22
Φεβ.
12

Achillion Palace…

Σε μια απρογραμμάτιστη επίσκεψη στο παλιό μου blog ανακάλυψα ένα post/αφιέρωμα που είχα κάνει για το Αχίλλειο, ένα από τα πιο γνωστά αξιοθέατα και μνημεία -τολμώ να αποκαλέσω- του νησιού μου. Ήταν ένα «παλάτι» και πλέον είναι ένα από τα πιο φημισμένα μουσεία της Κέρκυρας…

Δεν θα κάνω copy-paste του post εκείνου, όμως θα μεταφέρω στο παρόν ιστολόγιο φωτογραφικό υλικό…Ελπίζω να χαρείτε κι εσείς αυτή την όμορφη περιήγηση, έστω και νοητά! 😉

Photos by Starlight!

 


10 Responses to “Achillion Palace…”


  1. 22 Φεβρουαρίου, 2012 στο 9:52 μμ

    Είναι πανέμοφο!
    Για τα αγάλματα, τους πίνακες και τις τοιχογραφίες, τι να λέμε τώρα…!
    Ποια απεικονίζεται στον πίνακα στην εσωτερική φωτογραφία;

    Φιλιά!

  2. 22 Φεβρουαρίου, 2012 στο 10:06 μμ

    Χαίρομαι που σου άρεσε Λίλιθ μου….!
    Είναι πραγματικά ένα πανέμορφο παλάτι με πολλούς θησαυρούς μέσα!
    Η κοπέλα της φωτό, δεν είναι άλλο από το ποτραίτο της ίδιας πριγκίπισσας Σίσσυς της Βαυαρίας.
    Η ασθενής υγεία της την έφερε ως την Κέρκυρα…όχι απλά λάτρεψε το μέρος, αλλά τη βοήθησε συγχρόνως να βελτιωθεί και η υγεία της. Γι αυτό αγόρασε το κτήμα και έκτισε το παλάτι….
    Εδώ σου έχω και κάποιες πληροφορίες για την ίδια:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Empress_Elisabeth_of_Austria

    Μάλιστα η ζωή της έχει γίνει και μια ταινία/σειρά με την γλυκύτατη Romy Schneider….

    Κι ευκαιρία δοθείσης…θα φέρω κι εδώ το βιντεάκι που ανέβασα στο fb!

    Σε ευχαριστώ γλυκιά μου, πολλά φιλιά!

  3. 23 Φεβρουαρίου, 2012 στο 12:53 πμ

    Δεν έχω πάει ποτέ στην Κέρκυρα και είναι μεγάλος καημός 😦 .
    Και τώρα που μου έβαλες αυτές τις φωτος μου τον έκανες μεγαλύτερο 😦 .
    Πολύ όμορφη ανάρτηση πάντως .Σε φιλώ!

  4. 4 Angel
    23 Φεβρουαρίου, 2012 στο 1:27 πμ

    Αααα εγώ είμαι τυχερή!!
    Το έχω δει από κοντά κι έκανα βόλτα στον
    υπέροχο κήπο του 🙂
    Φιλιά πολλά

  5. 5 vad
    23 Φεβρουαρίου, 2012 στο 5:04 πμ

    Με τρεις επισκεψεις,η τελευταια πριν εικοσι χρόνια περίπου,χορταινεται;Η απαντηση αυτονόητα αρνητική…
    Περάσαν χρόνια,κρταω όμως την ωραια αισθηση…

  6. 23 Φεβρουαρίου, 2012 στο 10:30 πμ

    Melita μου σε καταλαβαίνω…Είναι οικείο αυτό το συναίσθημα.
    Αυτό όμως που σου εύχομαι είναι να κάνεις τα ταξίδια αυτά που επιθυμείς και σύντομα, μάλιστα!
    Καλή σου μέρα! 🙂

  7. 23 Φεβρουαρίου, 2012 στο 10:31 πμ

    Μπράβο, Αγγελάκι μου, είμαι σίγουρη πως σου άρεσε και ότι πέρασες θαυμάσια!
    Φιλιά πολλά!

  8. 23 Φεβρουαρίου, 2012 στο 10:32 πμ

    Πριν 20 χρόνια? τς τς τς τς τς
    VaD μου νομίζω πως επιβάλεται να ξανάρθεις! 😆
    Φιλιά πολλά!

  9. 23 Φεβρουαρίου, 2012 στο 7:10 μμ

    Δεν έχω πάει αλλά φαίνεται εντυπωσιακότατο!! Μου έδωσες ιδέα να κάνω και γω μια νοητική περιήγηση στο κάστρο των Ιπποτών της Ρόδου! Σ’ ευχαριστώ Αστροφεγγιά για την ιδέα! 😀

  10. 23 Φεβρουαρίου, 2012 στο 7:34 μμ

    Koufetarie πολύ καλή ιδέα!!!
    Θα χαρώ να δω το post σου αυτό!!!
    Αναμένω! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Φεβρουαρίου 2012
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  

Blog Stats

  • 317,242 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


