19
Μάι.
13

Χρυσαλλίς…

chrysalisΚαιρό είχα να μπω εδώ. Και δεν εννοώ μόνο τους δυο μήνες που μεσολάβησαν από το τελευταίο μου ποστ, αλλά μιλώ για γενική απουσία…μια συνειδητή απομάκρυνση από τα blogs και ειδικά το δικό μου χώρο, το σπίτι μου!

Δεν ξέρω τι με ώθησε να ανοίξω την πόρτα ξανά του ιστολογίου μου το συγκεκριμένο αυτό βράδυ κι ειλικρινά δεν γνωρίζω για πόσο θα κρατήσει αυτή επιστροφή, μα να ΄μαι εδώ, παρούσα σε ένα οικείο περιβάλλον.

Κι είναι πράγματι οικείο το μέρος σαν να μην πέρασε μια μέρα! Όμως πέρασε μεγάλο διάστημα. Σταμάτησα να γράφω, επειδή θεώρησα πως δεν είχα κάτι άλλο να προσφέρω…κάτι νέο, καινούριο να καταθέσω σε όσους είχαν την τύχη να με διαβάζουν.

Θα αναρωτηθείτε ίσως: Μα καλά, τώρα τι άλλαξε? Ξαφνικά από το πουθενά θες να μιλήσεις ξανά? Έγινες δια μαγείας σοφή και επέστρεψες να μας διαφωτίσεις?

Όχι, δεν έγινα σοφή…και μάλλον δεν θα γίνω ποτέ, όμως δεν έχει σημασία αυτό. Μα, όπως συμβαίνει στις ζωές όλων, πράγματα και καταστάσεις διαφοροποιούνται. Τίποτα δεν μένει το ίδιο κι ας μεταβάλλεται με ρυθμό χειρότερο από τη κίνηση μιας αργοκίνητης χελώνας.

Για άλλη μια φορά το κουκούλι σπάει. Η χρυσαλλίδα κάνει δειλά δειλά πάλι την εμφάνισή της στον κόσμο…ακολουθώντας την γνώριμη, αλλά συγχρόνως κι απρόβλεπτη διαδρομή που χαράζει η ίδια η Ζωή!

Η Αστροφεγγιά δηλώνει το παρών…απλώνει σιγά σιγά το αχνό της φως…

Καλώς ορίσατε ξανά στον κόσμο μου…τα σχόλια ανοίγουν…ελπίζω να με ακολουθήσετε στο νέο αυτό ταξίδι! 🙂

I’m bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
Ricochet, you take your aim
Fire away, fire away
You shoot me down but I won’t fall
I am titanium…

 

 

 

 


8 Responses to “Χρυσαλλίς…”


  1. 19 Μαΐου, 2013 στο 11:13 μμ

    Καλώς όρισες! Η απουσία σου ήταν αισθητή.

  2. 2 VAD
    20 Μαΐου, 2013 στο 5:25 πμ

    Εγω ξερω τι σ’εκανε να γυρίσεις πίσω, η πρωτιά στην ευρωλίγκα:))

  3. 20 Μαΐου, 2013 στο 1:02 μμ

    Καλώς ήρθες και πάλι στο blogging!
    Μου άρεσε η παρομοίωση με τη χρυσαλλίδα!
    Να περνάς καλά, φιλιά!

  4. 20 Μαΐου, 2013 στο 2:26 μμ

    Αστεράκιιιιιιιιιιιιιι μουυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ! το’ξερα πως θα γυρίσεις το’ξερα,το’ξερα, το’ξερα…και πόοοσο χαίρομαι γι’αυτό…δ εν ξέρεις πόσο…μου ΕΛΕΙΨΕΣ ΒΡΕ….πάαρα πολύ κι ε σύ και ό-λοι οι άλλοι φίλοι… πόσο χαίρομαι που γύρισες…ε, εδώ καλό μου είναι ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ σου…και εμείς οι φίλοι σου, που σ’αγαπάμε (και α υτό το..’σ’αγαπάμε’ το λέω και το εννοώ)…φυσικά…που θα βρείς καλύτερα από εδώ?…φυσικά θα πρέπει να είχες δεί τις πάααρα,πολλές επισκέψεις που έχω κάνει, σε’σένα τόσο καιρό…πο-λύ χαίρομαι που επέστρεψες καλό μου…σ’αγαπάμε..και εύχομαι να μείνεις και να επιστρέψουν και οι άλλοι φίλοι της παλιόπαρέας μας..και να γελάμε, πάλι μαζί, να κάνουμε πλάκα…όπως παλιά…μου λείψατε βρε ΟΛΟΙ σας…ε,η Αθανασία είμαι καλό μου, η γνωστή από Μικρή αχτίδα, απλώς άλλαξα λίιγο το νίκ μου, επειδή περσυ έπαθα μια χοντρή νίλα με το μπλόγκ μου, (το ανακάλυψε άτομο της οικογενείας μου,το διάβασε, τσακωθήκαμε και γιανά μ η ξανά-πάθω τα ίδια άλλαξα, κάπως το νίκ μου) γιανά μ η μπορούν να με ξανά-βρούν…ε,όταν δ εν προσέχεις α υτά πάθαίνεις καλό μου….φιλάκια πολλά από Αθήνα! και καλωςήρθες και πάλι εδώ!!

  5. 20 Μαΐου, 2013 στο 5:54 μμ

    Kanthare μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την υποδοχή σου! Και εσύ μου έλειψες!
    Φιλιά πολλά!

  6. 20 Μαΐου, 2013 στο 5:56 μμ

    Vad, με τσάκωσες…εμφανίζομαι σαν τη σαύρα στον ήλιο, εεεε? χαχαχαχαχαχα
    Φιλιά πολλά! 🙂

  7. 20 Μαΐου, 2013 στο 5:57 μμ

    Καλώς σας βρήκα Ερατώ μου! Σε ευχαριστώ πολύ για το δωράκι σου, όμορφο τραγούδι!
    Φιλιά πολλά και από μένα! 🙂

  8. 20 Μαΐου, 2013 στο 5:58 μμ

    Γλυκιά μου Αθανασία σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια…!!!
    Εδώ είμαι ξανά και θα τα λέμε…
    Φιλιά πολλά πολλά!!!


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαΐου 2013
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Ιον. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Blog Stats

  • 318,521 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


