30
Αυγ.
11

Fear of the Werewolves or fear of the Dark…?

Πώς μπορείς να περιγράψεις μια απαίσια νύχτα?

Καλά αφήστε τα μελοδραματικά…ό,τι είναι να ειπωθεί θα ειπωθεί…τ’ άλλα ας περάσουν στην ιστορία…

Που λέτε, πάει η Αστροφεγγιά να αφεθεί στην αγκαλιά του Μορφέα μετά από μια εξαντλητική μέρα, κυρίως από ψυχολογικής πλευράς…κι εκεί που τα βλέφαρα αρχίζουν να κλείνουν ακούει ένα ουρλιαχτό να σπάει τη σιωπή της νύχτας…!

Ένα ουρλιαχτό διαπεραστικό σαν κλάμα…ένα μακρόσυρτο «ουυυυυυυυυυυυυυυ»…

Για μια στιγμή νόμισα πως ήδη είχα μεταφερθεί στον κόσμο των ονείρων και μάλιστα σε εκείνον με τους εφιάλτες, αλλά καθώς το πνεύμα μου ξεθόλωνε, κατάλαβα πως δεν βρισκόμουν σε κάποιο δάσος κι ότι ο ήχος δεν ήταν δημιούργημα της φαντασίας μου…

Σηκώνομαι αμέσως και πάω στην μπαλκονόπορτα, εκεί από τις γρίλιες βλέπω στο διπλανό οικόπεδο που έχει ένα μικρό πλάτωμα και χρησιμεύει και σαν πάρκινγκ, ο σκύλος του γείτονα έδινε ρεσιτάλ! :mrgreen:

Χωρίς σταματημό ούρλιαζε ρυθμικά σαν λύκος…!

Ποιος το φανταζόταν πως αυτός ο κοπρίτης ήταν ικανός να βγάζει από μέσα του τέτοιες σπαρακτικές κραυγές?

Γυρίζω στο κρεβάτι μου απελπισμένη και κάθε λογής σκέψη πλημμύρισε το μυαλό μου…Και πιστέψτε με καμιά τους δεν ήταν ευχάριστη…Δεν ξέρω για σας, αλλά για εμάς εδώ, το ουρλιαχτό ενός σκύλου μέσα στη νύχτα δεν είναι οιωνός καλών ειδήσεων…Μάλιστα όσους έχω ρωτήσει μου έχουν πει για το χειρότερο…

Έχει ξανατύχει στο παρελθόν να ακούσω ουρλιαχτά σκύλων, βέβαια θάνατο δεν θυμάμαι να προμήνυαν, αλλά δεν έφεραν και ευχάριστα νέα… Έτσι άρχισα να ανακυκλώνω τα συμβάντα της ημέρας, που πράγματι δεν ήταν χαρούμενα κι ούτε είχαν και καλή κατάληξη, όπως αποδείχθηκε…

Αφού εξάντλησα κάθε σκέψη τα των προσωπικών μου -ο σκύλος εννοείται πως συνέχιζε απτόητος το θρήνο του- οι σκέψεις μου πέταξαν αλλού. Άρχισα να φέρνω στο νου μου κάθε ταινία με λυκάνθρωπους που είχα δει…Πάλι καλά που δεν είχε πανσέληνο χθες, διότι σίγουρα θα χρειαζόταν να έχω κάτω από το μαξιλάρι μου ένα όπλο με ασημένιες σφαίρες, έτσι για ασφάλεια! 😆

Αν κι έχω παρακολουθήσει πολλές ταινίες με λυκάνθρωπους μόνο μια θυμάμαι που να μου αρέσει αρκετά ώστε να αναφερθεί…

Είναι το WOLF με τον Jack Nicholson και τη Michelle Pfeiffer.

(Ποτέ δεν κατάλαβα για ποιο λόγο αυτοί οι δυο μεγάλοι ηθοποιοί συμμετείχαν σε μια τέτοια ταινία…παρόλα αυτά την βρήκα αρκετά καλή! 😉 )

Έτσι με βρήκε το πρωί, ξάγρυπνη και με τα νεύρα ακορντεόν κι όλα αυτά εξαιτίας του κοπρίτη που δεν μ’ άφησε να ησυχάσω!

Βγαίνοντας από το σπίτι, ώρες αργότερα συναντώ το αφεντικό του και τον ρωτώ…»τι θα γίνει με το σκυλί σας?» Μου απαντά «εεε κάτι έχει». «Μήπως να του βρείτε γυναίκα?» «Μπα κάτι άλλο έχει» «Μήπως να τον πάρετε σε γιατρό? Δεν είναι δυνατόν να ακούμε κάθε βράδυ το ίδιο βιολί!!!»

Δεν ξέρω αν ήμουν τόσο φορτωμένη από χθες και ο σκύλος απλά επιδείνωσε την κατάσταση, αλλά φαίνεται εγώ ήμουν που «σεληνιάστηκε» τελικά…

Γεγονός είναι πως δεν φοβάμαι το σκοτάδι…τους λυκάνθρωπους, μάλλον όχι…σίγουρα φοβάμαι όμως, τις σκέψεις μου!

Προς το παρόν βολευτείτε μ’ ένα «Fear of the Dark»! 😉


22 Responses to “Fear of the Werewolves or fear of the Dark…?”


  1. 30 Αύγουστος, 2011 στο 9:42 πμ

    Οοοουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ.

    Υ.Γ. Ωραία ταινία, ωραίο τραγούδι, αν και χιλιοδιαφημισμένο.

  2. 30 Αύγουστος, 2011 στο 11:25 πμ

    Ούυυυυυυυυυυφ! αστεράκι μου…που να έρθεις εδώ, να δείς τι γίνεται με τα σκυλιά, εδώ που μένω που όοολοι οι γείτονες έχουν, και από ένα-δύο στα σπίτια τους…δε ξέρεις, πόσες φορές έχουμε γίνει σκατά μαζί τους για αυτό το θέμα, και επειδή ΔΕΝ μας αφήνουν τα ουρλιαχτά των σκύλων τους να κοιμηθούμε.,..ε, πάντως αυτό που λες περί κακού, οιωνού ε, το χω και γώ ακουστά…αλλά δε ξέρω κατά πόσο στέκει όμως…εγώ όμως έχω ακουστά ότι προμηνύει θάνατο? ή κάτι, εξαιρετικά κακό? κάτι τέτοιο τέσπα.,..που να ξέρει κανείς…όλα είναι πιθανά…τη ταινία δ ε την έχω δεί, να σου πώ…δεν έχω δεί πο-τέ τέτοια ταινία…πάντως δικιολογημένα τρόμαξες και άρχισες να σκέφτεσαι έτσι…κι εγώ κι ο καθένας να ήταν ε, θα ‘σκιαζόταν’ σίγουρα εάν άκουγε ένα κοπρόσκυλο να γαυγίζει έτσι, και μεσ΄τη νύχτα κιόλας….φιλάκια…

  3. 30 Αύγουστος, 2011 στο 12:28 μμ

    Είσαι λύκος ή λυκάνθρωπος Kantharako μου? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
    Αν και χιλιοδιαφημισμένο όπως λες το τραγούδι…είναι το αγαπημένο μου από τους Iron Maiden…οπότε σίγουρα θα είχε μια θέση εδώ μέσα! 😉

    Πολλά φιλιά! 🙂

  4. 30 Αύγουστος, 2011 στο 12:33 μμ

    Καλύτερα να μην σου αποκαλύψω Αθανασία μου τι σκέψεις κάνω ώρες-ώρες για το συγκεκριμένο σκυλί…!
    (Θα με κυνηγούσαν οι φιλοζωϊκές εταιρείες 😆 )

    Πάντως, πιστεύω πως είμαι και κάπως δικαιολογημένη…επειδή αυτό το σκυλί είναι κακότροπο: Γαυγίζει και ορμάει στους πάντες!

    Κατά τ’ άλλα συμφωνώ μαζί σου!
    Φιλιά πολλά! 🙂

  5. 5 Rostar
    30 Αύγουστος, 2011 στο 2:06 μμ

    Καλό απόγευμα στη συντροφιά σας.
    Ενδιαφέρον το θέμα, αν και ξεκίνησε από δυσάρεστες για την Αστροφεγγιά μας συνθήκες…
    Να καταθέσω λοιπόν κι εγώ μερικές σκέψεις κι απόψεις που έχω ακούσει για τα ουρλιαχτά των σκυλιών, λύκων, τσακαλιών κι άλλων…
    Κυρίως είναι ερωτικό κάλεσμα (κι ας λέει ο ιδιοκτήτης τα δικά του…), είναι όμως και εκδήλωση φόβου, λύπης, απειλής. Τώρα για την προαίσθηση περί θανάτου, μολονότι σε θάνατο θείου μου σε ηλικία 4 χρόνων 1 μήνα πριν πεθάνει σκυλί της γειτονιάς ούρλιαζε τακτικά, τι να πω;… συνέχισε όμως και μετά και δεν θυμάμαι να υπήρξε άλλη κοντινή απώλεια…
    Παίζει σοβαρά και το ενδεχόμενο προειδοποίησης άλλων σκυλιών στο ενδεχόμενο κάποιας απειλής.
    Πριν από χρόνια είχα διαβάσει ένα βιβλίο για τις μυστικές ιδιότητες των φυτών (φεύγω, αλλά θα επιστρέψω στο κυρίως θέμα) στα οποία είχαν τοποθετήσει ηλεκτρόδια για καταγραφή του ηλεκτροστατικού παλμού τους. Είχαν τοποθετήσει και σε άλλα ομοειδή φυτά διπλανών κήπων μέχρι και απόσταση 1 χιλιομέτρου…
    Όταν επιχειρήθηκε «επιθετική» συμπεριφορά ενάντια στα φυτά, με βάναυση κοπή φύλλων, κλαδιών, ποδοπάτημα, τσάκισμα κλπ. οι παλμοί όλων των φυτών του κήπου έφτασαν στο κόκκινο! Υπέφεραν όλα!
    Το πιο εντυπωσιακό;… Καταγράφηκε διαρκέστερος συναγερμός σε φυτά άλλων κήπων και μεγαλύτερης έντασης… Σαν να αποστελλόταν σήμα συναγερμού! όχι «σαν» αποστελλόταν!… Δεν ξέρω ποια είναι η συμπεριφορά των γειτόνων σου απέναντι στον σκύλο τους! Αυτό θα φώτιζε κάπως την υπόθεση Αστροφεγγιά μου και θ’ απάλυνε την έντασή σου.
    Τώρα, για λυκάνθρωπους και τα σχετικά, εντάξει έχει πλάκα η ιστορία… Τι κακό να κάνει ο φουκαράς ο λυκάνθρωπος ή ο καημένος ο βρυκόλακας σ’ αυτό το τέρας της φύσης που λέγεται άνθρωπος;.. φοβισμένες υπάρξεις είναι που κρύβονται μπας και γλιτώσουν από το συναπάντημα με το φοβερό όρθιο δίποδο… 🙂
    Καλή συνέχεια στο ενδιαφέρον θέμα και θα σε συμβούλευα Αστροφεγγιά μου, να μην κοιμάσαι πολύ αργά γιατί τότε το σύστημα εκλογίκευσης που έχουμε χαλαρώνει κι αφήνει σε άγριες σκέψεις να γιγαντώνεται… Πες σε φίλες και φίλους να μην σε ταλαιπωρούν πολύ μετά τα μεσάνυχτα… Τι λες δεν θα σε καταλάβουν;… 🙂

  6. 30 Αύγουστος, 2011 στο 2:19 μμ

    Rostar καλησπέρα!
    Θα ξεκινήσω απ΄ το τέλος…Συνήθως εγώ ταλαιπωρώ τους άλλους μετά τα μεσάνυχτα…
    Αν και φαίνεται να έχω χαλαρώσει τώρα τελευταία και κοιμάμαι σχετικά νωρίς (ναι καλά διαβάζεις), είμαι πλάσμα της νύχτας…
    Χμμμ αν θυμάμαι καλά…συχνά-πυκνά ή και αραιά το έχω αναφέρει κι εδώ! χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Πολύ ενδιαφέρον το πείραμα που ανέφερες για τα φυτά…

    Για το σκύλο του γείτονα τι να πω τώρα? Αν κάποιος θεωρείται φιλόζωος με το να έχει ένα σκυλί και απλά το ταΐζει χωρίς να ασχολείται με τις άλλες ανάγκες του τότε ναι, είναι φιλόζωος…
    Όπως έγραψα και στη φίλη μου Αθανασία πιο πάνω, το σκυλί είναι κακότροπο…επιτίθεται στους πάντες (τουλάχιστον φροντίζουν να είναι δεμένο) και γενικά ενοχλεί τη γειτονιά…
    Μήπως τη φόλα να τη ρίξω στους ιδιοκτήτες του? :mrgreen:
    (black humor)
    Παρέλειψα να απαντήσω σε κάτι? Χμμμμ δεν νομίζω! 😉

  7. 7 ISOS
    30 Αύγουστος, 2011 στο 5:24 μμ

    ola einai sto programma arkri na koitas brosta k na synexizeis k na mhn pefteis sta idia lathoi-pathoi k an akoma k sto kako exeis thn dynamh na blepeis kalo k na to epilegeis eisai se para poly kalo dromo

  8. 30 Αύγουστος, 2011 στο 5:25 μμ

    (Θα επαναλάβω)
    Συ είπας…! 🙂

  9. 9 ISOS
    30 Αύγουστος, 2011 στο 5:28 μμ

    an epanalabeis exe kalos
    alla meta?????????????
    kalos sas vreika sthn parea sas
    to Συ είπας…! ti einai??

  10. 30 Αύγουστος, 2011 στο 5:34 μμ

    Χμμμμμ μισό υπάρχει μια μικρή παρεξήγηση εδώ…

    το (θα επαναλάβω) μέσα στην παρένθεση, εννοούσα πως θα γράψω την ίδια απάντηση εφόσον έκανες την ίδια παρατήρηση στο «μια λάμψη που σκίζει το σκοτάδι»
    Με άλλα λόγια είπα το ίδιο πράγμα με το άλλο ποστ

    Το «συ είπας» είναι μια φράση παλιά…,αρχαία ελληνική έκφραση που σημαίνει: «αυτό το λες εσύ»
    Στην ουσία δεν δείχνω καθαρά αν συμφωνώ ή όχι…

    Με κατάλαβες τώρα?

    Υ.Γ: Καλώς ήρθες στην παρέα! 🙂

  11. 11 Κάβειρος
    30 Αύγουστος, 2011 στο 11:11 μμ

    Μην ασχολείσαι με προλήψεις….Ένας σκυλάκος ήταν απλά…

  12. 30 Αύγουστος, 2011 στο 11:14 μμ

    Ένας ενοχλητικός πάντως σκύλος! 😉
    Καλησπέρα, Kaveire! 🙂

  13. 31 Αύγουστος, 2011 στο 11:14 πμ

    Απ’ ό,τι διαβάζω κι’ εγώ αν ήμουν στη θέση του καημένου του ζώου, θα ούρλιαζα μέρα νύχτα!
    Όχι, δεν θεωρούνται φιλόζωοι αυτοί που έχουν τα σκυλιά απλά για να τα έχουν.
    Θεωρούνται ‘βασανιστές’ και θα έπρεπε να τιμωρούνται. Σε κανονική χώρα, βέβαια, και όχι σε μπάχαλο…
    Τέλος πάντων…
    Όσο για το ‘Wolf’… μα αναρωτιέμαι πώς γίνεται να αναρωτιέσαι γιατί έπαιξαν αυτοί οι δύο ηθοποιοί στη συγκεκριμένη ταινία! Αφού όπως λέει και το trailer… «It have to be Jack, Jack Nicholson». Ποιος άλλος έχει τέτοιο μάτι και τέτοιο βλέμμα για να παίξει τον λυκάνθρωπο; 🙂

    Φιλιά!!!

  14. 31 Αύγουστος, 2011 στο 11:57 πμ

    Τα του άμοιρου ζώου (αφού πλέον τα νεύρα μου ηρέμησαν…η μήνις μου εναντίον του ξεφούσκωσε) νομίζω πως συμφωνούμε…! 😉

    Για το βλέμμα του Nicholson επίσης προσυπογράφω…Απλά έχω μια μικρή ένσταση: Θεωρώ πως ήταν μια επιλογή καθαρά για οικονομικούς λόγους, μια «αρπακτή»…χωρίς βέβαια να είναι και καταδικαστέα!
    Αλίμονο!!! Ίσως οι δικές μου προσδοκίες να είναι μεγαλύτερες!
    (Χαχαχαχαχαχαχαχαχα θα ήμουν η χειρότερη και πιο αντιπαθητική κριτικός ταινιών EVER :mrgreen: )

    Φιλιά πολλά, νεράϊδα μου! 🙂

  15. 31 Αύγουστος, 2011 στο 4:44 μμ

    Θα επιστρέψει του χρόνου! 🙂
    Το μυστικό είναι να απολαμβάνεις την κάθε εποχή! 😉

  16. 17 ISOS
    31 Αύγουστος, 2011 στο 11:36 μμ

    AYTO DEN EINAI DYSKOLO ARKEI ENA NA KNEIS PANTA….

  17. 31 Αύγουστος, 2011 στο 11:39 μμ

    Δεν είμαι σίγουρη πως κατάλαβα, οκ….!

  18. 19 ISOS
    1 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 5:01 πμ

    ESY XEREIS
    EGO EXEFRASA APOPSI-GNOMI

  19. 1 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 7:38 πμ

    Ναι φυσικά, όλοι εκφράζουμε ελεύθερα την γνώμη μας εδώ μέσα…! 🙂

  20. 21 ISOS
    1 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 9:42 μμ

    ΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΟΜΩΣ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ?

  21. 1 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 9:49 μμ

    Όταν σου είπα πως δεν κατάλαβα…με κατηγορηματικό ύφος είπες: «ESY XEREIS»….τώρα με ρωτάς να σου πω τι κατάλαβα, αυτό που εγώ σου είπα πως δεν κατάλαβα? 😉

    Φαύλος κύκλος, ISOS…δεν νομίζεις? :mrgreen:


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Αύγουστος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιολ.   Σεπτ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Blog Stats

  • 316,382 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


