09
Μαρ.
12

Egypt’s Golden Empire…

1) The Warrior Pharaohs…

*****

2) Pharaohs of the Sun…

*****

3) The Last Great Pharaoh…

 


7 Responses to “Egypt’s Golden Empire…”


  1. 9 Μαρτίου, 2012 στο 1:48 μμ

    Κάτι σε έχει πιάσει με τα ιστορικά. Η αφορμή;

    Υ.Γ. Πολύ μεγάλος πολιτισμός. Πολύ μπροστά σε πολλού τομείς. Αρχιτεκτονική, γαστρονομία, επιστήμες, τέχνες, πολεμική τέχνη. Καμία σχέση, δηλαδή, με τους τωρινούς Αιγυπτίους.

  2. 9 Μαρτίου, 2012 στο 2:58 μμ

    Καθόλου τυχαία δεν είναι η ενασχόλησή μου με τα ιστορικά! Νομίζω πως μέσα στα 3-4 χρόνια που ασχολούμαι με το blogging, ό,τι είχα να γράψω το έχω γράψει…και μέχρι να βρεθεί κάτι άλλο που θα με εμπνεύσει….το γυρίζω σε ένα θέμα που πραγματικά με ενδιαφέρει και «αγαπώ», θα έλεγα: Η Ιστορία!
    Οπότε είναι χαρά και τιμή μου να βρει ένα μέρος στο blogόσπιτό μου!
    Και μην σε τρομάζουν τα τρίωρα (στο σύνολο) βιντεάκια…Το καθένα είναι αυτοτελές και κάλλιστα μπορεί τα δει κανείς ξεχωριστά!
    Κλείνοντας θα συμφωνήσω μαζί σου σχετικά με τον αιγυπτιακό πολιτισμό και εγώ προσωπικά είμαι μεγάλη θαυμάστριά του!
    Καλό Σ/Κ, Kanthare! 🙂

  3. 9 Μαρτίου, 2012 στο 7:16 μμ

    Κι εγώ λάτρης της ιστορίας.

    Τα σέβη μου.

  4. 9 Μαρτίου, 2012 στο 7:22 μμ

    Kanthare, χαίρομαι ιδιαίτερα που το μαθαίνω!
    Καλό σου βράδυ! 🙂

  5. 5 Rostar
    11 Μαρτίου, 2012 στο 3:31 πμ

    Τα δύο πρώρα video που κατάφερα να παρακολουθήσω ήταν θαυμάσια!
    Με ταλαιπώρησε λιγάκι η απουσία υποτίτλων, αλλά η εκπληκτική Αγγλική άρθρωση των αφηγητών δεν μου άφησε ιδιαίτερα κενά. Δεν ξέρω πότε θα καταφέρω να παρακολουθήσω το τρίτο, καθώς ο χρόνος μου είναι πλέον πολύ περιορισμένος.
    Έχοντας τελειώσει το ασύλληπτης ομορφιάς και ιστορικής αξίας δεύτερο video, είπα ν’ αφήσω την ταπεινή μου ευχαριστήρια σημείωση στο θέμα σου.
    Είναι αργά, σε λίγο θα πάω για να κοιμηθώ έπειτα από σχεδόν 40-42 ώρες αγρύπνιας και σού εύχομαι
    Καλή Συνέχεια στις όμορφες παρουσιάσεις που εγκαινίασες στο blog σου!
    Θα σου αφήσω κι ένα «δωράκι»…
    Πριν από 12 χρόνια, τέτοια εποχή περίπου, τέλη Φεβρουαρίου του 2000, έχοντας τελειώσει το διάβασμα ενός σχετικού βιβλίου κι έπειτα από μια υπέροχη συζήτηση με μια σπουδαία παρέα στα Ν. Στύρα της Εύβοιας στην οποία ένας επαγγελματίας ξεναγός ο Αντρέας (καλή του ώρα όπου κι αν είναι…) μας είπε άπειρα ενδιαφέροντα πράγματα, καθώς ξημέρωνε και περπατούσα μόνος μου στην παραλία, στη σιγαλιά της ξάστερης νύχτας και του γοητευτικού φεγγαριού που δέσποζε στον ουρανό, ήρθε χωρίς την παραμικρή προσπάθεια ένα έμμετρο ποίημα, λες και μου το «υπαγόρευσε» κάποια φωνή… Γύρισα, το έγραψα σ’ ένα σημειωματάριο και δεν το έχω δείξει ποτέ ούτε και μίλησα από τότε γι αυτό…
    Η «ίδιας προέλευσης παρόρμηση» με «κέντρισε» να τ’ αφήσω κι εδώ…

    MΙΑ ΝΥΧΤΑ ΜΕ ΠΑΝΣΕΛΗΝΟ

    Mια νύχτα με πανσέληνο μπροστά στις Πυραμίδες
    Φως πρόβαλε εκτυφλωτικό κι απλώθηκε παντού
    Στο χώμα έπεσα μπρούμυτα με φόβο και μ’ ελπίδες
    Πως μάρτυς θα γινόμουνα πανάρχαιου σκηνικού …

    Ύμνοι μου χάιδευαν αυτιά σε γλώσσα ξεχασμένη
    Και πέρα απ’ τον ορίζοντα σε φάρου αναλαμπή
    Ταύρος, Λιοντάρι, Αετός κι Άνθρωπος ενωμένοι
    σε γρανιτένιο σύμπλεγμα… μιας Σφίγγας η πομπή! …

    Άρμα χρυσό στον ουρανό!… Να ο Όσιρις κι η Ίσις!…
    Πάνω σε πάπυρο γραπτές οι φοβερές βουλές τους
    Μπροστά μου αποκαλύπτουνε τα μυστικά της Φύσης
    Και μου διαβιβάζουνε άγνωστες εντολές τους …

    Μου μίλησαν για θαύματα που πρόκειται να γίνουν
    Κόσμους που θ’ ανακαλυφθούν στο πέρασμα του χρόνου
    Ανθρώπους που θ’ αναστηθούν και σύμβολα θα μείνουν
    Και ατραπούς που οδηγούν στους Θεϊκούς τους θρόνους …

    Πέρασα από τα στάδια μιας μύησης που καίει
    Παν το φθαρτόν της ύπαρξης κι αφήνει την ουσία
    Που καθιστά τον άνθρωπο μήνυμα που επιπλέει
    στου Σύμπαντος τη βούληση για την Αθανασία …

    Μια νύχτα με πανσέληνο μπροστά στις Πυραμίδες
    ο Όσιρις κι η Ίσιδα μ’ άφησαν στους κροτάφους
    το Ρόδο της Σοφίας τους! φόβο, μαζί κι ελπίδες…
    Και Πύρινοι… Αναλήφθηκαν στους Επουράνιους Τάφους …

    Καλό σου ξημέρωμα σε μια πολύ ωραία Κυριακή Αστροφεγγιά!…

  6. 11 Μαρτίου, 2012 στο 2:01 μμ

    Χαίρομαι που παρακολούθησες τα δύο βιντεάκια, Rostar αν και το τρίτο μου άρεσε εμένα περισσότερο!
    Φυσικά και το δεύτερο ήταν πάρα πολύ καλό.
    Λυπάμαι δεν βρήκα videos με υπότιτλους, αλλά όπως είπες ήταν πολύ εύκολο να τα παρακολουθήσει κανείς.
    Ευχαριστώ επίσης για το δωράκι σου, ήταν πολύ όμορφο!
    Να έχεις μια όμορφη Κυριακή!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2012
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Blog Stats

  • 316,382 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


