17
Νοέ.
11

Any comment…(?)

Περίεργη μέρα η σημερινή και περίεργο το σημερινό post της Αστροφεγγιάς

Δεν έχω να πω πολλά εγώ. Σήμερα θα μιλήσει κάποιος άλλος αντί εμού.

Προχθές ΕΤΥΧΕ κι άκουσα -εξ ολοκλήρου- μια συνέντευξη …τίνος? Του Νότη Σφακιανάκη στο MEGA και επιθυμώ να την μεταφέρω εδώ…στο blog μου.

Είπε πολλά πράγματα στη συνέντευξη του…δεν θα την αναρτήσω ολόκληρη, θα παραθέσω όμως links, ώστε αν κάποιος θέλει να ακούσει τα πάντα, για τα προσωπικά του, τη ζωή και την οικογένειά του να μπορέσει εύκολα να το κάνει.

2ο μέρος…

3ο μέρος...

4ο μέρος…

Αν θελήσει κάποιος να καταθέσει την άποψή του…τις εντυπώσεις του…τη συμφωνία ή την αντίρρησή του…παρακαλώ, ας νοιώσει ελεύθερος να το κάνει! 😉

16 Responses to “Any comment…(?)”


  1. 17 Νοέμβριος, 2011 στο 2:28 μμ

    Θεός ο Νότης, αυτό μόνο. Τέλος!

  2. 17 Νοέμβριος, 2011 στο 5:55 μμ

    Η πιο μεγάλη πλάκα ήταν ο Νότης σε συνδυασμό με τη Φαίη.
    Την ‘έκαψε’ πραγματικά! 😆
    Ο Νότης πάντα τα λέει καλά, αλλά θα διαφωνήσω στο ότι το κακό νικάει το καλό.
    Το κακό ΠΟΤΕ δεν νικάει το καλό.
    Το καλό θα είναι πάντα δυνατότερο.
    Επίσης, δεν μου αρέσει που ενώ έχει κάνει κάποια πράγματα (βάφτιση παιδιών, γάμο) λέει ότι δεν έχουν σημασία. Τις απόψεις σου πρέπει να τις υποστηρίζεις με πράξεις, αλλιώς μην τις λες.

    Φιλιά πολλά!

  3. 3 Angel
    17 Νοέμβριος, 2011 στο 6:07 μμ

    Ψωμί Παιδεία Ελευθερία
    Η χούντα δεν σταμάτησε το 73….

    Ντροπή σε όλους μας μα πιο πολύ σ εκείνους!

    Καλά τα λέει ο άρχοντας αλλά ποιος τ ακούει!

    Λύκοι θα υπάρχουν όσο υπάρχουν πρόβατα!
    Και πάλι ντροπή μας….
    Φιλιά πολλά

  4. 17 Νοέμβριος, 2011 στο 6:17 μμ

    ElGreco φίλε μου, χαίρομαι που σε ξανά-βλέπω! Θεός ο Νότης, εεεε? χαχαχαχαχαχαχαχα Οκ!
    Φιλιά!

  5. 17 Νοέμβριος, 2011 στο 6:27 μμ

    Εγώ για να πω την αμαρτία μου, Λίλιθ φοβόμουν μην την αρπάξει από το μαλλί, αλλά φαίνεται παρά ήταν extreme η σκέψη μου! 😆
    Φθηνά την γλίτωσε η Φαίη και μπράβο που κατάφερε και πήρε συνέντευξη από το Νότη…Όντως δεν δίνει πολλές φορές συνεντεύξεις!

    Το συνδυασμό καλό-κακό το έχουμε αρκετές φορές συζητήσει οι δυο μας…Εσύ από ό,τι έχω καταλάβει διατηρείς μια απαισιόδοξη άποψη, ενώ εγώ ακόμα διατηρώ τις αισιόδοξες ελπίδες μου! 🙂

    Ξέρεις Λιλιθάκι, επίσης θα συμφωνήσω μαζί σου…οι πράξεις μας να συνάδουν με τα λεγόμενά μας…αλλά τελικά όλοι ρίχνουμε νερό στο κρασί μας..
    Αυτό που είπε για τον ιερέα, που τον χαρακτήρισε ως «άγιο» και τον ώθησε να βαπτίσει τελικά τα παιδιά του το πιστεύω.
    Μερικές φορές ακόμα κι οι «άπιστοι» πιστεύουν γιατί συντρέχουν οι συγκεκριμένες συνθήκες. Στο θέμα της Εκκλησίας, όπως έχει καταντήσει πια..και μένα μου γεννάει αισθήματα αποστροφής…και εγώ ψάχνω εκείνον τον «αγιο» που με την πίστη του θα αναθερμάνει και τη δική μου πίστη. Έστω και αργά μέσα από αναγνώσματα κυρίως «γνώρισα» τον πατέρα Παΐσιο…και πίστεψέ με, αποτελεί το «καντηλάκι» που διατηρεί την δική μου Πίστη (μεταξύ άλλων)….
    Τεσπα…ο καθένα πορεύεται στο δρόμο που επιλέγει…

    Φιλιά πολλά! 🙂

  6. 17 Νοέμβριος, 2011 στο 6:30 μμ

    Επίσης, τι σημαίνει «τα παιδιά μου δεν θα είναι χριστιανοί»;
    Τα παιδιά σου, φίλε μου, θα είναι ότι αποφασίσουν αυτά να είναι.
    Η πλύση εγκεφάλου, είναι μεγάλο έγκλημα και ισότιμο με αυτά που έκαναν οι άλλοι και για τα οποία εσύ ορύεσαι.

  7. 17 Νοέμβριος, 2011 στο 6:33 μμ

    Κάποτε σε μια συζήτηση που είχα μ’ ένα φίλο, Αγγελάκι μου είχα πει πως τώρα τα πράγματα είναι χειρότερα…Τότε ήταν φανερό…λέγαμε χούντα και καταλαβαίναμε…
    Τώρα είναι όλα ύπουλα…καλυμμένα…υποχθόνια…λέμε έχουμε ελευθερία, δημοκρατία…αλλά αυτά είναι μόνο λέξεις ενός λεξικού στην ουσία…
    Τεσπα…

    «Ντροπή σε όλους μας μα πιο πολύ σ εκείνους!»

    Μεγάλη κουβέντα αυτό!!!!

    Φιλιά πολλά!

  8. 17 Νοέμβριος, 2011 στο 6:34 μμ

    Και κάτι άλλο…
    Εγώ μπορεί να είμαι απαισιόδοξη, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πίστεψα ή θα πιστέψω ποτέ ότι το κακό είναι δυνατότερο από το καλό. Η πίστη μου για το αντίθετο είναι το μόνο που… it keeps me going.

  9. 17 Νοέμβριος, 2011 στο 6:36 μμ

    Λιλιθάκι μου και πάλι έχεις δίκιο…Πέφτει ο Νότης δυστυχώς στο «λάκκο» που ο ίδιος καταδικάζει.
    Ξέρεις γιατί άφησα μόνο τα links και δεν έβαλα και τα υπόλοιπα videos? Γι αυτό ακριβώς το λόγο…Μιλάει για προσωπικά θέματα…ας κάνει όπως νομίζει …πολλά πράγματα τα βρίσκω και εγώ ακραία και επικίνδυνα…!
    Στο πρώτο μέρος όμως της συνέντευξης με κάλυψε απόλυτα!!!

  10. 17 Νοέμβριος, 2011 στο 6:40 μμ

    Έπαθα το σύνδρομο της Φαίης! :mrgreen:
    Προσπαθώ να καταλάβω τι εννοείς…εεεε θα μου πάρει λίγο χρόνο, αλλά θα το καταλάβω! 😉

  11. 17 Νοέμβριος, 2011 στο 6:44 μμ

    Ναι, έχεις δίκιο…
    Αν θυμάσαι κάποια στιγμή σου είπα (νομίζω δηλαδή) ότι ο μόνος λόγος που εξακολουθεί να υπάρχει αυτός ο κόσμος, είναι γιατί, ακόμη, το καλό νικάει το κακό.
    Ίσως το ‘απαισιόδοξη’ είναι λάθος λέξη.
    Ίσως είμαι θυμωμένη και αγανακτισμένη από την ύπαρξη του κακού, επειδή το βλέπω γύρω μου.

  12. 17 Νοέμβριος, 2011 στο 6:55 μμ

    Κάποιος «σοφός» μου είχε πει πως το κακό δεν υπάρχει…αλλά υπάρχει η απουσία καλού…! 😉
    Επίσης σκέψου και το εξής: Πώς θα αναγνωρίζαμε το καλό αν δεν βλέπαμε το κακό?
    Μου θυμίζει έντονα το δέντρο της Γνώσης στον κήπο της Εδέμ (δεν μιλώ για το σήριαλ :mrgreen: ) Μάλλον καταλήγουμε (τουλάχιστον εγώ) πως στη φύση, στον κόσμο τα πάντα είναι σε ζευγάρια…
    άσπρο- μαύρο, καλό-κακό…
    …μια εικόνα και το είδωλό της στον καθρέπτη….

    Ίσως να το πάρουμε τελικά απόφαση πως ορισμένα πράγματα απλά υπάρχουν χωρίς εξήγηση?
    Who knows? 🙄

  13. 17 Νοέμβριος, 2011 στο 9:09 μμ

    Γειάσου αστεράκι μου…ε, εγώ πρωσοπικά, θα τον χαρακτήριζα πολύυ εκκεντρικό και πολύυυ ακραίο, άτομο τον Νότη..έχει κάνει, επανηλλειμένα στο παρελθόν δηλώσεις, όπου έχει υποστιρίξει πολλά ακραία πράματα, όπως ότι είναι χρήστης χασίς, ότι είναι οπαδός του νεοναζισμού?, και κάτι τέτοια παρόμοια…..πάντως ορισμένα τραγουδάκια του μ’αρέσουν, επειδή μου θυμίζουν τα σχολικά μου χρόνια…..καθότι, τα άκουγα στα χρόνια του Γυμνασίου και τα’χω συνδέσει, με όμορφες στιγμές, ανέμελες, και ευχάριστες που δυστυχώς πέρασαν για πάντα…..φιλάκια αστεράκι……

  14. 17 Νοέμβριος, 2011 στο 9:15 μμ

    Είναι όντως αρκετά εκκεντρικός Αθανασία μου….θεωρώ όμως πως λέει και ορισμένες αλήθειες.
    Σαν τραγουδιστής είναι πάρα πολύ καλός!
    Καλό βράδυ, γλυκιά μου!

  15. 18 Νοέμβριος, 2011 στο 10:39 πμ

    Τα είδα όλα τα κλιπ. Πολλά τα λέει σωστά, άλλα σηκώνουν συζήτηση.
    Το πρώτο μέρος, όντως από τα πιο σωστά!
    Καλημέρα!

  16. 18 Νοέμβριος, 2011 στο 11:55 πμ

    Ναι, θα σήκωναν συζήτηση τα όσα είπε ο Νότης…Στο πρώτο μέρος μίλησε για πράγματα, τα κοινά, -όπως λέμε- που όλους μας αφορούν και ενδιαφέρουν…
    Όσο προχωρούσε στη συνέντευξή του πέρασε και σε θέματα πιο προσωπικά και τα πιστεύω του, που αυτά είναι υποκειμενικά…το πως τα βλέπει και τα κρίνει κανείς…και στην ουσία δεν ενδιαφέρουν τόσο, παρά μόνο όσους ασχολούνται με τη show biz κλπ.

    Γι αυτό όπως εξήγησα προτίμησα να αναρτήσω το πρώτο μέρος…

    Αυτό που μου έκανε εντύπωση, είναι ο άρτιος λόγος και η επιχειρηματολογία του. Αιχμηρός και αυστηρός, σαφώς θυμωμένος όπως ο ίδιος παραδέχθηκε…Είχε όμως λόγο ευθύ και κατανοητό….!

    Καλή σου μέρα Ερατώ!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Νοέμβριος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Blog Stats

  • 317,265 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


