18
Νοέ.
11

An 80’s medley…

Αρκετοί υποστηρίζουν πως η 10ετία του 80 ήταν -ίσως- η καλύτερη, σε πολλά επίπεδα…Δεν μπορώ να κρίνω ή μάλλον έχω άποψη αν και τότε ήμουν ένα μικρό παιδί…

Σίγουρα όμως ήταν μια από τις καλύτερες στο χώρο της μουσικής. Πολλά τραγούδια της εποχής είναι διαχρονικά και ακούγονται ευχάριστα μέχρι και σήμερα.

Όσοι τα γνωρίσαμε τότε «εν τη γενέσει» αναπολούμε εκείνες τις στιγμές, με μια όμορφη, γλυκιά διάθεση.

Προσωπικά για μένα είναι ένα μελωδικό background…Άκουγα πολλή μουσική χωρίς να ξέρω λεπτομέρειες…αλλά δεν με ενοχλούσε αυτό…

Σήμερα όμως με τη βοήθεια του youtube θα σας γυρίσω στα χρόνια εκείνα, σε ένα όμορφο μουσικό ταξίδι (χαχαχαχαχα θα μάθω κι εγώ επιτέλους τίτλους και ονόματα). Βέβαια είναι δύσκολο να συμπυκνώσεις όλη τη μουσική σε λίγα videos, αλλά θα κάνω μια προσπάθεια. Είστε έτοιμοι? Πάμε: 😉

♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫

♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫

♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫ ♪ ♫

Λοιπόν τι λέτε, σας άρεσαν? Έχετε αντίρρηση…θα θέλατε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε κάποιο? Θα χαιρόμουν πολύ αν μεταφέρετε την άποψή σας στο blog μου! 🙂


8 Responses to “An 80’s medley…”


  1. 18 Νοέμβριος, 2011 στο 4:41 μμ

    Είδα τα δύο πρώτα και μετά ξαναήρθα και είδα και τα υπόλοιπα.
    Τέσσερα ολόκληρα videos και καμία αναφορά στους Duran Duran!
    Ακόμα και να μην τους συμπαθούσε ο δημιουργός, όφειλε να τους αναφέρει αφού το θέμα του ήταν τα 80’s.
    Πάντως, ήταν ωραία αναδρομή και αν με έβλεπες καθώς τα άκουγα, ήμουν ακριβώς σαν το γατάκι της φωτογραφίας. 🙂

    Φιλιά!

  2. 18 Νοέμβριος, 2011 στο 5:34 μμ

    Μπράβο, έχεις απόλυτο δίκιο Λιλιθάκι μου…δεν ανέφερε καθόλου τους Duran-Duran…!

    Λοιπόν έχω να σου αποκαλύψω κάτι και επ’ ευκαιρίας θα το μάθουν και οι υπόλοιποι φίλοι όταν διαβάσουν το συγκεκριμένο σχόλιο..

    Σκέφτηκα το δικό σου ποστ με το ραδιόφωνο και όπως έψαχνα στο youtube για να βρω υλικό για το δικό μου ποστ…ξεκλείδωσε μια παλιά θύμηση του νου μου…
    Στο ποστ σου προσπαθούσα να θυμηθώ πως άκουγα τόσο πολύ μουσική χωρίς να ακούω συστηματικά ραδιόφωνο…
    Αν εξαιρέσεις την era-sport και την tv φυσικά, που μόλις βγήκε και το Mtv,…ραδιόφωνο άκουγα από την εφηβεία και μετά…Στην έρα-σπορ ευτυχώς άκουγα πολύ ροκ, που συνήθως παίζουν…
    Έτσι σήμερα μου ήρθε η εξής φλασιά:
    Στη γειτονιά μου τη 10ετία του 80 ήταν μια τουριστικά αναπτυσσόμενη περιοχή…και τότε ξεφύτρωναν σαν μανιτάρια μικρά clubs. Κυρίως το καλοκαίρι φυσικά η μουσική ήταν στο τέρμα, οι πόρτες ορθάνοικτες και εμείς η πιτσιρικαρία μπαινοβγαίναμε εκεί, χωρίς να μας εμποδίζει κανείς…Βέβαια πρωταρχικό μέλημα ήταν το παιχνίδι, αλλά σίγουρα καταγράφτηκαν στο μυαλό μου όλα αυτά τα hits.
    Σήμερα μου ήρθε ξανά «μπροστά» μου όλη αυτή η εικόνα και θυμάμαι πόσο πολύ διασκεδάζαμε βλέποντας τους μεγάλους να χορεύουν και εμείς από κάτω να χασκογελάμε! Ωραίες εποχές…!!!! 🙂

    Αυτά ως αναδρομή στο παρελθόν…κι επειδή είχες την υπομονή να διαβάσεις όλο αυτό, θα σου αφιερώσω κάτι:

    1)

    και το…

    2)

    Φιλιά πολλά και καλό Σ/Κ! 🙂

  3. 19 Νοέμβριος, 2011 στο 10:14 πμ

    Γειάσου, αστεράκι μου….πολύυ ωραία, όλα από τα πολύ αγαπημένα μου (καθώς μεγάλωσα στη δεκαετία του 80′) …πολύυ ωραίο ποστάκι…

  4. 19 Νοέμβριος, 2011 στο 3:58 μμ

    Χαίρομαι Αθανασία μου που σου άρεσε αυτό το μουσικό ταξίδι αστραπή! 🙂

  5. 19 Νοέμβριος, 2011 στο 6:24 μμ

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑΑΑΑ
    ΕΓΩ ΤΕΤΟΙΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΙΔΙ ΤΟ ΠΑΝΩ ΠΑΝΩ

  6. 19 Νοέμβριος, 2011 στο 6:28 μμ

    Καλησπέρα Μιχαήλ…δεν πειράζει που δεν ακούς αυτή τη μουσική…ο καθένας μας έχει τα δικά του γούστα! 😉
    Το δαχτυλίδι είναι δώρο…το αγαπώ πολύ…στην αρχή το είχα περάσει για «χειροπέδα» 🙂
    Καλώς ήρθες στο blog μου!

  7. 19 Νοέμβριος, 2011 στο 9:40 μμ

    ‘Ομορφο αφιέρωμα που μας θυμίζει άλλες εποχές, τότε που ήμασταν παιδιά…
    Μου έχουν μείνει αξέχαστα όχι μόνο τα περισσότερα από αυτά τα συγκροτήματα- αν δεν κάνω λάθος τότε «εφευρέθηκαν» τα βιντεοκλιπ – αλλά και το ντύσιμο και οι χαρακτηριστικές κομμώσεις της εποχής εκείνης!
    Πιστεύω κανείς δεν ξεχνά την εποχή που ήταν παιδί ή νέος….

  8. 20 Νοέμβριος, 2011 στο 11:09 πμ

    Έχεις δίκιο Ερατώ μου ήταν μια αξέχαστη εποχή….!
    Τα video clips όμως νομίζω «βγήκαν» λίγο πιο νωρίς..τουλάχιστον έτσι είδα στο youtube…Μάλλον στην Ελλάδα καθυστέρησαν κάπως να έρθουν όπως γίνεται συνήθως…Τρέχουμε πάντα με διαφορετική ταχύτητα απ’ ό,τι στο εξωτερικό…αλλά οκ δεν έχει σημασία!
    Καλή σου μέρα!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Νοέμβριος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Blog Stats

  • 316,451 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


