02
Οκτ.
11

Gordon Matthew Thomas Sumner…

Happy Birthday

Sting

♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫

[Μην ρωτήσετε πού πήγε το «τραγούδι της Κυριακής», εξάλλου δυο σας έβαλα σήμερα…Όμως ετούτη, είναι η «Κυριακή του Sting« …και του ανήκει δικαιωματικά! 🙂 ],

18 Responses to “Gordon Matthew Thomas Sumner…”


  1. 2 Οκτώβριος, 2011 στο 9:21 πμ

    Καλά,ποιοι είναι αυτοί οι κύριοι στις φωτογραφίες;
    Αααααα, ο Sting είναι!

    Έχω μια υποψία ότι έχεις ένα κολληματάκι μαζί του, ή λάθος κάνω; 🙂

    Καλά, καλά, δεν σχολιάζω άλλο..παίρνω ένα κομμάτι τούρτα , λέω «Χρόνια του Πολλά» και πάω να ακούσω το Mad About Him» , ααααα, λάθος, το Mad About You ήθελα να πω!
    Καλημέρα!

  2. 2 Οκτώβριος, 2011 στο 12:33 μμ

    Οι «κύριοι» στις φωτογραφίες είναι ο ΕΝΑΣ και μοναδικός Sting…Αυτό το «κουκλάκι» έχει τα γενέθλιά του σήμερα…. 🙂

    Μα πού διακρίνεις βρε κολληματάκι? 😆 Καθαρά θαυμασμός είναι προς έναν καλλιτέχνη! 😉

    Είμαι σίγουρη πως θα σε ευχαριστεί για τις ευχές σου και φυσικά μπορείς να πάρεις ένα κομμάτι τούρτας όσο μεγάλο το θες!

    Καλή σου μέρα Ερατώ μου! 🙂

  3. 3 Stelios D
    2 Οκτώβριος, 2011 στο 1:00 μμ

    Eιναι τεραστιοs ,μοναδικοs ειναι ο καλυτεροs !!!!!!!!!!!!

  4. 2 Οκτώβριος, 2011 στο 1:08 μμ

    Γειάσου αστεράκι μου, ένας απίστευτα σπουδαίος καλλιτέχνης! από τους λίγους με τόσο ταλέντο, φανταστικός πραγματικά χρόνια του πολλά, να τα εκατοστήσει…χαιρόμαστε που ζεί στο κόσμο μας, και που είναι ανάμεσά μας! πολύ χαρισματικός άνθρωπος πραγματικά….πάω να ακούσω, λίγο τη μουσική του που έχω καιρόοοο χρόνια να την ακούσω!! και μ’αρέσει και μένα….φιλάκια….

  5. 2 Οκτώβριος, 2011 στο 1:56 μμ

    Χαχαχαχαχαχαχαχα ας μην υπερβάλουμε Στέλιο μου. Μοναδικός είναι σίγουρα, όπως όλοι μας άλλωστε…
    Τεράστιος και καλύτερος…είναι απλά υποκειμενικές απόψεις! 😉
    Σε καλωσορίζω στο blog μου και κόπιασε να σε κεράσω ένα κομμάτι απ΄την υπέροχη αυτή τούρτα!
    Καλή σου μέρα! 🙂

  6. 2 Οκτώβριος, 2011 στο 1:59 μμ

    Χαίρομαι που σ’ αρέσει και σένα ο Sting, Αθανασία μου! Είμαι βέβαιη πως αν άκουγε τα κολακευτικά σου λόγια θα σε ευχαριστούσε μέσα απ’ την καρδιά του!
    Φιλιά πολλά, γλυκιά μου! 🙂

  7. 7 Angel
    2 Οκτώβριος, 2011 στο 10:40 μμ

    οχι εγω θέλω να ρωτησω
    χα χα χα χα χα
    Πού πηγε το τραγουδι της Κυριακης ο ε ο???
    Χα χα χα χα χα
    Καλό μήναααααααααααααα

    Φιλιά πολλάαααααααααααα

  8. 8 Angel
    2 Οκτώβριος, 2011 στο 10:40 μμ

    Τσακω κ το αγγελακι
    για να μη με λες χριστουγεννιατικο δεντρο
    χα χα χα χα χα χα χα

  9. 2 Οκτώβριος, 2011 στο 10:43 μμ

    Απάντησα γλυκιά μου Angel πως ισχύει το τραγούδι της Κυριακής εις διπλούν μάλιστα σήμερα!
    Απλά υπάρχει και bonus….! 😉
    Καλό μήνα και σε σένα…φιλιάααααααααα! 🙂

  10. 2 Οκτώβριος, 2011 στο 10:46 μμ

    Δεν φταίω εγώ αν σε λέω Χριστουγεννιάτικο δέντρο (και με το δίκιο μου μάλιστα). Αφού έχεις μπλέξει τα μπούτια σου…εεεε τα e-mails σου :mrgreen: !!!!
    Τι να σου κάνει μετά η wp? Βγάζει δικά της avatars! 😉

  11. 11 Rostar
    2 Οκτώβριος, 2011 στο 11:37 μμ

    Θα μπορούσα να γράψω πολλά γι αυτόν τον χαρισματικό καλλιτέχνη!…
    Οι συγκινήσεις που μου έχει προσφέρει πάρα πολλές, τόσο με τους Police, όσο και στην σόλο καριέρα που ακολούθησε… Θα παραθέσω ένα απόσπασμα από ρεπορτάζ της εφημερίδας «ΤΟ ΒΗΜΑ» σχετικά με τις 10 συναυλίες που δεν θα ξεχάσουμε ποτέ κι αυτό όχι μόνο από την καλλιτεχνική τους διάσταση…

    …………………………………………..

    «Police εναντίον Police»

    Χούντα, μεταπολιτευτική λειψυδρία και η δεκαετία του ΄80 ασθμαίνοντας προ των πυλών. Το καλλιτεχνικό γραφείο του Θεόδωρου Κρίτα ­ παλαίμαχου ήδη από τότε στη διοργάνωση καλλιτεχνικών εκδηλώσεων, με επίκεντρο όμως το Ηρώδειο ­ αποφασίζει 13 ολόκληρα χρόνια μετά να φιλοξενήσει κάτι αμιγώς «ροκ». Η λύση δίδεται από τους Police (τρία χρόνια προτού διαλύσουν διά παντός ως μπάντα). Κυριακή 30 Μαρτίου 1980 στο Σπόρτιγκ. Ωρα ενάρξεως: 9 μ.μ. Το εισιτήριο για τους εκκολαπτόμενους ρόκερ «τσουχτερό»: 350 δρχ. Το πρόσφατο χιτ του γκρουπ «Message in a bottle» θα αποκτήσει εντός ολίγου άλλες αποχρώσεις. Το φύλλο των «Νέων» της 31ης Μαρτίου θα βάλει τα αναπόφευκτα δρώμενα στο πρωτοσέλιδο: «Συναυλία με πέτρες και ξύλα».
    Η συνήθης υπόθεση: γύρω στους 2.000 νεαρούς άνευ εισιτηρίου επιχειρούν να σπάσουν τις πόρτες, καταφθάνουν τα ΜΑΤ και η πανήγυρις αρχίζει. Και θα διαρκέσει μιάμιση ώρα περίπου. «Σύμφωνα με μαρτυρίες των περιοίκων, ομάδες νεαρών από τις 6 το απόγευμα προσπαθούσαν μάταια να βρουν εισιτήρια. «Οι διαμαρτυρίες», τονίζει περίοικος που παρακολούθησε τα γεγονότα από το μπαλκόνι του, «μετατράπηκαν σε διαδήλωση»». Οι συμπλοκές γύρω από την περιοχή του Σπόρτιγκ επεκτάθηκαν ως την Πατησίων από τη μια πλευρά και ως την Αχαρνών από την άλλη. Ζημιές σε παρκαρισμένα αυτοκίνητα και βιτρίνες μαγαζιών, κάμποσοι τραυματίες. «Ευτυχώς που δεν έγινε κάποιο σοβαρό ατύχημα όταν κυνηγημένες μάζες νεαρών περνούσαν τις γραμμές του ηλεκτρικού». Εν ολίγοις, η συναυλία έληξε με «Police εναντίον Police» και δέκα συλλήψεις απαυδημένων φαν. Ο Γκόρντον Σάμερ βεβαίως θα ξανάρθει μέσα στη δεκαετία ­ μόνος του όμως.

    ………………………………………….

    Στέκι μου εκείνη την εποχή μια pub κοντά στο γήπεδο… Από τα πιο rock σημεία της εποχής. Το όνομά της «ΚΟΥΚΟΣ». Συμμετείχα κι επαγγελματικά σε κάποιο βαθμό. Είχα και την μουσική επιμέλεια… Εκείνη τη νύχτα δεν ήμουν στη συναυλία, αλλά από το μαγαζί παρέλασαν πλείστες όσες παρέες και φίλοι που είχαν πάει…
    Οι εντυπώσεις όλων μαγικές. Η φυσιογνωμία του Γκόρντον Σάμερ είχε αρχίσει να ξεπερνάει το ασφυκτικό περίβλημα του συγκροτήματος. Για να είμαι ειλικρινής, μέχρι τότε δεν ήταν στην πρώτη γραμμή των προτιμήσεών μου, αλλά θες οι εντυπώσεις που συζητούσαμε μέχρι τα ξημερώματα, θες η ένταση από τα γεγονότα, κάτι «κίνησαν» μέσα μου κι άρχισαν ν’ ανεβαίνουν στην εσωτερική μου κλίμακα…
    Αργότερα η πολυδιάστατη καριέρα του Sting τον κατέταξαν σε έναν από τους πιο αγαπημένους μου. Δυστυχώς δεν κατάφερα να τον δω ούτε και με τον Γιώργο Νταλάρα, που επίσης αγαπώ πολύ…

    Ευχαριστώ πολύ που μου δίνεις τη δυνατότητα ν’ αφήσω μερικές προσωπικές γραμμές κι εμπειρίες με το σημερινό σου ποστ. Θέλω να κλείσω με ένα video από την εποχή των Police, που επίσης μιλάει για την αγαπημένη σου έρημο…

    Είναι ένα παράξενο τραγούδι κι αινιγματικό, όπως λέει σχετικό σχόλιο στο YouTube. Οι επιλεγμένες εικόνες είναι κάτι παραπάνω από εντυπωσιακές κι ελπίζω ότι θα προξενήσουν ποικίλα συναισθήματα…
    Θέλω να κλείσω με ευχή για μια πολύ Καλή Εβδομάδα σε όλους…

    ΥΓ. Για την Heart Ofr Steel, θα γράψω τις επόμενες ημέρες. Έχω πολλά γι αυτό το θέμα… 😉

  12. 2 Οκτώβριος, 2011 στο 11:52 μμ

    Υπέροχες αυτές οι αναμνήσεις, οι εικόνες μιας άλλης εποχής, που μας μετέφερες εδώ Rostar … εγώ προσωπικά δεν ήμουν σε θέση να τις γνωρίζω…
    Ο Sting είναι αγαπημένος καλλιτέχνης…όχι απλά ένας ερμηνευτής!
    Πανέμορφο και το τραγούδι…ιδιαίτερο…που με ταξιδεύει πάλι στην αγαπημένη μου έρημο…! Σ’ ευχαριστώ πολύ!

    Χμμμ πώς θα κλείσω αυτό το μικρό αφιέρωμα? Χμμμ μόνο με τραγούδι…είναι το καταλληλότερο…ταιριάζει σε κάθε περίσταση…
    Ένα (νέο) αγαπημένο τραγούδι…το νέο μου κόλλημα! 😉

  13. 3 Οκτώβριος, 2011 στο 12:37 πμ

    Dear Lord!!!
    (για την τούρτα ήταν το επιφώνημα) 😛

    HAPPY BIRTHDAY αγαπημένε μας ξανθέ, ταλαντούχε και υπέροχε Sting!
    Με τέτοιο ‘κόλλημα’ που έχει το Αστεράκι μας αυτό τον καιρό, σε νιώθουμε (πια) σαν οικογένεια… 😆

    Φιλιά πολλά!!!

    ΥΓ: Η τούρτα είναι ΘΕΪΚΗ!!!

  14. 3 Οκτώβριος, 2011 στο 12:40 πμ

    Gordon Matthew Thomas Sumner?
    I didn’t know that…
    Hm… ‘Sting’ is better. 🙂

  15. 3 Οκτώβριος, 2011 στο 12:41 πμ

    Χαχαχαχαχαχαχαχαχα αρχίζω να υποψιάζομαι πως η οσμή της «ολόφρεσκης» τούρτας σε έφερε εδώ κι όχι τα γενέθλια του Sting! 😛
    Η αλήθεια είναι πως ελάχιστοι θέλησαν να κεραστούν, οπότε νεράϊδα μου είναι όλη δικιά σου! :mrgreen:
    Η καλύτερη στον καλύτερο…θα προσθέσω εγώ (αναφέρομαι στον Sting και την τούρτα)!!!
    Φιλιά πολλά! 🙂

  16. 3 Οκτώβριος, 2011 στο 12:44 πμ

    Ούτε κι ο ίδιος θυμάται το όνομά του ή μάλλον δεν θέλει να το θυμάται. χαχαχαχαχαχαχα
    Σου παραθέτω τι γράφει η Wiki για το nickname του:

    «He gained his nickname after he performed wearing a black and yellow sweater with hooped stripes while onstage with the Phoenix Jazzmen. Bandleader Gordon Solomon thought that the sweater made him look like a bee, which prompted the nickname «Sting». When addressed as «Gordon» by a journalist at a press conference filmed in the movie Bring on the Night, he jokingly stated, «My children call me Sting, my mother calls me Sting, who is this Gordon character?»

    Τελικά εκείνη η μπλούζα-φούστα που αρέσκεται να φοράει δεν είναι τυχαία! 😉

    Πάντως εμένα δεν με χαλάει το «Gordon». Μου αρέσει! :mrgreen:

  17. 25 Οκτώβριος, 2011 στο 6:45 μμ

    Ποια είναι αυτή? Δεν την ξέρω….! 😛
    Εδώ είναι το blogοσπιτάκι της Αστροφεγγιάς… κι αυτό το post του Sting….!

    Μα ποια είναι αυτή η «REGGE», επιτέλους? 🙄


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Οκτώβριος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Νοέ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 318,970 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


