27
Ιαν.
12

Funny cats…

*******


14 Responses to “Funny cats…”


  1. 27 Ιανουαρίου, 2012 στο 8:48 μμ

    Μπα σε καλό σου!
    Έχω ΨΟΦΗΣΕΙ στα γέλια!!! 😆
    Απίστευτο βίντεο!

    Highlights: μπανιέρα, παγωνιέρα, είσοδος σε ωμό κοτόπουλο, κάτω από την χαραμάδα της πόρτας… τι να πρωτοθυμηθώ! Χαχαχαχαχα!!!
    Είναι απίστευτα ζώα!

    And they REALLY hate the water, don’t they? 😆 😆 😆

  2. 27 Ιανουαρίου, 2012 στο 9:39 μμ

    Μου έφτιαξες τη διάθεση μετά από μια ατέλειωτη και κουραστική ημέρα.
    Να είσαι καλά κοριτσάκι μου. Φιλιά πολλά!

  3. 27 Ιανουαρίου, 2012 στο 10:29 μμ

    Οι γάτες είναι πολύ παιχνιδιάρες και πολύ περίεργες εκ φύσεως…Μας προσφέρουν απίστευτο γέλιο…!
    Σίγουρα η αντιπάθεια που τρέφουν για το νερό είναι μεγάλη αν και είναι ικανότατες στο κολύμπι…
    Στα highlights θα πρόσθετα το ping pong, όπως και τις επιθέσεις στα μωρά και το κυνήγι που έκανε σ΄ ολόκληρη αρκούδα! :mrgreen:
    Φιλιά πολλά Lilithάκι μου!

  4. 27 Ιανουαρίου, 2012 στο 10:30 μμ

    Melita μου χαίρομαι ιδιαίτερα γι αυτό που έγραψες!
    Σου εύχομαι ένα όμορφο και ξεκούραστο Σ/Κ! 🙂

  5. 5 Angel
    27 Ιανουαρίου, 2012 στο 10:37 μμ

    Χα χα χα χα χα χα
    χα χα χα χα χα χα
    Τι τρελά πλάσματα!!!!
    Καλό Σ/Κ αστεράκι μου
    Φιλιά πολλά

  6. 27 Ιανουαρίου, 2012 στο 10:39 μμ

    Χαχαχαχαχαχαχα οκ, δεν είναι σαν τα «πιτάκια» σου, αλλά είναι κι αυτές σκανταλιάρες έτσι? 😉
    Καλό Σ/Κ να ‘χεις και εσύ Αγγελάκι μου!
    Φιλιά πολλά!

  7. 7 Angel
    27 Ιανουαρίου, 2012 στο 10:44 μμ

    Είχα και γάτες πριν από τα πιτάκια μου
    και μάλιστα κάνανε και μπάνιο άφοβα!
    Τις είχα μάθει από μικρές! Χα χα χα
    Είναι πολύ γλυκά πλάσματα!

  8. 27 Ιανουαρίου, 2012 στο 10:47 μμ

    Αααα ωραία δεν ήξερα ότι είχες και γατούλες και μάλιστα τόσο καλά εκπαιδευμένες στο νερό! Μπράβο Αγγελάκι μου!
    Σίγουρα η συναναστροφή με τα ζώα μας κάνει και εμάς καλύτερους ανθρώπους!
    Φιλιά πολλά και πάλι! 🙂

  9. 9 Angel
    27 Ιανουαρίου, 2012 στο 10:52 μμ

    Αμέ αμέ…Είχα και χελώνες
    κουνέλια, ορτύκια, χάμστερ,
    παπάκια, κοτοπουλάκια
    γάτες, ψάρια… χα χα χα χα
    Εχω ρίξει πολύ κλάμα σε κάθε αποχωρισμό 😦
    Αλλά έτσι είναι αυτα…. Κάθε φορά λέω ποτέ ξανα
    αλλά δεν τα καταφέρνω….

  10. 27 Ιανουαρίου, 2012 στο 10:57 μμ

    Ο Χριστός και Παναγιά κορίτσι μου, εσύ είχες ολόκληρο «θηριοτροφείο»!!!! Χαχαχαχαχα, είχα κι εγώ σκυλιά και γατιά και κοτούλες…
    Μόνο που τώρα μεγαλώνοντας και μένοντας πια σ΄ ένα διαμέρισμα…δεν νομίζω πως θα μπορούσα να το επιχειρήσω ξανά. Μην ρωτήσεις γιατί…!
    Είμαι όμως σίγουρη, μαζί με αυτά που γράφεις κι εσύ στο blog σου, ότι η χαρά που κερδίζεις με τους τετράποδους φίλους σου είναι μεγάλη….!

  11. 28 Ιανουαρίου, 2012 στο 4:14 πμ

    Νταξ, ορισμένες σκηνές δεν υπάρχουν.

  12. 28 Ιανουαρίου, 2012 στο 10:52 πμ

    Χαχαχαχαχαχα ελπίζω γράφοντας αυτό το σχόλιο να μην αμφισβητείς ότι όσα είδες στο video δεν είναι αληθινά! 😉

  13. 13 Rostar
    29 Ιανουαρίου, 2012 στο 10:22 πμ

    Είχε τύχει στο παρελθόν να δω κάποια περιστατικά αποσπασματικά. Η συλλογή, όμως, εμπλουτίστηκε από τότε και η νέα της version, όπως την παρουσιάζεις στο post είναι εντυπωσιακή! Αν και περνάω φάση οδοιπορίας σε κινούμενη άμμο, κατάφερε να μου χαρίσει 8 λεπτά γέλιου, χαλάρωσης και απόλαυσης!

    Μια κι έχω συνηθίσει ν’ αφήνω κάποια μουσικά δωράκια, όταν η στράτα μου με βγάζει στο blogόσπιτο ας μην το παραλείψω και σήμερα…

    Καλή Κυριακή απ’ αυτό το post…
    🙂

  14. 29 Ιανουαρίου, 2012 στο 2:19 μμ

    Μα τι χαριτωμένες γατούλες είναι αυτές? Τι όμορφα κουστούμια που φορούν και πόσο μουσικόφιλες!!!! :mrgreen:
    Υπέροχο το βιντεάκι, Rostar, σ’ ευχαριστώ πολύ! 🙂


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιανουαρίου 2012
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Blog Stats

  • 318,578 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


