24
Δεκ.
11

Καλήν Εσπέραν Άρχοντες…

Μέσα από την καρδιά μου κάνω τις θερμότερες ευχές για όλους σας…

Να είστε εσείς και τα αγαπημένα σας πρόσωπα χαρούμενοι, ευτυχισμένοι και προπάντων υγιείς!

Καλά Χριστούγεννα!


18 Responses to “Καλήν Εσπέραν Άρχοντες…”


  1. 1 Korallenia
    24 Δεκέμβριος, 2011 στο 3:45 μμ

    Αγαπημένο μου Αστέρι,
    Εύχομαι μέσα από την καρδιά να έχεις τα πιο λευκά Χριστούγεννα από ποτέ!

    Ένα δωράκι από μένα…με την ελπίδα ότι θα ανοίγει…

    http://ak.imgag.com/imgag/product/preview/flash/pdShell.swf?ihost=http://ak.imgag.com/imgag&brandldrPath=/product/full/el/&cardNum=/product/full/ap/3173936/graphic1

    Πολλά πολλά φιλιά!

  2. 24 Δεκέμβριος, 2011 στο 3:51 μμ

    Αγαπημένο μου Κοράλλι σ’ ευχαριστώ πολύ για την ευχή σου!
    Το δώρο σου πανέμορφο! Το λατρεύω…!
    Εύχομαι κι εγώ με τη σειρά μου, μαζί με τη γέννηση του Θεανθρώπου να πραγματοποιηθεί κάθε σου επιθυμία και όνειρο!

    Φιλιά πολλά πολλά!!!

  3. 3 Angel
    24 Δεκέμβριος, 2011 στο 8:43 μμ

    Αστεράκι μου να σαι καλά!
    Επίσης γλυκιά μου
    Να περάσεις όμορφα
    και να χαίρεσαι τον ήλιο σου 🙂

    Φιλάκια πολλάαααα

  4. 4 Angel
    24 Δεκέμβριος, 2011 στο 8:44 μμ

    Kοραλλάκι μου
    σου εύχομαι ότι καλύτερο!
    Σχολιάζω εδώ γιατί σ έχω χάσει 🙂
    Καλές γιορτές γλυκιά μου
    Φιλιά

  5. 24 Δεκέμβριος, 2011 στο 8:51 μμ

    Angel μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Χαρούμενες γιορτές σου εύχομαι κι εγώ με ….όλη την οικογένεια! You know what i mean! 😉
    Φιλιά πολλά πολλά!

  6. 24 Δεκέμβριος, 2011 στο 8:52 μμ

    Κι έχεις δίκιο ξανά Αγγελάκι μου, μας έχει λείψει πάρα πολύ το Κοράλλι μας…Τις θερμότερες ευχές της στέλνουμε και ελπίζουμε να την ξαναδούμε κοντά μας! 🙂

  7. 24 Δεκέμβριος, 2011 στο 9:05 μμ

    Αστέρι μου, αγαπημένο, εύχομαι να έχεις τα πιο όμορφα, γεμάτα αγάπη και μαγεία, Χριστούγεννα!
    Να’ σαι πάντα καλά.
    … και να μου φιλήσεις τον Ήλιο σου! 🙂

    Φιλιά πολλά πολλά!!!

    ΥΓ: Πολύ όμορφα τα Κάλαντα αλλά και το σκυλλάκι της Κοραλλένιας μας, μια σκέτη γλύκα!

  8. 24 Δεκέμβριος, 2011 στο 9:13 μμ

    Λιλιθάκι μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ! Εύχομαι και σε σένα απ’ τα βάθη της ψυχής μου υγεία, χαμόγελα πολλά και ό,τι άλλο ποθήσει η καρδούλα σου!

    Θα γεμίσω τον Ήλιο μου με δικά σας φιλιά, αυτό είναι σίγουρο! 😉

    Ελπίζω να σου άρεσαν τα τοπικά μας κάλαντα με το ιδιαίτερο χρώμα στη φωνή!

    Το Κοράλλι μας μας χάρισε τα καλύτερα δώρα!!!

    Φιλιά πολλά!

  9. 24 Δεκέμβριος, 2011 στο 9:49 μμ

    Εύχομαι να περάσεις τα πιο χαρούμενα, τα πιο όμορφα, τα πιο μαγικά, τα πιο αξέχαστα Χριστούγεννα της ζωής σου!!!
    Φιλιά πολλά πολλά!

  10. 24 Δεκέμβριος, 2011 στο 10:07 μμ

    Ερατώ σε ευχαριστώ πολύ!
    Εύχομαι και σε σένα ζεστά, ευτυχισμένα Χριστούγεννα με πολλή αγάπη!
    Πολλά πολλά φιλιά!

  11. 25 Δεκέμβριος, 2011 στο 3:09 μμ

    Χρονια Πολλα με υγεια και αγαπη!

    φιλια

  12. 25 Δεκέμβριος, 2011 στο 5:21 μμ

    Καλες γιορτές και πάντα καλά. Τα χριστουγεννιάτικα και εορταστικά σέβη μου.

  13. 25 Δεκέμβριος, 2011 στο 5:22 μμ

    Σε ευχαριστώ πολύ Coula μου, εύχομαι τα φετινά Χριστούγεννα και οι μέρες που θα ακολουθήσουν να είναι οι ομορφότερες της ζωής σου!
    Φιλιά πολλά!

  14. 25 Δεκέμβριος, 2011 στο 5:24 μμ

    Κανθαράκο μου γνωριστήκαμε πριν ακριβώς ένα χρόνο, σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου και σου εύχομαι με τη σειρά μου ό,τι ποθείς και επιθυμείς να το βρεις!
    Φιλιά πολλά!

  15. 25 Δεκέμβριος, 2011 στο 10:10 μμ

    Νέα επισκέπτης εδώ και είπα να πάρω το θάρρος να πω κι εγώ τις ευχές μου.
    Καλά Χριστούγεννα, με υγεία, ευτυχία, αγάπη και πολλά χαμόγελα 🙂

  16. 25 Δεκέμβριος, 2011 στο 10:14 μμ

    Γειάσου αστεράκι μου!, σου έυχομαι καλές γιορτές με υγεία, και ευτυχία και με ό,τι επιθυμείς για σένα κι όσους αγαπάς! καλησπέρες…

  17. 26 Δεκέμβριος, 2011 στο 3:47 πμ

    Drama Queen καλώς ήρθες στο blogοσπιτάκι μου. Δεν χρειάζεται να έχεις θάρρος να αφήσεις σχόλιο, όποτε θες απλά το αφήνεις!
    Εύχομαι και σε σένα τα καλύτερα, στην κορυφή της λίστας την υγεία, έπειτα χαρά και ό,τι άλλο εσύ επιθυμείς!
    Φιλιά πολλά!

  18. 26 Δεκέμβριος, 2011 στο 3:49 πμ

    Αθανασία μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου κούκλα μου…εύχομαι και σε σένα ό,τι καλύτερο και η νέα χρονιά που σε λίγο μας έρχεται να σου φέρει ό,τι δεν σου έφερε το ’11!
    Καλή Πρωτοχρονιά πια εύχομαι! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Δεκέμβριος 2011
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Blog Stats

  • 316,382 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


