01
Δεκ.
11

Οι Χριστουγεννιάτικες κάρτες μου (2)…

Μπήκε ο Δεκέμβρης σήμερα…Καλό μήνα φίλοι μου, γνωστοί και άγνωστοι!  Άλλη μια περίοδος γιορτινή ξεκινάει επίσημα από σήμερα…

Κι αν είχα την εντύπωση πως τίποτα δεν έχει αλλάξει, πως ήταν απλά μια ακόμα καθημερινή, ένας τακτικός πια «επισκέπτης», ήρθε να μου θυμίσει πως είμαι Άνθρωπος και στο στήθος μου κτυπάει όχι ένα ρολόι, αλλά μια καρδιά!

Ο «επισκέπτης» αυτός δεν ήταν άλλος από τις χριστουγεννιάτικες κάρτες της ΖΩΣΠ [ΖΩγραφική με το Στόμα και το Πόδι]. Παλιοί μου φίλοι θα θυμούνται πως και πέρσι είχα κάνει μια αναφορά σε αυτούς τους πολύ αξιόλογους καλλιτέχνες, που με το μοναδικό τους ταλέντο προσπαθούν να ζήσουν με αξιοπρέπεια στο «άγριο» κόσμο μας.

Αντιλαμβάνομαι πως οι εποχές έχουν αλλάξει και όλοι μας -λίγο ή πολύ- αντιμετωπίζουμε οικονομικές δυσκολίες. Αλλά όσο μπορούμε, ας βοηθούμε κι εκείνους που έχουν ουσιαστικά μεγάλη ανάγκη. Θα μου πείτε «μα καλά, σε κάθε γιορτή θα πρέπει να δείχνουμε το φιλάνθρωπο πρόσωπό μας?» Είναι όμως ένας λόγος παραπάνω να δείξουμε την ευαισθησία μας. Δεν είναι απαραίτητο να κάνουμε πολυέξοδα δώρα…μια κάρτα με ευχές, πχ από τη ΖΩΣΠ, τη Unisef και άλλους κοινωφελείς οργανισμούς είναι αρκετό να βοηθήσουμε έστω κι ένα συνάνθρωπο.

Δεν πρόκειται να συνεχίσω σ’ αυτό το μοτίβο…Νομίζω πως το μήνυμά μου σας το πέρασα.

Θα ήθελα όμως φέτος όπως και πέρσι να στείλω πάλι τις Χριστουγεννιάτικες κάρτες μου σε όλους εσάς…τους e-φίλους μου. Αυτή τη φορά όμως δεν θα αναφερθώ στον καθένα ξεχωριστά. Στο χρόνο που μεσολάβησε ο κύκλος των ανθρώπων που έχω επικοινωνία, που θεωρώ φίλους, έχει μεγαλώσει και είναι αντικειμενικά αδύνατο να σας αναφέρω όλους εδώ. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως απλά σας «στοιβάζω» σ’ ένα τσουβάλι και έτσι ξεγλιστράω από την όποια δύσκολη θέση. Όχι δεν το δέχομαι αυτό! Εκτός αν θεωρήσετε πως το τσουβάλι αυτό είναι του Άϊ Βασίλη, που με μαγικό τρόπο δεν ξεχνάει κανένα και έχει για τον καθένα ένα δώρο. 😉 Όλοι σας με τον τρόπο σας, παίζετε ένα ρόλο στη ζωή μου, μικρό ή μεγάλο δεν έχει σημασία…αλλά θέλω να ξέρετε πως νοιάζομαι για όλους σας!

Χαχαχαχαχα, παραλίγο να με πιάσουν τα ζουμιά τώρα και δεν το επιθυμώ με καμιά κυβέρνηση! 😛

Θα σας μοιράσω λοιπόν, τις κάρτες μου με τις θερμότερες ευχές μου για όλους σας! Να είστε υγιείς πάνω από όλα και …χαμογελάστε! Με κάθε τι μικρό κι ασήμαντο ίσως, αλλά αρκετά ικανό να σας κάνει να χαμογελάσετε…

Κλείνοντας αυτό το post, θα σας αφήσω μ’ ένα νανούρισμα…Νανούρισμα??? Χαχαχαχαχα ναι! Εξάλλου η ανάρτηση αυτή ήταν προγραμματισμένη για αργά το βράδυ…Ακούστε το νανούρισμα, αξίζει τον κόπο…έχει κάποιο κρυφό νόημα…!


14 Responses to “Οι Χριστουγεννιάτικες κάρτες μου (2)…”


  1. 1 Δεκέμβριος, 2011 στο 11:58 μμ

    Το τραγούδι είναι υπέροχο και οι κάρτες τόσο όμορφες όσο και η πρόθεσή σου να μας μιλήσεις γι’ αυτές και να μας τις χαρίσεις μαζί με τις ευχές σου.

    Σ’ ευχαριστούμε πολύ!
    Καλά Χριστούγεννα να έχουμε και φέτος, όλοι μας!

    Φιλιά πολλά, Αστέρι μου!

  2. 2 Δεκέμβριος, 2011 στο 12:34 πμ

    Ξέρεις, Λιλιθάκι μου, εγώ είμαι αυτή που αισθάνεται τυχερή κάθε χρόνο που με θυμούνται αυτοί οι άνθρωποι και μου στέλνουν τις κάρτες τους…Όχι απλά είναι αξιέπαινοι αλλά και φοβερά ταλαντούχοι. Τους θαυμάζω και τους ζηλεύω, επειδή εγώ μπορώ να τραβήξω ούτε μια ίσια γραμμή…!
    Αλλά και πάλι, ξέχωρα από το ταλέντο τους που είναι ευδιάκριτο…το να βοηθάμε την κατάσταση, δείχνοντας αλληλεγγύη, ευαισθησία με μια μικρή κίνηση όπως αυτή με τις κάρτες…θεωρώ πως εκτός από εκείνους, μας κάνει και εμάς να αισθανομαστε καλύτερα. Ομολογώ πως έτσι αιθάνομαι. Μακάρι βέβαια να μπορούσα να κάνω κάτι περισσότερο…ξέρω όμως πως δεν είμαι αδιάφορη…
    Τεσπα….πολλά λέω και δεν πρέπει…

    Θέλω να ξέρεις πως εσύ ειδικά, είσαι ένα πολύ αγαπημένο μου πρόσωπο και σίγουρα σου αξίζει η καλύτερη καρτούλα…οπότε μην με ευχαριστείς! ❤

    Χαίρομαι που σου άρεσε το τραγουδάκι. Από τη στιγμή που το ανακάλυψα το ακούω συνεχώς και με συγκινεί κάθε φορά!

    Η δική σου ευχή, νομίζω πως τα λέει όλα: Ας έχουμε όλοι μας καλά Χριστούγεννα, φέτος!

    Πολλά πολλά φιλιά!

  3. 2 Δεκέμβριος, 2011 στο 12:41 πμ

    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!

    Σύμπτωση…. σήμερα θυμόμουνα αυτές τις κάρτες.
    Πολύ όμορφες, όπως πάντα και σ’ ευχαριστούμε. ΄,τι πιο όμορφο τουτη τη δύσκολη για όλους μας εποχή

    Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιες

  4. 2 Δεκέμβριος, 2011 στο 12:46 πμ

    Φύρδην μου…να ‘σαι πάντα καλά γλυκιά μου, εσύ και η γλαροοικογένειά σου! Μακάρι να είχα τις διευθύνσεις σας να σας έστελνα πραγματικά αυτές τις καρτούλες…αλλά κι έτσι, νομίζω πως κάνουν τη δουλειά τους. 😉
    Κάθε κάρτα μου είναι γεμάτη ευχές για όλους σας!
    Φιλιά πολλά και εύχομαι και σε σένα καλές γιορτές! 🙂

  5. 2 Δεκέμβριος, 2011 στο 8:03 μμ

    Ωραίο το νανούρισμα!
    Τι κρυφό νόημα έχει πέρα από το γεγονός ότι το τραγουδάει ο Sting; 🙂
    Ευχαριστώ κι εγώ για τις ευχές και σου εύχομαι αυτά τα Χριστούγεννα να είναι, για σένα, όμορφα και ζεστά!
    Έχω κι εγώ αυτές τις κάρτες, επί χρόνια τις αγοράζω!
    Είναι πολύ αξιόλογοι αυτοί οι ζωγράφοι.
    Πολύ καλή η ιδέα σου να μας πεις Χρόνια Πολλά μέσα από αυτές!
    Καλό σου βράδυ!
    Φιλιά πολλά!

  6. 6 Angel
    2 Δεκέμβριος, 2011 στο 8:05 μμ

    Ευχαριστούμε πολύ!
    Καλές γιορτές να χουμε όλοι!
    Sting πάλι;;; Χμ….Χα χα χα χα
    Φιλιά πολλάααααααααααααααα
    Smouats

  7. 2 Δεκέμβριος, 2011 στο 8:17 μμ

    Υπάρχει και κάτι άλλο πέρα από τον «Sting», αρκεί να το ψάξουμε λίγο…αλλά ναι έχεις δίκιο…καλό θα ήταν να έβαζα και τους στίχους…
    «Hush child
    Let your mommy sleep into the night until we rise
    Hush child
    Let me soothe the shining tears that gather in your eyes
    Hush child
    I won’t leave I’ll stay with you to cross this Bridge of Sighs
    Hush child
    I can help the look of accusation in your eyes
    In your eyes

    The world is broken and now
    All in sorrow
    Wise men hang their heads

    Hush child
    Let your mommy sleep into the night until we rise
    Hush child
    All the strength I’ll need to find, I’ll find inside your eyes
    In your eyes»

    Ναι θυμάμαι που είχες πει ότι αγοράζεις κάρτες από τη ΖΩΣΠ…είναι μια όμορφη κίνηση. Μακάρι, εύχομαι να βρει μεγαλύτερη ανταπόκριση και μιμητές η μικρή αυτή χειρονομία…!
    Δεν το θεωρώ όμως απλά μια καλή ιδέα, αλλά μια ουσιαστική κίνηση. Όπως είπα στη Φύρδην πιο πάνω..σίγουρα θα έστελνα σε όλους σας κάρτα αν είχα τις διευθύνσεις σας. Αλλά έστω κι έτσι η τεχνολογία βοηθάει πολύ! 😉
    Καλές γιορτές και σε σένα, Ερατώ…όσο πιο όμορφα και πιο ονειρεμένα τις ποθείς! 🙂
    Φιλιά πολλά!

  8. 2 Δεκέμβριος, 2011 στο 8:19 μμ

    Επίσης Αγγελάκι μου, καλές γιορτές, εύχομαι σε σένα και την οικογένειά σου! 😉
    Εεεεε ναι πέρσι είχα άλλο κόλλημα, φέτος απέκτησα καινούριο! :mrgreen:
    Φιλιά πολλά!

  9. 3 Δεκέμβριος, 2011 στο 9:30 μμ

    Όπως και κάθε χρόνο τελευταία τέτοιες μέρες, έτσι και φέτος μου ήρθε η σειρά με τις κάρτες «ζωγραφική με το στόμα». Μερικές είναι απίστευτες αν σκεφτείς πώς ζωγραφίστηκαν !!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ εύχομαι …

  10. 3 Δεκέμβριος, 2011 στο 10:53 μμ

    Έχεις απόλυτο δίκιο Side…κάνουν φοβερή δουλειά! Μάλιστα μου έστειλαν και ένα πανέμορφο ημερολόγιο φέτος…
    Είναι αξιέπαινη η προσπάθειά τους!
    Καλές γιορτές, σου εύχομαι!
    Καλώς ήρθες στο blog μου! 🙂

  11. 11 Rostar
    8 Δεκέμβριος, 2011 στο 6:57 μμ

    Τι ωραίο post Αστροφεγγιά μου!…
    Γεμάτο ευαισθησία, λυρισμό και διάθεση προσφοράς!
    Κατ’ αρχήν οι κάρτες! Μου έρχονται και μένα επί πολλά χρόνια. Δίνω τον ταπεινό μου οβολό και μετά τις μοιράζω, κυρίως σε παιδιά!… Είναι ένα σημαντικό μάθημα ζωής! Ήμουν, θυμάμαι, μικρό παιδί όταν ήρθαν για πρώτη φορά στα χέρια μου κι είχα μείνει άφωνος! Ακόμη τριγυρνάνε στο μυαλό μου εκείνα τα συναισθήματα… Δεν μπορούσα, βλέπεις, να συνειδητοποιήσω ότι υφίσταται αναπηρία, ακρωτηριασμός, λειψή ανθρώπινη ύπαρξη και μάλιστα να δημιουργεί τόσο σημαντικά πράγματα!… Ήρθε, βέβαια, κατόπιν ο οδοστρωτήρας της πραγματικότητας και διέλυσε τους μύθους. Έχει μείνει όμως ακέραιο, το πάσης φύσεως και χρώματος, αρχικό σοκ!
    Αν είμαι κι εγώ μέσα σ’ αυτούς που «στέλνεις» αυτές τις ευχετήριες κάρτες,έστω και διαδικτυακά, σου αποδίδω ένα Μεγάλο Ευχαριστώ! 🙂
    Όσο για το τραγούδι, το νανούρισμα για ένα σιωπηλό παιδί έρχεται και δένει απόλυτα με αυτές τις κάρτες και με τα συναισθήματά μου που περιέγραψα πιο πάνω!
    «Ο Κόσμος κατακερματισμένος… οι Σοφοί με κατεβασμένα τα κεφάλια τους… (κάτι σαν πολύ επίκαιρο ένα πράγμα)… Πώς ν’ αποτραπεί το γεμάτο κατηγορία βλέμμα ενός παιδιού;… Με το να μείνουμε κοντά του, ενώ η μητέρα του «κοιμάται» (όποια κι αν είναι η έννοια της λέξης) απαλύνοντας τα λαμπερά δάκρυα που τρέχουν στο πρόσωπό του (μόνο τα δάκρυα των παιδιών ή όσων δεν έχουν εξοβελίσει το παιδί από μέσα τους είναι ακόμη λαμπερά…) και να το βοηθήσουμε να περάσει τη γέφυρα του πόνου… μέχρι να λάμψει και πάλι ο ήλιος (όποια κι αν είναι η έννοια της λέξης)…
    Δεν μπορώ να πω, πια, καλό μήνα, αλλά μπορώ να σου ευχηθώ Καλές Γιορτές και κάτι άλλο ακόμη…
    Κράτα όσο μπορείς περισσότερο, τα δάκρυά σου λαμπερά ! (ελπίζω να είναι αντιληπτό το μήνυμα…)
    🙂

  12. 8 Δεκέμβριος, 2011 στο 7:01 μμ

    Rostar σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!
    Φυσικά μια κάρτα από απ’ αυτές σου ανήκει…Απλά μην θέλοντας να αδικήσω κάποιον, ξεχνώντας τον να τον αναφέρω δεν έγινε ονομαστικά το μοίρασμα!
    Σου εύχομαι κι εγώ ολόψυχα καλές γιορτές! 🙂

  13. 13 Rostar
    8 Δεκέμβριος, 2011 στο 7:07 μμ

    Κι επειδή θέλω -παρά τα σύννεφα που έχουν από παντού συγκεντρωθεί- να κρατώ πάντα την αισιοδοξία μου ας αφήσω ένα τραγουδάκι που εμπεριέχει μια διαχρονική νότα αισιοδοξίας!

    Σου εύχομαι να είσαι πάντα μπροστά στην αμόλυντη αύρα μιας Ανατολής (όποια κι αν είναι η έννοια της λέξης) !

  14. 8 Δεκέμβριος, 2011 στο 7:09 μμ

    Με συγκινείς πάρα πολύ…σε ευχαριστώ. Είναι υπέροχο! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Δεκέμβριος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Blog Stats

  • 317,732 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


