19
Αυγ.
11

Αλήθεια ή ψέματα…?

Μια ολόκληρη ζωή, ξεκινώντας απ’ τα μαθητικά μου χρόνια μέχρι σήμερα, γνώριζα πως η παραπάνω χρυσή μάσκα που ανακαλύφθηκε στις Μυκήνες από τον αρχαιολόγο Σλήμαν, ανήκε (πιθανότατα) στο γνωστό βασιλιά Αγαμέμνων…Έτσι είχε καταγραφεί και κατοχυρωθεί στο μυαλό αλλά και στο υποσυνείδητό μου…

Ώσπου χθες σε μια είδηση που αλίευσα στο FB, διάβασα και είδα σ’ ένα βίντεο, ότι η μάσκα αυτή «συνοδευόταν» από ένα ταριχευμένο σώμα…

Ξαφνιασμένη απ’ το κείμενο το έψαξα λίγο περισσότερο στο Google μέχρι να σοκαριστώ εντελώς, βρίσκοντας διάφορα άλλα άρθρα για την αυθεντικότητα των ανασκαφών και της έρευνας ολόκληρης του Σλήμαν

Σήμερα δεν έρχομαι να σας φυτέψω σπόρους αμφιβολίας  στο τι να πιστέψετε…Σήμερα έρχομαι να πω ανοικτά πως στα 35 μου έχω εντυπωσιαστεί μ’ όλα αυτά… Τα έμαθα ίσως καθυστερημένα, εεεε δεν πειράζει! 😉

Αν είναι αλήθεια ή αν είναι ψέμα …ενδεχομένως να μην έχει και μεγάλη σημασία…Η προσωπίδα είναι υπαρκτή, μέρος της Ιστορίας μας κι αυτό από μόνο του είναι σπουδαίο…!

Κλείνοντας το post αυτό κι ενόψει του Σ/Κ που πλησιάζει, θα ήθελα να σας χαιρετήσω μ’ ένα εύθυμο τραγούδι (ελπίζω)…

Φιλιά πολλά! 🙂


14 Responses to “Αλήθεια ή ψέματα…?”


  1. 1 akrogialia
    19 Αύγουστος, 2011 στο 12:56 μμ

    Αστεράκι μου είσαι 35? Χμ…κι εγώ που νόμιζα πως ήσουν μικρότερη από εμένα…
    Τώρα θα μου πεις, από όλο το κείμενο…αυτό κράτησες? Χμ…έτσι είμαι εγώ…Κοράλλι από τα λίγα!

    Καλό απόγευμα να έχεις!

    Φιλιά!!!

  2. 19 Αύγουστος, 2011 στο 1:01 μμ

    Κοραλλάκι μου έφυγες απ’ το βυθό και ανέβηκες στην επιφάνεια της θάλασσας?
    Θα μου πεις: Απ’ όσα έγραψα αυτό εσύ απαντάς?
    Εεεεε είμαι ένα ευπροσάρμοστο Αστεράκι! :mrgreen:

    Nice to see you again!

    Kisses! 🙂

  3. 19 Αύγουστος, 2011 στο 1:19 μμ

    Ε, γειάσου αστεράκι μου…καταρχήν συγκινήθηκα πάααρα πολύ, όταν είδα το βίντεο…επειδή έχω πάει πάαρα πολλές φορές στον τάφο του βασιλιά Αγαμέμνωνα, (βλέπεις μεγάλωσα στα μουσεία) ο πατέρας με πήγαινε από παιδί…έχω πάει στο μουσείο της Αρχαίας Ολυμπίας, στο μουσείο των Δελφών, στο ανάκτορο του βασιλιά Νέατορα (πάαρα πολλές φορές) καθότι η Πύλος είναι λίγα χιλ από το χωριό μου, (είμαι από Πελοπόννησο) πάαρα πολύ συγκινήθηκα…ε, καλό μου αστεράκι, ποιός ξέρει για ΠΟΙΟ λόγο κρύβουν τη μούμια του βασιλιά Αγαμέμνωνα…και γιατί ΔΕΝ τη δείχνουν, δημόσια δε ξέρω τί να σου πώ….μήπως, έχουν αμφιβολίες για το α ν πράγματι εί ναι αυτή η μούμια του? αλλά αν έχουν, γ ι α τί δε κάνουν μιά εξέταση DNA? νομίζω μπορούν να το κάνουν ακόμη και σε μιά, μούμια….δε ξέρω π ως αλλά νομίζω ότι γίνεται…αλλά α ν όμως εί ναι σίγουροι 100% ότι αυτή ε ί ναι η μούμια, του και ΔΕΝ το λένε για λόγους συμφερόντων?ή για άλλους άτιμους λόγους ή υπόγειους λόγους…ε, τότε τι να πώ αυτό είναι το λιγότερο άτιμο…είναι πραγματικά απαράδεκτο…πάντως πολύ ωραίο το ποστάκι σου…πρέπει αυτά, να τα ξέρουμε καλό μου αστεράκι, επειδή αφορούν εμάς τη καταγωγή μας σαν έθνος, την ιστορία μας που λες κι εσύ και επιβάλεται όχι απλώς πρέπει να τα ξέρουμε…μπράβο πολύ καλά έκανες και το έφερες, εδώ αυτό το θέμα (στο μπλογκάκι σου) φιλάκια…

  4. 19 Αύγουστος, 2011 στο 1:28 μμ

    Αθανασία μου χαίρομαι πολύ όταν μαθαίνω πως έχεις τη δυνατότητα να επισκέπτεσαι αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία….
    Είμαι λάτρης της αρχαίας ιστορίας και όταν έχω την ευκαιρία διαβάζω ή παρακολουθώ ό,τι υπάρχει σχετικό μ’ αυτά…
    Τεσπά…δεν είναι το ζητούμενο αυτό…
    Δεν ξέρω αν είναι αλήθεια ή όχι η ύπαρξη μούμιας…Αν υπάρχει όντως, για να εξακριβωθεί αν ανήκει στον Αγαμέμνονα η εξέταση DNA δεν νομίζω πως είναι εύκολο να πραγματοποιηθεί, επειδή δεν ξέρουμε αν υπάρχει γενετικό υλικό απ΄τον αρχαίο αυτόν βασιλιά…Αν δεν υπάρχει πώς θα γίνει η σύγκριση?
    Σίγουρα είναι παράξενο για ποιο λόγο κρύβουν την ύπαρξη του ταριχευμένου σώματος τόσα χρόνια, ανεξάρτητα της ταυτότητάς του…
    Υπάρχουν πολλά ακόμα που μένουν κρυμμένα και περιμένουν να αποκαλυφθούν….! 😉
    Πολλά φιλιά! 🙂

  5. 19 Αύγουστος, 2011 στο 3:40 μμ

    Αξιόλογο συγκροτηματάκι οι ΙΝΧS. Έχουν πιασάρικους ρυθμούς.

    Γνώριζα για την ύπαρξη της μάσκας. Για τη μούμια μόνο ακουστά. Δεν το έχω ψάξει το ζήτημα.

  6. 19 Αύγουστος, 2011 στο 3:48 μμ

    Η αλήθεια είναι πως μετά το θάνατο του Michael Hutchence είχα την εντύπωση πως διαλύθηκαν…τουλάχιστον δεν θυμάμαι ή δεν ξέρω (κυρίως) αν έχουν κάνει άλλη επιτυχία…
    Το συγκεκριμένο τραγούδι το αγαπάω πολύ! 🙂

    Ώστε ήξερες για τη μούμια, εεε? Εγώ δεν είχα ιδέα!!!!
    Εντυπωσιακό όπως και να ‘χει είναι το ζήτημα!

    Καλό Σ/Κ Kanthare μου!

  7. 19 Αύγουστος, 2011 στο 4:40 μμ

    Νόμιζα πως πίσω από τη μάσκα υπήρχε απλά το κρανίο.
    Δεν έχω ακούσει για το θέμα της μούμιας, αλλά ψάχνοντας είδα ότι αμφισβητήθηκε ακόμα και η αυθεντικότητα της μάσκας, το αν ανήκε ή όχι στον Αγαμέμνονα αλλά και ο ίδιος ο Σλήμαν για τις μεθόδους του.
    Μια ιδέα παίρνουμε από εδώ:
    http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%AC%CF%83%CE%BA%CE%B1_%CF%84%CE%BF%CF%85_%CE%91%CE%B3%CE%B1%CE%BC%CE%AD%CE%BC%CE%BD%CE%BF%CE%BD%CE%B1
    Δεν ξέρω καθόλου αν εκεινη την εποχή συνηθιζόταν η ταρίχευση, ίσως κάποιος άλλος αναγνώστης μπορεί να μας πει.
    Ενδιαφέρον θέμα!
    Χαριτωμένο τραγούδι!

  8. 19 Αύγουστος, 2011 στο 4:47 μμ

    Διάβασα το άρθρο αυτό και το έχω βάλει link όπως και άλλα, που προτίμησα να μην τα προσθέσω εδώ…επειδή η επιθυμία μου είναι να ψάξετε μόνοι σας το θέμα…
    Κάτι που έκανες Ερατώ!
    Δεν μου μένει απ’ το να σ’ ευχαριστήσω που διευκολύνεις όλους μας με τον κόπο σου…!
    Μακάρι να μαθαίναμε κάτι παραπάνω απο έγκυρη πηγή!

    «Χαριτωμένο τραγούδι»….χμμμ να υποθέσω πως δεν το ξέρεις? 😉

    Φιλιά πολλά! 🙂

  9. 19 Αύγουστος, 2011 στο 4:57 μμ

    Το ξέρω ότι το έχεις βάλει λινκ το άρθρο, απλά ήθελα να τονίσω πόσα επίπεδα έχουν οι αμφισβητήσεις στο θέμα, κάτι που φαίνεται από αυτό το άρθρο, όπως και τα λινκς που περιέχει το ίδιο.
    Νομίζω ότι δίνει τη γενικότερη εικόνα του θέματος.

    Το τραγούδι δεν το ήξερα, ούτε το συγκρότημα αυτό!
    Καλό είναι να μαθαίνουμε καινούργια πράγματα.

  10. 19 Αύγουστος, 2011 στο 5:01 μμ

    Συμφωνώ…προκύπτουν πολλά ερωτηματικά τόσο για την ανασκαφή τη συγκεκριμένη για άλλες ακόμα και για το Σλήμαν…
    Κι όπως είπα σε ευχαριστώ που το βάζεις και στα σχόλια…καμιά φορά τα λινκς δεν γίνονται αντιληπτά!

    Όλοι μας μαθαίνουμε πράγματα…πρώτη από όλους εγώ και χαίρομαι. Ένας απ’ τους λόγους που αγαπώ το blogging! 😉

  11. 19 Αύγουστος, 2011 στο 5:38 μμ

    Έχουν κι άλλα γνωστά τραγουδάκια. Ψάξε στο γιουτιούμπι.

  12. 19 Αύγουστος, 2011 στο 5:45 μμ

    Kantharako μου δεν αμφιβάλλω ότι σίγουρα θα έχουν κι άλλες επιτυχίες…Αν ήξερες πόσα τραγούδια ξέρω, πόσα είδη μουσικής ακούω…αλλά που δεν έχω ιδέα ποιος τα ερμηνεύει ή τα έχει δημιουργήσει, θα φρίξεις…!
    Είναι δύσκολο να συγκρατώ ονόματα…και τα μπερδεύω τις περισσότερες φορές…!

    Απ’ τους iNXS σίγουρα ξέρω κι αγαπώ το «disappear» όπως και το «suicide blonde» που το έχω βάλει σ΄άλλο μου post…
    Πού θα μου πάει…μέχρι τα 120 (τουλάχιστον που υπολογίζω να ζήσω) χρόνια μου θα μάθω ακόμα περισσότερα! :mrgreen:

  13. 21 Αύγουστος, 2011 στο 6:34 πμ

    Ε,μας βόλευε να τον παρουσιάζουμε ως μέγα αρχαιολόγο και φιλέλληνα,μη νομιζεις,ενας άλλος Ελγιν ήταν και τούτος…

  14. 21 Αύγουστος, 2011 στο 11:41 πμ

    Ίσως να έχεις δίκιο καλέ μου φίλε…μπορεί να ήταν κι αυτός ένας άρπαξ…
    Σκέφτομαι όμως…κι εμάς, τους Έλληνες (μερίδα ανθρώπων για να μην παραξηγηθώ με γενικότητες) που αντί να σεβόμαστε την ιστορία μας, αν ανακαλύψουμε κάποιο αρχαίο εύρημα, το πως θα το εκμεταλλευτούμε είναι το πρωταρχικό μας μέλημα, βλέπε αρχαιοκάπηλους κλπ….
    Τεσπα, παντού υπάρχει -δυστυχώς- βρωμιά! 😦


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Αύγουστος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Blog Stats

  • 318,578 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


