναι αισίας καταλήξεως όλες οι Πύλες!
    Ν’ αφήνεις το τραγουδι να παίζει, ενώ ασχολείσαι με κάτι άλλο κι εκεί που ήσυχος, είχες την εντύπωση, ότι θα κάνεις διάλειμμα να πάρεις μιαν ανάσα… ανακαλύπτεις ότι το τραγούδι σε πέρασε αλλού!…
    Χμ…Δεν είναι απίθανο, δεν είναι δύσκολο να συμβεί και δεν είναι εύκολο να γυρίσεις, άσε που μερικές φορές δεν θέλεις!…
    Μάταια κάποια «Αριάδνη» σου φωνάζει να πάρεις τον μίτο! Εσύ δεν ακούς, έχεις ανέβει στο κατάστρωμα του πλοίου κ απολαμβάνεις την πτήση!
    Πλεύση, είπατε;…Είστε γελασμένοι! Δεν είναι απαραίτητο! Σήμερα είναι πλεύση, αύριο κατάδυση, μεθαύριο εξερεύνηση για δρόμους και χωράφια που κρύβεται η ελευθερία σου και γιατί όχι μια υπερβατική πτήση προς τα εκεί που βρίσκονται κρυμμένες οι αιτίες της θλίψης σου…
    «You ‘d rather cry» και «Ι’d rather fly…» Να η Πύλη, στο…Μάλλον!
    Στην Άγια Σχετικότητα, στην Ιερή Διαφάνεια, στην Θεά Αντίθεση!
    Να φύγω από λαμπερές μέρες γεμάτες πόνο!… Κλείσε με στην ευγενική σου βροχή!… Ο χρόνος που διατρέξαμε, ήταν μια παράνοια!…Θα συναντηθούμε!…
    Πόσο εύκολα φαίνεται σ’ αυτές τις γραμμές Ο ΔΑΙΜΩΝ ΕΑΥΤΟΥ!!
    Αλλά μεχρι τότε, καθώς θα πετάμε πάνω στο Κρυστάλλινο Πλοίο, δως μου ένα φιλί πριν γλιστρήσεις στο ασυνείδητο βασίλειό σου!…κι όταν προσεδαφιστούμε…θα σου γράψω αυτό που θες, είτε σε μία είτε σ’ εκατομμύρια γραμμές..Αυτό που θέλεις θα είναι…Αυτό που περιμένεις!

  10. 18 Αύγουστος, 2011 στο 12:54 μμ

    Πολύ ωραίος συλλογισμός, πολύ ωραίο κείμενο Rostar…!
    Έτσι είναι, ανοίγει μια Πύλη και ο καθένας μας ακολουθεί τις υποδείξεις του Δημιουργού είτε χαράζει τη δική του πορεία, κάνει…τις δικές του επιλογές!
    Αυτό είναι ελευθερία!
    Ελπίζω να έπιασα το νόημα των λόγων σου και να μην έχω ξεφύγει τόσο! Αν το δεν το απέφυγα…εεε χρέωσέ το στο «λειψό μυαλό μου»! :mrgreen:
    Χαίρομαι που σ’ άρεσε το τραγούδι….! 🙂

  11. 11 Rostar
    18 Αύγουστος, 2011 στο 1:17 μμ

    Αχ! μη μου το χαλάς Αστροφεγγιά μου, με «λειψά μυαλά»… 🙂
    Το ‘πιασες μέχρι κεραίας!… Εγώ δεν ξέρω, αν μέσα στη μεσημεριάτικη παραζάλη, που ‘γραψα το κείμενο χωρίς ανάσα, αν ανταποκρίθηκα σ΄αυτά που ίσως περίμενες…
    Απ’ ότι βλέπω… Μάλλον!… Να τη πάλι η μαγική λέξη!
    Θα τα πούμε κι αργότερα!, αλλά μέχρι τότε να πω κι ένα ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ για το τόσο πολυδιάτατα ερεθιστικό σου θέμα! Πάντα τέτοια! κι ας είναι και δύσκολα! Εκεί κρύβεται η παραμυθένια γοητεία!
    Καλό Απομεσήμερο!

  12. 18 Αύγουστος, 2011 στο 2:10 μμ

    Εσύ μην μου χαλάς σε παρακαλώ την αγαπημένη μου συνήθεια…αν δεν αυτοσαρκάζομαι με ποιον θα γελάω? 😛
    Το κείμενό σου ήταν μια χαρά…αλλά ναι, χρειάστηκε δυο φορές να το διαβάσω…ίσως επειδή οι ανάσες μας να διαφέρουν. Η δική σου πιο βαθιά ή δική μου ρηχή! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Καλό απόγευμα! 🙂

  13. 13 Rostar
    18 Αύγουστος, 2011 στο 3:01 μμ

    Ok! Lady S/L… Laugh as much as you can!… as you like!…whenever you want! 🙂
    What can we do against the Captain Of Crystal Ship! 😉
    And… How wonderful the measurement of breaths! 😉 What a fine view from the deck! 🙂

  14. 18 Αύγουστος, 2011 στο 3:45 μμ

    Ελπίζω να μην λες πως εγώ είμαι ο «καπετάνιος του κρυστάλλινου πλοίου» …σε καμιά περίπτωση!
    Πάντως καλό είναι να βρίσκει ο καθένας μας το δικό του τρόπο να χαμογελάει…. 😉

  15. 15 Rostar
    18 Αύγουστος, 2011 στο 4:45 μμ

    Θέλω να είμαι ειλικρινής, εσένα θεωρούσα για καπετάνιο!
    Νόμιζα, ότι στον Ελληνικό εναέριο χώρο, θα σου είχε παραχωρήσει το τιμόνι ο James… 🙂
    Αφού βέβαια δεν το ήθελες, δεν υπήρχε περίπτωση!… Μη μου πεις, τώρα, ότι δεν θα ήθελες να είσαι και πάνω στο πλοίο;!!! … ???
    Πάντα, η ανταλλαγή μηνυμάτων μαζί σου, διεξάγεται υπό το κράτος χαμόγελου! Πολλών αποχρώσεων! 😉

  16. 18 Αύγουστος, 2011 στο 5:00 μμ

    Η Αστροφεγγιά ανήκει στον ουράνιο θόλο…επίσης θα ήθελα να σου γνωστοποιήσω (λογικό είναι, σαν καινούριος φίλος να μην γνωρίζεις) πως υπάρχει μια θέση για μένα ΚΑΙ σε πλοίο…
    Οπότε τι ουρανό, τι θάλασσα ….θα με βρεις παντού! 😉
    Κι έχω τη χαρά…να μένω σε μέρος που και τα δυο μου δίδονται απλόχερα! 😉
    Η ίδια καπετανιος…δεν νομίζω!
    Keep smiling! 🙂

  17. 17 Rostar
    18 Αύγουστος, 2011 στο 5:36 μμ

    Απόλυτη Καθαρότητα!!…I Keep 🙂 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Αύγουστος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Blog Stats

  • 317,719 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


