14
Οκτ.
11

I’m a legal alien…

Έχει περάσει καιρός απ’ τη τελευταία φορά που συμμετείχα σ΄ένα blogοπαίχνιδο. Η αλήθεια είναι πως μου είχε λείψει, επειδή διασκεδάζω πάρα πολύ μ’ αυτά… 🙂

Αυτή τη φορά λοιπόν, ήρθε με μορφή βράβευσης από την αγαπητή Coula. Να ‘ναι καλά το κορίτσι την ευχαριστώ πολύ και για το βραβείο και για την ανοικτή πρόσκληση συμμετοχής!

Βέβαια οι όροι του παιχνιδιού είναι λίγο…χμμμ δύσκολοι να τους αποκαλέσω? Με την έννοια ότι λίγο ή πολύ έχω ξαναπαίξει κάτι παρόμοιο…και στη τελική τι άλλο να αποκαλύψω για μένα? 😆

Κι όχι μια (1) νέα αποκάλυψη, αλλά επτά (7)!!! Άντε να δούμε… 😉

1. Έχω ένα σημάδι εκ γενετής λίγο πιο πάνω από τον αριστερό μου αστράγαλο, ένα ασαφές ροζ συννεφάκι. 😀 Έχω ένα επίκτητο σημάδι ανάμεσα στα φρύδια, αφού παραλίγο να ανοίξω το κεφάλι μου σαν καρπούζι, όταν ήμουν ακόμα μικρό διαβολάκι…και τέλος είμαι ολόκληρη ένας…ελαιώνας! -no comments- :mrgreen:

2. Οδηγώ σαν το Schumacher και εκνευρίζομαι αφάνταστα με τους ηλικιωμένους και τις γυναίκες οδηγούς, που οδηγούν αριστερά μεν μα σαν χελώνες δε…! 👿

3. Όταν μαγειρεύω δεν δοκιμάζω ποτέ το φαγητό μου αν χρειάζεται επιπλέον αλάτι…Ακολουθώ το ένστικτό μου που με δικαιώνει κάθε φορά.

4. Έχω την αίσθηση πως μέσα μου στριμώχνονται μια ντουζίνα προσωπικότητες. Σίγουρα, όχι μία πάντως! 😛

5. Η μόνη περίπτωση που δεν σκέφτομαι κάτι…είναι όταν κοιτώ με τις ώρες το ταβάνι, ακούνητη και ξαπλωμένη (βεβαίως-βεβαίως) σαν άγαλμα.

6. Για κανένα λόγο δεν κάνω δουλειές του σπιτιού, το νοικοκυριό που λέμε από το μεσημέρι και μετά…Απ’ το πρωί ως το μεσημέρι μπορεί να «ξεσκίζομαι» μετά όμως βαριέμαι. Κατεβάζω τα ρολά και δεν κάνω τίποτα!

7. Έχω μια καλή συνεργασία με το χρόνο…Μπορεί να έχω κόψει εδώ και τρία χρόνια να φορώ ρολόι, αλλά μπορώ άνετα να προγραμματίζω πόση ώρα χρειάζομαι να κάνω κάτι…Μου αρέσει η συνέπεια σε σχέση με το χρόνο. Ούτε Εγγλέζος σε ραντεβού να ήμουν! χαχαχαχαχα

Αυτά εν ολίγοις…Προσπάθησα να μην επαναλάβω πράγματα που έχω πει κατά καιρούς. Σίγουρα είμαι πολύ παράξενη, περίεργη … ένα εξωγήινο πλάσμα…αλλά όπως λέει το γνωστό άσμα:

«Be yourself no matter what they say»

Υ.Γ: Ο δεύτερος όρος του παιχνιδιού ήταν να προσκαλέσω άλλους 15…αλλά, φαντάζομαι οι περισσότεροι έχετε παίξει. Διαφορετικά όσοι πιστοί προσέλθετε! 😉

 


6 Responses to “I’m a legal alien…”


  1. 1 Angel
    14 Οκτώβριος, 2011 στο 3:40 μμ

    Μια χαρα είσαι κοριτσάκι!
    Λες να είμαι κι εγώ μία απ τις προσωπικότητες που στριμώχνονται μέσα σου;;;;
    😛 Χα χα χα χα χα χα χα χα Αυτό με το νοικοκυριό έγω βέβαια δεν το χω! Η βασικά
    το χω αλλά δεν έχω ώρα, μέρα βδομάδα… είναι όποτε με πιάσει! Αυτό με το ταβάνι δε…
    δεν το χω ποτέ! Χα χα χα Kisses Σμουατςςςςςςςςςςςς

  2. 14 Οκτώβριος, 2011 στο 4:22 μμ

    Αυτό με το ταβάνι, μου φαίνεται πολύ χαλαρωτικό!
    Αυτό με τις δουλειές θα προσπαθήσω να το εφαρμόσω, όποτε είμαι στο σπίτι πρωί!
    Αυτό με το Sting να το μετριάσεις! 😮
    Φιλιά πολλά!

  3. 14 Οκτώβριος, 2011 στο 4:36 μμ

    Δεν αμφιβάλω καθόλου Αγγελάκι μου, πως μια απ’ τις 12 προσωπικότητες…είναι η δική σου! χιχιχιχιχιιχιχχιχιχι!
    Λογικό το βρίσκω αυτό με το νοικοκυριό που λες, κρίνοντας από τις πολλές δραστηριότητές σου γενικώς και το χαρακτήρα σου! 🙂
    Φιλιά πολλά, γλυκιά μου…καλό Σ/Κ!

  4. 14 Οκτώβριος, 2011 στο 4:42 μμ

    Χαλαρωτικό, εεεε? Χμμμ…
    Δεν φταίω εγώ βρε Ερατώ, όταν ο Sting ταιριάζει παντού. Κι αυτό το τραγούδι πέρα που είναι φοβερά λατρεμένο…ταιριάζει γάντι! :mrgreen:
    Καλό Σ/Κ!

  5. 5 Rostar
    15 Οκτώβριος, 2011 στο 11:08 πμ

    Alien εεε;… και Legal μάλιστα!
    Μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα οπτική άποψη! Χαχαχαχαχαχααχαχα!
    Κοίτα που δεν μου είχε περάσει ποτέ από την σκέψη μου, αν και αθεράπευτα ερωτευμένος με την Επιστημονική Φαντασία και με αρκετή περίσκεψη όσον αφορά την σχετική φιλολογία περί ήδη δρώντων «εισβολέων» 😀 …
    Λες να κωδικοποιήσω τα αναφερόμενα σ’ εσένα -εν είδει εκμυστήρευσης- και ν’ αρχίσω να φυλάγομαι προσέχοντας εξονυχιστικά όσους πλησιάζω ή με πλησιάζουν; Χαχαχαχαχαχαχαχα! (πολύ γέλιο με το ξεκίνημά της αυτή η μέρα, άντε να δούμε σε τι θα μας βγει….)
    Αν και -στην περίπτωση που ανήκεις σ’ αυτούς- την έχω άσχημα «βαμμένη» μια και θα μ’ έχετε «φακελώσει» κι απ’ την καλή κι απ’ την ανάποδη!… 😉
    Το μόνο που με εφησυχάζει κάπως είναι η αναφορά στη «ντουζίνα προσωπικοτήτων» που λες… Αυτό είναι καθαρά «γήινο» χαρακτηριστικό, αν λάβω υπόψη μου ότι οι συγγραφείς παρόμοιων πονημάτων επιστημονικής φαντασίας αναφέρουν ότι τα aliens, πέρα από την ποικιλομορφία εξωτερικών εμφανίσεων, διέπονται από μονολιθική σχεδόν ψυχική συγκρότηση… παρ’ όλα αυτά φύλαγε τα ρούχα σου Rostar…
    Αλλά μην ανησυχείς Lady Starlight για τις πολλαπλές υπάρξεις που μάχονται μέσα σου. Το ίδιο χαρακτηριστικό ενυπάρχει σε όλους μας λίγο πολύ!… Λίγο στους πιο ήπιους ανθρώπους, περισσότερο σ’ αυτούς που καταδυναστεύονται από ένα «απείθαρχο» και «ανεξέλεγκτο» μυαλό και ιδιαίτερα εκείνες-ους που έχουν το χάρισμα της Συγγραφής στο… πνευματικό τους DNA, επειδή αποτελεί συστατικό εκ των ουκ άνευ!… (όχι που θα «στην χάριζα»…. Χαχαχαχχαχαχα!)
    «Λυπάμαι» όμως και για κάποιο χαρακτηριστικό σου που δεν αποκάλυψες!… Κάτι που εσύ «σφράγισες» ανεξίτηλα στο μπράτσο σου κι έχει να κάνει μ’ έναν δαφνοστεφανωμένο έφηβο!… Να τες πάλι οι σκέψεις για alien!!! (εκείνα δεν θα είχαν την παραμικρή πιθανότητα επιβίωσης μέσα στην Seventh Gate Of The RedWhite Hell…)
    Να ‘σαι καλά που ‘έφτιαξες» τη διάθεσή μου, σ’ ένα μουντό και βροχερό Σαββατιάτικο πρωινό, ιδιαίτερα έπειτα από μια πολύ «αρνητικά φορτισμένη» προηγούμενη ημέρα κι ιδιαίτερα νύχτα, από μια συνθλιπτική επέλαση αναμνήσεων που είναι αδύνατον να «επαναληφθούν»…
    Δεν θα παραλείψω ν’ αφήσω και το μουσικό μου στίγμα γι αυτό το post με κάτι που δεν χρειαζόταν πολλή σκέψη για το ποιο θα έπρεπε να είναι… είπαμε, δεν είπαμε;… «φύλαγε τα ρούχα σου Rostar…»

    Καλό Σαββατοκύριακο… Μικρό Αθώο Αστεράκι!…

  6. 15 Οκτώβριος, 2011 στο 11:31 πμ

    Καλά κάνεις και φυλάς τα νώτα σου Rostar… από ένα alien που όχι μόνο έχει ποικιλόμορφα εξωτερικά χαρακτηριστικά, αλλά και εσωτερικά..!
    Μην ξεχνάς πως είχα αναφέρει και σε πρόσφατο post μου…δεν μου αρέσει να είμαι ένα με το κοπάδι! 😉
    Οπότε είμαι ένα άλλο «είδος»! 😛

    Αναφέρεις για μυστικά που δεν έχω φανερώσει..δαφνοστεφανωμένο έφηβο κλπ…Να που και πάλι κάνεις λάθος…Το είχα αποκαλύψει και με φωτογραφικό υλικό, μάλιστα σε άλλο post, σε άλλο blog. Χαχαχαχαχαχαχαχα φυσικό είναι να μην το γνωρίζεις…αλλά έχε υπόψιν σου πως η Αστροφεγγιά αποκαλύπτει πράγματα αν και όποτε θέλει…Τίποτα δεν είναι τυχαίο…! 😉
    Απλά στο παρόν ιστολόγιο έχει πάρει την απόφαση να μην κάνει αναφορές περί «δαφνοστεφανωμένων»…! 🙂

    Έτσι ένα ποικιλόμορφο ον τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά..σίγουρα θα διαθέτει πολλές αρετές αλλά και «κακά στοιχεία» Το καλό θα μπορούσε να είναι για παράδειγμα η συγγραφή…το κακό…η καταστροφή…Μάντεψε τι επικρατεί!
    Εξάλλου εγώ είμαι ένα μικρό και αθώο Αστεράκι…τι ξέρω από αυτά? :mrgreen:

    Το clipάκι που μας χάρισες εκπληκτικό…Λατρεύω τον Smith, λατρεύω τη σειρά «men in black», λατρεύω και το συγκεκριμένο τραγούδι!
    Άρα σε ευχαριστώ πολύ για τη μεταφορά του εδώ!

    Χαίρομαι που λες ότι σου έφτιαξα την μέρα…! Με χαροποιεί να φτιάχνω τις «μέρες» άλλων…
    Πολλούς χαιρετισμούς έχεις από ένα νησί που λούζεται ακατάπαυστα από τη βροχή από χθες το βράδυ! Είναι υπέροχα! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Οκτώβριος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Νοέ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 316,354 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


