10
Ιαν.
12

The Swan song…

Ο άνθρωπος πέρα από τη φωτεινή πλευρά του, διαθέτει και μια σκοτεινή. Κι όσο βρισκόμαστε στη φωτεινή, όσο εκείνη υπερισχύει της σκοτεινής όλα είναι καλά και όμορφα…Θα μου πεις, βέβαια, ότι κι η σκοτεινή πλευρά έχει την γοητεία της, αρκεί να απελευθερώνεται σε μικρές δόσεις και  να μπορείς να την κοντρολάρεις.

Τι συμβαίνει όμως αν σαν άνθρωπος είσαι αδύναμος χαρακτήρας, ανασφαλής, γεμάτος φοβίες και εμμονές? Τι γίνεται αν σ’ ολόκληρη τη ζωή σου νοιώθεις πως είσαι εγκλωβισμένος και ότι σου ασκείται μια συνεχή πίεση που σε πνίγει και δεν σου αφήνει περιθώρια και ελευθερία… αν σου αφαιρεί σιγά τον αέρα που αναπνέεις?

Ίσως σε μια τέτοια περίπτωση η σκοτεινή πλευρά σου σαν ηφαίστειο που εκρήγνυται…σαν μια φιάλη οξυγόνου που αναφλέγεται, βγαίνει στην επιφάνεια με αποτέλεσμα να έχει καταστροφικές συνέπειες.

Ο όλεθρος εξαπλώνεται παντού στους γύρω σου, αλλά πολλές φορές γυρίζει μπούμερανγκ σε σένα ξανά και σε ρίχνει στα ανήλιαγα μονοπάτια της τρέλας.

Αυτό ακριβώς είναι και το θέμα μιας ταινίας που είδα πρόσφατα. Black Swan είναι ο τίτλος της και πρόκειται για μια εξαιρετική κατά την γνώμη μου ταινία, τόσο σε πλοκή και ερμηνείες…

Η άτολμη και καταπιεσμένη προσωπικότητα της ηρωίδας στην ταινία, με όλα τα αρνητικά που αναφέρθηκαν πιο πάνω, όπως φοβίες, ανασφάλειες, εμμονές κλπ…θα την οδηγήσουν από την τελειότητα στην παραφροσύνη. Η μεγαλειώδης, επιτυχής πρεμιέρα θα είναι και το «κύκνειο άσμα» της μ’ ένα τραγικό τέλος…


10 Responses to “The Swan song…”


  1. 10 Ιανουαρίου, 2012 στο 10:50 μμ

    Είδα διαβάσει και ακούσει γι’ αυτή την ταινία.
    Δεν την είδα αλλά σίγουρα θα τη δω.
    Αν όχι για τίποτα άλλο, η Πόρτμαν αναγκάστηκε να γίνει πραγματική μπαλαρίνα για τον συγκεκριμμένο ρόλο και φαίνεται πραγματικά υπέροχη! Εξάλλου, το σενάριο φαίνεται ενδιαφέρον.

    Φιλιά, Αστέρι μου!

  2. 2 Angel
    10 Ιανουαρίου, 2012 στο 11:40 μμ

    Ηθελα να την δω αυτή την ταινία πέρυσι αλλά
    δεν πρόλαβα!! Γκρρρ…. Καλά που μου τη θύμησες!
    Θα ψάξω να τη βρώ αυτές τις μέρες!!!
    Φιλιά πολλάααααααααααααααααα

  3. 11 Ιανουαρίου, 2012 στο 1:12 μμ

    Η Πόρτμαν είναι πραγματικά καταπληκτική..και σίγουρα θα θυμάται την ταινία αυτή ….ή μάλλον η ταινία αυτή θα είναι ορόσημο τόσο για την καριέρα της που κέρδισε το Όσκαρ, όσο και στα προσωπικά της, επειδή εκεί στα μαθήματα χορού που έκανε, ήρθε πολύ κοντά στον δάσκαλο και έμεινε έγκυος στο μωράκι τους! 🙂

    Βέβαια πολύ μετά την ταινία και την επιτυχία της στα Όσκαρ…βγήκε η αληθινή μπαλαρίνα που ντουμπλάρισε την Πόρτμαν και έκανε τα παράπονά της, επειδή δεν αναφέρθηκε καν στους τίτλους… τεσπα…κουτσομπολιό αυτό! :mrgreen:

    Η ταινία είναι ένα ψυχολογικό, δραματικό θρίλερ…Μου άρεσε πάρα πολύ!!!
    Αξίζει να την δεις…

    Αααααα και να μην ξεχάσω, Αυτός ο Vincent Cassel ανεβαίνει πολύ στην εκτίμησή μου σαν ηθοποιός…όπως στον «καλόγερο» αλλά και στην παρούσα ταινία είναι πάρα πολύ καλός!!!

    Φιλιά πολλά, Λιλιθάκι μου!

  4. 11 Ιανουαρίου, 2012 στο 1:14 μμ

    Angel, αφού στη θύμισα όπως λες…να τρέξεις να πας να την δεις….Δεν θα χάσεις! 😉
    Φιλάκια πολλά!

  5. 11 Ιανουαρίου, 2012 στο 8:28 μμ

    Ειχα αποφασίσει να μη δω την ταινία, επειδή έχει τραγικό τέλος αλλά αυτά που μας γράφεις εδώ με παρακινούν να τη δω!
    Η υπόθεσή της φαίνεται πολυ ενδιαφέρουσα, χώρια που έχει κλασικό χορό που είναι πάντα ένα όμορφο θέαμα!
    Σύντομα θα τη δω και θα ξαναγραψω εδώ τη γνώμη μου!
    Καλό σου βράδυ!

  6. 11 Ιανουαρίου, 2012 στο 9:02 μμ

    Ένα άσχημο τέλος σε μια ταινία δεν είναι απαραίτητα κακό, κατά την ταπεινή μου άποψη…ίσως μάλιστα να είναι και πιο ρεαλιστικό και να μας ρίχνει από το ροζ συννεφάκι που συνήθως ανεβαίνουμε…Επίσης αποκομίζουμε και πολλά διδάγματα…

    Είναι πολύ ωραία ταινία…όταν την δεις, θα χαρώ να μάθω την γνώμη σου..!

    Καλό βράδυ Ερατώ μου!

  7. 12 Ιανουαρίου, 2012 στο 3:35 μμ

    Να σου πω την αλήθεια ούτε και εγώ την έχω δει , αλλά με τον τρόπο που την παρουσίασες μου κίνησες πραγματικά το ενδιαφέρον. Θα την δω λοιπόν και θα σου πω.
    Σου στέλνω αγγελικά φιλάκια!

  8. 12 Ιανουαρίου, 2012 στο 3:51 μμ

    Melita μου το μελένιο όνομα…
    Συχνά αναφέρω ταινίες στο blog μου, ταινίες που έχω αγαπήσει, λατρέψει..ταινίες που μ’ έχουν συγκινήσει, διασκεδάσει, φοβίσει…Όλες τους έχουν αφήσει το στίγμα τους επάνω μου…

    Δεν κάνω όμως μια κανονική παρουσίαση μιας ταινίας…δεν είναι τέτοιου είδους το παρόν blog…πάντα βγάζω κάτι άλλο που σχετίζεται με τον Άνθρωπο…και αφήνω την ελευθερία φυσικά στους φίλους μου αναγνώστες να βγάλουν τα δικά τους συμπεράσματα…
    Απελευθερώνω μερικά στοιχεία…ιντριγκάρω αν θες την περιέργεια του καθενός και μόνος του αποφασίζει αν επιθυμεί να την δει ή όχι….
    Δεν ζητώ την απολύτη συμφωνία απόψεων…αλλά και την αντίθετη. Από εκεί μάλιστα πιστεύω ανοίγουν περισσότερο οι ορίζοντές μου σαν προσωπικότητα!

    Χαχαχαχαχαχα, να με συγχωρέσεις σε ζάλισα…αλλά σαν καινούρια e-φίλη, ήθελα να σε κατατοπίσω το πως αντιμετωπίζω τις ταινίες…

    Εύχομαι να την δεις λοιπόν και να σου αρέσει όσο εμένα! 🙂

    Φιλιά πολλά!

  9. 12 Ιανουαρίου, 2012 στο 4:06 μμ

    Astrofegia μου , εννοείται πως δεν με ζάλισες και χαίρομαι πολύ που με κατατοπίζεις (αν και το συγκεκριμένο το γνώριζα , γιατί πριν «γραφτώ» σε ένα blog το εξετάζω διεξοδικά (ναι σε έχω περάσει από ψιλό κόσκινο χαχαχα), και αν μου προκαλέσει το ενδιαφέρον ή δεν με προβληματίσει , δεν το κάνω το βήμα.
    Σου είπα ότι θα δω την ταινία πρώτα και μετά θα απαντήσω στο post σου γιατί θέλω να έχω μια ολοκληρωμένη απάντηση τόσο για αυτά που ανέφερες για την θετική και την αρνητική πλευρά ενός ατόμου όσο και για την πρόταση σου (για την ταινία ) που το θέμα της συσχετίζεται με το κείμενο σου, για να μην απαντάω διπλά.
    Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το χρόνο που διέθεσες για να μου απαντήσεις και για την τιμή που μου κάνεις να με θεωρείς καινούργια e-φίλη.
    Φιλιά πολλά.

  10. 12 Ιανουαρίου, 2012 στο 4:16 μμ

    Η τιμή είναι αμοιβαία, αν θες να χρησιμοποιήσεις αυτόν τον όρο… Για μένα το blogging είναι ακριβώς αυτό: Η ανταλλαγή απόψεωνων αν όχι η γνωριμία με άλλα άτομα…Ιδιαίτερα μάλιστα όταν υπάρχει ανοικτή δίοδος που λέει «leave a comment». Κάθε blog είναι φυσικά ο προσωπικός χώρος του κάθε χρήστη, αλλά αν θέλει να ακούγεται μόνο η δική του άποψη, ή δεν τον ενδιαφέρει ο άλλος που τον επισκέπτεται…πατά πολύ εύκολα το «comments off» ή το κάνει private, σαν ένα προσωπικό ημερολόγιο…

    Μα…χαχαχαχαχα πάλι φλυαρώ και για άσχετο θέμα τώρα…

    Σε ευχαριστώ κι εγώ με τη σειρά μου που πέρασα στην παρούσα φάση το κόσκινό σου με επιτυχία!

    Φιλιά πολλά πολλά! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιανουαρίου 2012
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 316,484 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


