02
Σεπτ.
11

Σαλπάρω…

Μήνες περίμενα μια είδηση…

 Κι η θάλασσα πέρασε από πολλές τρικυμίες και μπουνάτσες, γεμίζοντας το βλέμμα μου γαλαζοπράσινες αποχρώσεις…

το λιμάνι όμως άδειο…κανένα πλοίο να φανεί!

Και ξάφνου, από το πουθενά ο πελαγίσιος αέρας μου σφυρίζει στ΄αφτιά:

-Μα είσαι τρελή?  Πλησιάζουν οι πειρατές στις ακτές? Δένουν σε λιμάνια? Μια ανεμόσκαλα στ’ ανοικτά και πολύ σου είναι! Θυμήσου όμως στις

10

Έφθασε η ώρα που η κυρά των αστεριών, γοργόνα του ωκεανού θα γενεί. Το πειρατικό με περιμένει! 😉

ΖΙΟΝ


6 Σχόλια to “Σαλπάρω…”


  1. 3 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 1:16 μμ

    Η φωτογραφία είναι σαν πίνακας. Εύκολα λάμβανε θέση στο κουλτουριάρικο σαλόνι μου.

  2. 3 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 1:21 μμ

    Μα τότε αγαπητέ μου Kanthare, στη δωρίζω με χαρά…την θέλεις αμπαλαρισμένη και με φιογκάκι ή όχι? 😉
    Καλό Σ/Κ, φίλε μου! 🙂

  3. 3 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 1:40 μμ

    Γειάσου αστεράκι μου…ε, εμ ο πειρατής μας τελευταία….ε, είναι χαμένος κάπου εκεί σε κάποιον ωκεανό..ε, εχμ βέβαια μας στέλνει, που και που και κανένα ‘σημάδι’ ζωής…αλλά έτσι είναι, αυτός! τον μάθαμε τώρα πια…μα…τι θα γίνει πάλι καλό μου αστεράκι στις 10? (αναρωτιέμαι τι στο καλό, μας μαγειρέυει πάλι αυτός ο πειρατής μας!)! θα μάθουμε….αναμένουμε στο ακουστικό μας…οι Beach boys πάντως μου αρέσουν έχω να πώ…φιλάκια…

  4. 3 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 1:43 μμ

    Αθανασία μου, ο πειρατής μας είχε χθες μια δοκιμαστική εκπομπή, ύστερα από καιρό…και πιθανότατα να έχει και σήμερα!
    ΄Οπως ακριβώς έγραψες: Να αναμένεις στα ακουστικά ή και στα ηχεία σου, να συμπληρώσω εγώ! 😉
    Φιλιά πολλά! 🙂

  5. 5 Angel
    3 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 6:06 μμ

    Εγώ δυστυχώς δεν θα μπορέσω να μπω!!!!
    Το pc μου δεν μ αφηνει κλαψ σνιφ….
    Θα δω τι μπορώ να κάνω όμως
    γιατι το καλό το μονοπάτι ξέρει
    κι άλλο παληκάρι χα χα χα χα χα
    Λέω να σαλπάρω για να μη σαλτάρωωωωωωω

    σμουατςςςςςςςςςς

  6. 3 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 6:07 μμ

    Μπράβο Angel…ο επιμένων νικά! 😉
    Φιλιά πολλά, γλυκιά μου! 🙂


Σχολιάστε


Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Σεπτεμβρίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Blog Stats

  • 335.720 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Προστεθείτε στους 28 εγγεγραμμένους.