25
Νοέ.
11

You scored…!

Σήμερα έχω διάθεση να σας μιλήσω για ποδόσφαιρο… Για ποδόσφαιρο??? Εεεεε ναι για ποδόσφαιρο…και για να γίνω πιο συγκεκριμένη, θα σας μιλήσω για ένα βασικό κανόνα του αθλήματος. Κανόνας? Χμμμ, ίσως να μην είναι ούτε κι αυτή η σωστή λέξη, οπότε θα επιλέξω τον «σκοπό«.

Αντικειμενικός λοιπόν, σκοπός του δημοφιλούς αυτού αγωνίσματος είναι να σκοράρεις. Με απλά λόγια, να ωθήσεις τη μπάλα στο πλεχτό…στο τέρμα της αντίπαλης ομάδας… Να βάλεις goal!

Θα μου πείτε: «καλά, χρειαζόταν να αναφερθείς στο ποδόσφαιρο για να μας αποδείξεις ότι ο άνθρωπος θέτει στόχους και κάνει ό,τι μπορεί για να τους πετύχει?» Όχι δεν ήταν απαραίτητο, αλλά μου αρέσει ο όρος αυτός και η ιδέα του «σκοραρίσματος».

Έτσι είναι η ζωή. Και μάλλον ο άνθρωπος είναι το μόνο ον που συνειδητά κατά τη διάρκεια της ζωής του θέτει διάφορους στόχους. Μικρούς ή μεγάλους δεν έχει σημασία. Άλλους τους σχεδιάζει από την αρχή και άλλοι εμφανίζονται ή προσαρμόζονται στην πορεία, ανάλογα με τα δεδομένα που ισχύουν κάθε φορά. Σημαντικό είναι όμως, πως ο άνθρωπος αγωνίζεται, δοκιμάζεται και προσπαθεί -το πόσο, πολύ ή λίγο είναι σχετικό- να φέρει εις πέρας τα όνειρά του, τα σχέδιά του, τα οράματά του.

Εύλογα θα αναρωτιέστε τώρα για ποιο λόγο τα γράφω όλα αυτά…Εξάλλου δεν κατέγραψα κάποια σοφία ή κάτι καινούριο…

Το post αυτό, αφορά σε μεγάλο βαθμό εμένα. Συγκαταλέγεται στην κατηγορία «προσωπικά». Αν και δεν διατίθεμαι να σας πω λεπτομέρειες…αυτό που μπορώ να αποκαλύψω είναι ότι από σήμερα ένας νέος στόχος δρομολογήθηκε στη ζωή μου. Το πρώτο και το πιο σημαντικό βήμα προς αυτή την κατεύθυνση έγινε. Δεν μένει απ΄το να συνεχίσω την προσπάθειά μου…

Εξάλλου για αρκετό διάστημα είχα μείνει στην ναφθαλίνη! :mrgreen:

Νομίζω λοιπόν, πως δικαιούμαι να χαρώ  «το πρώτο μου πάτημα» στο σκαλοπάτι. Αισθάνομαι σαν τον Di Caprio στον Τιτανικό που αναφώνησε «I’m the king of the world»…! [ 😆 Ok, δεν χρειάζεται να μου υπενθυμίσετε πως ανέφερα τον Τιτανικό που βουλιάζει στο τέλος! 😛 ]

Σήμερα όμως, νοιώθω πραγματικά σαν αστεράκι που λάμπει στον ουρανό! 😉

[Για το παραπάνω τραγουδάκι θα ήθελα να ευχαριστήσω ένα πολύ αγαπημένο φίλο -ξέρει ποιος- που με έκανε να το λατρέψω μόλις το πρωτάκουσα κι η χαρά μου είναι μεγάλη που στολίζει το blog μου!]

10 Responses to “You scored…!”


  1. 25 Νοέμβριος, 2011 στο 10:03 μμ

    Κι’ εγώ, όταν έβαλε αυτό το τραγούδι στο μπλογκ του ο πειρατής, αναφώνησα «I’M IN LOVE»!!! 🙂
    The guy is amazing and the song is more than beautiful!
    Εύχομαι το “το πρώτο σου πάτημα” στο σκαλοπάτι να είναι σταθερό και να σε ανεβάσει εκεί που επιθυμείς.

    Φιλιά πολλά, Αστέρι μου!

  2. 25 Νοέμβριος, 2011 στο 10:13 μμ

    Δεν το πρωτάκουσα στο blog του πειρατή…αλλά στη ΖΙΟΝ φυσικά! 😉 Η μελωδία του κυρίως (επειδή δεν καταλαβαίνω τι λένε οι στίχοι) είναι αυτή που με μάγεψε και η φωνή του Alessandro. Εμφανισιακά, δεν θα έλεγα πως είναι του γούστου μου, αλλά είναι ωραίος!
    Αυτά όσον αφορά το τραγούδι…

    Σε ευχαριστώ πολύ νεράϊδα μου για την ευχή σου…δεν ξέρω που θα οδηγήσει η «σκάλα», αλλά όπως έγραψα, το βασικό πρώτο βήμα έγινε…Νομίζω πως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου! 🙂

    Φιλιά πολλά πολλά!

  3. 25 Νοέμβριος, 2011 στο 10:25 μμ

    Λένε πως «η αρχή είναι το ήμισυ του παντός»!
    Εύχομαι πάντα επιτυχίες!
    Ωραίο το τραγούδι όπως και ο χώρος που έγινε η ερμηνεία του.
    Φιλιά πολλά!

  4. 25 Νοέμβριος, 2011 στο 10:40 μμ

    Ναι είναι μια σοφή και σημαντική ρήση αυτή, Ερατώ μου. Ευχαριστώ πολύ κι εσένα για τις ευχές σου!
    Ναι το clip είναι πολύ όμορφο…και φυσικά το ίδιο το τραγούδι!
    Φιλιά πολλά!

  5. 26 Νοέμβριος, 2011 στο 1:23 μμ

    Δεν ξέρω ποιος είναι ο στόχος που έθεσες. Αλλά επίτρεψέ μου να σου πω τι θα κάνεις. Ό,τι έκανα κι εγώ χθες στο μουντιαλίτο 7×7. Έχω οπσισθοχωρήσε για να πάρω μπάλα Ζητάω μπάλα και πράγματι την παίρνω από τα μπακ. Έχω τσεκάρει από πριν ότι έχω περίπου τρία μέτρα ελεύθερης ζώνης. Γυρίζω μέτωπο προς την αντίπαλη εστία. Κοιτάζω δεξιά και βλέπω ελεύθερο συμπαίκτη. Του δίνω πάσα, κάνω κίνηση χωρίς μπάλα και πίσω από τον αντίπαλο και ο συμπαίχτης μου επιστρέφει την μπάλα. Μόλις ολοκληρώσαμε με επιτυχία το ένα δυο. Έχω ήδη επιταχύνει. Κάνω προσποίηση αριστερά και φεύγω δεξιά. Περνάω κι άλλο αντίπαλο. Συγκίνω προς το κέντρο και συναντώ τρίτο αντίπαλο. Κάνω προσποίηση προς τα δεξιά, προς τα αριστερά και πάλι προς τα δεξιά με τον αντίπαλο να μπερδεύεται εμφανώς. Φεύγω από τον αριστερό διάδρομο και τελειώνω επιτυχώς τη φάση με αριστερό κουτεπιέ στην αριστερή γωνία του τέρματος, ήτοι στην κλειστή. Σημείωση: είμαι δεξιοπόδαρος, αλλα προσπαθώ να χρησιμοποιώ και τα δυο πόδια για να γίνομαι απρόβλεπτος. Ελπίζω να με πιάνεις. Καλό δρόμο.

  6. 26 Νοέμβριος, 2011 στο 1:46 μμ

    Μπράβο Kanthare μου, ωραία φάση και ωραίο σύστημα…
    Αλλά για πες μου…εγώ είχα μείνει στην περίπτωση που είχες τραυματιστεί….θεραπεύτηκες κιόλας? Μωρέ μπράβο!!!!!!! 🙂
    Φιλιά πολλά!

    (Δεν μου σχολίασες το τραγούδι. Έκπληξη: Δεν είναι Sting! :mrgreen: )

  7. 26 Νοέμβριος, 2011 στο 7:32 μμ

    Ευτυχώς που δεν είδα Στινγκ. Έκατσα περίπου 20 μέρες εκτός. Εννοείται ότι δεν πρόλαβα να γίνω τελείως καλά. Πάντα έτσι γίνεται. Βάρβαρο άθλημα το ποδόσφαιρο. Μέγαλη νάβλα, όμως.

  8. 26 Νοέμβριος, 2011 στο 7:36 μμ

    Βάρβαρο αλλά ωραίο το ποδοσφαίρο αν συνοδεύεται με θέαμα όπως στον αγώνα Μίλαν-Μπάρτσα (ξέρεις εσύ 😉 )!
    Μα να προσέχεις…δεν νομίζω πως θα θες να μείνεις «κουτσάλογο» ! -χαχαχαχαχα αστειεύομαι-

    Αυτό να «νάβλα» να υποθέσω πως είναι αναγραμματισμός, εεε? 😉

  9. 9 Rostar
    27 Νοέμβριος, 2011 στο 2:18 μμ

    Πολύ χαίρομαι Αστροφεγγιά μου για το «goal» που έβαλες!

    Είναι, πραγματικά, πολύ ωραίο το συναίσθημα όταν βλέπεις τη μπάλα στο πλεκτό, ιδιαίτερα στις περιπτώσεις που το περιβάλλον αλλά κι εσύ ή ίδια μερικές φορές, διατείνεται ότι κάτι τέτοιο είναι αδύνατον, ακόμη κι όταν όλες οι αντικειμενικές προϋποθέσεις συνηγορούν ότι θα το… έβαζες το γκολ!
    Διάβαζα κάποτε για το φοβερό γκολ του Roberto Baggio στο Παγκόσμιο Κύπελλο 1990, ότι είχε δηλώσει στο τέλος του ματς, πως ήταν σίγουρος ότι θα σκοράρει με κάποιο εντυπωσιακό τρόπο. Είχε ρωτήσει την προηγούμενη μέρα για τους Βιορυθμούς του και του είχαν πει ότι βρίσκονταν σε ιδανικό σημείο, ιδιαίτερα οι του Βιολογικού και Διανοητικού Κύκλου!… Τους πίστευε, Είχε και τα προσόντα, πήρε τη μπάλα κι έγραψε το σχετικό ποδοσφαιρικό του θαυματάκι…

    Εύχομαι λοιπόν και σε σένα, έχοντας πετύχει το δικό σου γκολ, καλή συνέχεια στο «παιχνίδι» και να φτάσεις στο… τέλος της κούρσας, σε μια υπέροχη νίκη! Αρκεί να πιστέψεις σ’ αυτή!

    Εύχομαι Επιτυχίες και στις… Επόμενες Πίστες 😉

  10. 27 Νοέμβριος, 2011 στο 2:31 μμ

    Τώρα που αναφέρεις τον αγαπημένο μου Baggio και τους βιορυθμούς… έχω μια απορία, καλέ μου φίλε…
    Στον τελικό του Mundial το ’94 τι ακριβώς έλεγαν οι βιορυθμοί του όταν έχασε το πέναλτυ? χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Αν δεν παραδεχθείς ότι είμαι κακός άνθρωπος… 😛
    xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxa

    Ας σοβαρευτώ όμως και θα πω, ένα μεγάλο «ευχαριστώ» για τα καλά σου λόγια και για το βιντεάκι στο τέλος. Είναι πραγματικά πολύ διαφωτιστικό ακόμα κι αν η λέξη «διαφωτιστικό» δεν είναι η σωστή για να το χαρακτηρίσω!
    Εύχομαι και σε σένα τα καλύτερα! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Νοέμβριος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Blog Stats

  • 316,358 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


