27
Σεπτ.
11

Η ώρα του παιδιού…

«When you think Pas will be ready εκατό τοις εκατό?»

…….και μετά πέφτει το γέλιο της αρκούδας! 😆
Το λάθος του διερμηνέα έκανε το συμπαθή παίχτη του Πας Γιάννενα, Bakayoko να πεθάνει στα γέλια!

Ααααχχχχ… «είσαι παιδί μου πειρασμός»! 😉


10 Responses to “Η ώρα του παιδιού…”


  1. 27 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 10:26 μμ

    Η ώρα του παιδιού και ποιος θα αφήσει πρώτος σχόλιο;
    Ε! Καλά τώρα! 😆
    Πολύ γέλιο το βίντεο με τον ποδοσφαιριστή!
    Οι άλλοι δύο όμως, εντελώς ξενέρωτοι, ε;
    Είχε πεθάνει ο άλλος στα γέλια και αυτοί τον κοιτούσαν σαν χαμένοι μπας και τους χαλάσει το πλάνο!
    Τα, δε, Στρουμφάκια… μου φαίνεται, μόνο AC/DC δεν έχουν τραγουδήσει! 😆
    Πολύ ωραίο το ποστ.

    Φιλιά πολλά!

  2. 27 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 10:37 μμ

    Αυτό το βίντεο το είχα δει πριν μια εβδομάδα…και σκέφτηκα πως με τίποτα δεν πρέπει να λείπει από το blog μου…
    Σάμπως εγώ δεν είμαι χαζό παιδί χαρά γεμάτο? 😆 😆 😆
    Μιλάμε όσες φορές κι αν το βλέπω, σκάω σε πιο πολλά γέλια…επιβεβαιώνεται αυτό που λένε πως το γέλιο είναι μεταδοτικό!
    Αλλά, Λιλιθάκι μου θα διαφωνήσω μαζί σου σε κάτι μικρό κι ίσως άνευ σημασίας…δεν νομίζω πως οι άλλοι ανησυχούσαν για το πλάνο…Νομίζω πως τον χάζευαν όντως να γελάει και δεν ήξεραν πως να αντιδράσουν…μάλλον προσπαθούσαν να συγκρατήσουν τα δικά τους γέλια!
    Τα στρουμφάκια σε πληροφορώ (μαζί με τα ζουζούνια) δεν έχουν αφήσει σε ησυχία σχεδόν ολάκερο τον μουσικό «κόσμο»! :mrgreen: Εεεεε υπερβάλω λίγο… 😉

    Πολλά φιλάκια κι από μένα γλυκιά μου!

  3. 3 vad
    28 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 4:18 μμ

    Αυθόρμητος ο…Μπακαγιόκος,τα εδωσε όλα!Ωραιος:)

  4. 28 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 4:30 μμ

    Είναι συμπαθέστατος!
    και στην όλη φάση πραγματικά ήταν αυθόρμητος, όπως πολύ σωστά είπες VaD μου!
    Φιλιά πολλά! 🙂

  5. 28 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 5:06 μμ

    Χαααααααααααααααχαααααααααααααααααααχααααααααααααχαααααααααααααααααααχααααααααααααχααααααααααααχααααααααααααααχααααααααχαααααααχααααααααααααχααααααααααααχααααααχααααααχαααααααααα!καλά πολύ γέλιο ο τύπος,! λέμε! χαααααααχααααααχαααααααααχααααααααααα!καλά αφού έκανε κι εμένα να γελάσω τόσο πολύ, φαντάσου καλά αυγά του καθαρίζουνε αυτουνού??έχουμε κι έχουμε ακούσει τόσα κι άλλα από διάφορες τηλέ-περσόνες, αλλά αυτό….χααααααχααααααααααχαααααααα!παραείναι αστείο! τα δε στρουμφάκια είναι ό-λα τα λεφτά!!!!γειάσου ρε αστεράκι με τα ωραία σου!χααααχααααχααα! στο καλό δε μπορώ να σταματήσω! (το γέλιο εννοώ) να’σαι καλά μ’ έκανες και γέλασα!! σε καλό να μας βγεί….φιλάκια…….

  6. 28 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 5:10 μμ

    Τον καημένο τον έπιασε νευρικό γέλιο… 😉
    Χαίρομαι πάρα πολύ, Αθανασία μου, που σου άρεσε και γελάς…!
    Γέμισες το blog μου με χαχανητά! 😆
    Φιλιά πολλά!

  7. 7 Rostar
    29 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 10:26 πμ

    Μπορεί οι υποσχέσεις μου να καθυστερούν, όσον αφορά τον χρόνο εκπλήρωσης, αλλά δεν τις ξεχνώ…
    Δεν ξέρω αν θα σου αρέσει η δική μου… κατάθεση αλλά, προσωπικά, εμένα τόσο τα ποδοσφαιρικά funny highlights όσο και το απόσπασμα από τα Κίτρινα Γάντια με κάνουν και γελώ ακόμη και με την ανάμνησή τους…

  8. 8 Rostar
    29 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 10:37 πμ

    Ο ρυθμός ανανέωσης των posts «μικρό αθώο αστεράκι» είναι ιδιαίτερα γρήγορος -για τα δικά μου δεδομένα αυτής της περιόδου- όταν όμως οι τροχιές των «πλανητών» μας πλησιάζουν, να είσαι σίγουρη ότι η άνεση διαβίβασης σημάτων από τον ένα προς τον άλλο, θα είναι όσο το δυνατόν πιο εκμεταλλεύσιμη!… Όταν, δυστυχώς, απομακρύνονται… τι μπορώ να κάνω;…
    Σου εύχομαι να έχεις μια πολύ όμορφη μέρα… Πήρα κι ένα «σήμα» από το «διαστημόπλοιο» που μεταφέρει την Αναΐς Νιν… ότι ίσως επιστρέψει στον «πλανήτη» μου για κάποια έκτακτη αποστολή!… Αν πράγματι συμβεί το γεγονός, ελπίζω να της αποσπάσω εκείνους τους «κώδικες» που μου είχε υποσχεθεί… βλέπεις μου λείπει και το σκάφος «Χένρυ Μίλλερ» έπειτα από δανεισμό του σε φίλο που εξαφανίστηκε, οπότε δεν μπορώ να πάρω ούτε από εκείνον τον Αριάδνειο Μίτο για τον λαβύρινθο ψυχής της συνεργάτιδος κι ερωμένης του…
    Η Υπόσχεση όμως δεν παραγράφεται από μένα… όσο κι αν η προσωπική μου αξιοπιστία έχει τις μετοχές της σε… limit down! στο δικό σου ¨χρηματιστήριο»…
    Καλή σου μέρα!
    🙂

  9. 29 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 12:43 μμ

    Απολαυστικότα τα βιντεάκια που μας χάρισες Rostar!
    Από τη μια τα κίτρινα γάντια μια από τις αγαπημένες μου ταινίες με τις απίστευτες ατάκες…και απ’ την άλλη το βιντεάκι με τα αξιοπερίεργα και τα χιουμοριστικά στιγμιότυπα των γηπέδων. Η αλήθεια είναι πως όταν η tv δείχνει τέτοια βίντεο δεν τα χάνω ποτέ!
    Σε ευχαριστώ πολύ! 🙂

  10. 29 Σεπτεμβρίου, 2011 στο 12:48 μμ

    Τι σημασία έχει το δικό μου χρηματιστήριο ή δικοί μου ρυθμοί? Καμιά θα έλεγα….Εσύ είσαι ο Rostar, εγώ η Αστροφεγγιά… καθείς στο είδος του και ο λουμίδης στους καφέδες, όπως έλεγε η γνωστή διαφήμιση!
    :mrgreen:
    Δεν έχω καμιά πρόθεση να αποσπώ υποσχέσεις…! 😉
    Καλή μέρα επίσης και σε σένα!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Σεπτεμβρίου 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Αυγ.   Οκτ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

Blog Stats

  • 317,286 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


