25
Φεβ.
12

A special gift…

Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να έχεις δίπλα σου ανθρώπους που σου προσφέρουν αγάπη, μια αγκαλιά κι ένα ζεστό φιλί…να σου χαρίζουν δώρα κι ευχές!

Ανάμεσα στα τόσα πολλά (χωρίς ελπίζω, παρεξήγηση) δεν θα μπορούσε να είναι πιο πολύτιμο κι αγαπητό το δώρο, η αγκαλιά, το φιλί και προπαντώς η αγάπη του μικρού μου ήλιου!

Σας ευχαριστώ όλους μέσα απ’ την καρδιά μου!

Η τουρτίτσα είναι για εσάς…! 😉

Φιλιά πολλά!


16 Responses to “A special gift…”


  1. 25 Φεβρουαρίου, 2012 στο 2:42 μμ

    Τι γλυκόοοοοοο!!!!!!!!!!! Και πόσο συγκινητικό και πανέομορφο!!!!!! Η μαγεία της αγάπης και ειδικά αυτής που προέρχεται από την οικογένεια, δεν παύει ποτέ να μας μαγνητίζει και να δίνει λίγο φως στη δύσκολη καθημερινότητά μας!!!
    Xρόνια πολλά κι από εμένα λοιπόν!!!!!!!! Πάντα υγεία κι ευτυχία! :)))))
    Και πάλι υπέροχη η ανάρτησή σου και εύχομαι να ΄χετε όλοι ένα φανταστικό τριήμερο!! 😀
    ΥΓ: Τέλειο τραγούδι..;)

  2. 25 Φεβρουαρίου, 2012 στο 4:26 μμ

    Χρόνια Πολλά, αγαπημένο μου Αστέρι!
    Όλα τα καλά και όλα τα χαμόγελα, σου εύχομαι!
    Τα φιλιά μου σε σένα αλλά και στον κάπταιν Άλεξ!
    Υπέροχη η καρτούλα και… να υποθέσω ότι το τραγούδι είναι δική του επιλογή, ε; 🙂

    **********

  3. 25 Φεβρουαρίου, 2012 στο 4:29 μμ

    J.W.F καλώς ήρθες στο blogόσπιτό μου και ειδικά μια μέρα σαν αυτή.
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και τις ευχές σου…εύχομαι και σένα ό,τι καλύτερο!

  4. 25 Φεβρουαρίου, 2012 στο 4:33 μμ

    Lilithάκι μου φαίνεται απέκτησα έναν ανεπίσημο συνεργάτη στο blog! Χαχαχαχαχαχαχαχα επέμενε εκείνος να κάνω το post (του βγαίνει έντονα ο ζυγός από μέσα του). Μάλιστα όταν του είπα πως το δικό του δώρο ειναι το καλύτερο και το θέλω μόνο για μένα…σαν να συννέφιασε λιγάκι ο ήλιος μου!
    Δεν μπόρεσα να του χαλάσω χατήρι…και ναι πολύ σωστά μάντεψες το τραγούδι είναι δική του επιλογή, όπως και η τούρτα!
    Σ’ ευχαριστώ και πάλι για τις ευχές σου…είσαι γλυκύτατη και εύχομαι και σένα ό,τι επιθυμείς να το αποκτήσεις!
    Φιλιά πολλά πολλά!

  5. 25 Φεβρουαρίου, 2012 στο 5:24 μμ

    Χρόνια σου πολλά Αστροφεγγιά μέσα από την καρδιά μου. Ζωντάνια, δημιουργικές σκέψεις, εμπνεύσεις, δημιουργίες. Και του χρόνου..!!

  6. 25 Φεβρουαρίου, 2012 στο 5:26 μμ

    Koufetarie αν και γνωριζόμαστε τόσο λίγο με συγκινείς. Να είσα καλά, φίλε….κι εσύ ό,τι ποθείς!
    Άντε πάρε κέρασμα από την γευστικότατη -όπως φαίνεται- τούρτα! 😉
    Καλό τριήμερο!

  7. 7 Rostar
    26 Φεβρουαρίου, 2012 στο 12:05 πμ

    Όταν είδα αργά χθες το βράδυ την όμορφη εικόνα που σου άφησε μαζί με ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ο Captain Osiris, αιφνιδιάστηκα και χρειάστηκε ν’ ανατρέξω στον ημεροδείκτη μου σήμερα τ’ απόγευμα, για να μάθω ότι ήταν η ονομαστική σου γιορτή… Δεν ξέρω αν αυτό που λένε «Αμαρτία εξομολογηθείσα… Αμαρτία Ουκ Έστιν»… αλλά ακόμη κι αν δεν ισχύσει τελικά, θ’ αποδεχτώ στωικά την όποια κρίση σου! 🙂
    Ευχές μου…
    Να συνεχίσεις να τροφοδοτείς τον Ήλιο Σου, με την ίδια ποσότητα και ποιότητα Αγάπης, ώστε να πληρώνεις την καρδούλα του τόσο πολύ, που όταν θέλει να στο φανερώσει να μην του φτάνει μόνο μία απεικόνισή της, αλλά να χρειάζεται πολλές και το ίδιο όμορφες, όσο αυτές που άφησε να μοιάζουν σαν κατακόκκινες σταγόνες της πιο ανόθευτης κι ανιδιοτελούς αγάπης που μπορεί να Υπάρξει…
    Να είσαι πάντα Υγιής και Λαμπερή, χαρίζοντάς μας την χρυσή σκόνη των ταξιδιών σου στο στερέωμα, με τη μορφή των γοητευτικών σελίδων που απλώνεις στο ιστολόγιό σου, μεταμορφώνοντάς το σε μια αξιοζήλευτη εμπειρία, για όσους περπατήσουν στα γοητευτικά του μονοπάτια!…
    ΧΡΟΝΙΑ ΣΟΥ ΠΟΛΛΑ ΑΣΤΡΟΦΕΓΓΙΑ ΜΑΣ!… ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΟΥ ΛΑΜΨΗ ΜΑΣ!…

    Δεν θα παραλείψω και το μουσικό μου δωράκι…
    Ένα τραγούδι από τον Sting, που τον λατρεύεις… Κριτήριο επιλογής μου, να μοιάζει κάπως με το κίνητρο του σημερινού σου post… Ανάμεσα στους τίτλους όλων του των τραγουδιών, μου έκανε κλικ αυτός που αναφέρεται σε κάτι που είπε ένα παιδί… Σ’ ένα post που δημιούργησες με αφορμή τα όσα υπέροχα σου «είπε» το δικό σου παιδί, διάλεξα κι εγώ το τραγούδι που σου αφήνω, μαζί με τις πιο εγκάρδιες ευχές μου

    STING & THE POLICE – SOMETHINGTHE BOY SAID

    Να είσαι καλά και ν’ αξιωθείς να καμαρώσεις τον ‘Ηλιο Σου, πολύ λαμπρότερο απ’ όσο η ψυχή σου ποθεί!

  8. 26 Φεβρουαρίου, 2012 στο 1:45 πμ

    Rostar, ευχαριστώ πάρα πολύ να είσαι καλά!

  9. 9 vad
    26 Φεβρουαρίου, 2012 στο 6:26 πμ

    Χρόνια Πολλά,Χαρούμενα,Δημιουργικά…

  10. 26 Φεβρουαρίου, 2012 στο 12:32 μμ

    Αυτό είναι το καλύτερο δώρο σίγουρα!
    Το δώρο της αγάπης του Αλέξανδρου προς τη μαμά του!
    Χρόνια σου πολλά και πάλι και να δώσεις πολλά φιλιά στον υπέροχο γιο σου!

  11. 26 Φεβρουαρίου, 2012 στο 1:38 μμ

    VaD μου να είσαι πάντα καλά. Σ’ ευχαριστώ πολύ!

  12. 26 Φεβρουαρίου, 2012 στο 1:39 μμ

    Έτσι είναι Ερατώ….σε ευχαριστώ πολύ!

  13. 27 Φεβρουαρίου, 2012 στο 10:31 μμ

    Χρόνια πολλά σου εύχομαι
    για τα γενέθλια σου
    και να σου στέλνει ο Θεός
    όσα ποθεί η καρδιά σου!
    Να σε χαιρόμαστε κοριτσάκι 🙂 .

  14. 28 Φεβρουαρίου, 2012 στο 3:00 μμ

    Melita μου δεν είχα τα γενέθλιά μου, αλλά την ονομαστική μου εορτή. Παρόλα αυτά σε ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σου! 🙂
    Καλή Σαρακοστή σου εύχομαι!

  15. 28 Φεβρουαρίου, 2012 στο 4:08 μμ

    Αχ δεν το ήξερα λυπάμαι πολύ. Νόμιζα ότι η τούρτα ήταν για τα γενέθλια σου 😦 .
    Διορθώνω τότε την ευχή και σου εύχομαι να χαίρεσαι το όνομα σου 🙂 .
    Σε φιλώ!

  16. 28 Φεβρουαρίου, 2012 στο 4:27 μμ

    Να σαι καλά γλυκιά μου…ευχαριστώ πολύ!
    Τα γενέθλιά μου είναι τον Ιούνη, είμαι Διδυμάκι! 😉


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Φεβρουαρίου 2012
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829  

Blog Stats

  • 318,965 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


