27
Ιολ.
13

Να γελάς, να ξεχνάς, άσε τα δύσκολα σε μένα…

47132_245881052201191_849771451_n

Λες πως θα φύγεις και φοβάσαι,
ότι θυμίζω ένα τζάμι ραγισμένο.
Δεν θέλω να στεναχωριέσαι,
απ’τη ζωή μου όλα πια τα περιμένω.

Λες πως θα φύγεις μια για πάντα
έχεις ξεχάσει πως δε νοιώθω πόνο
Η λύπη τύλιξε το σώμα
κι από τα χάδια σου σημάδια έχω μόνο

Μια χαρά να περνάς
κράτα τα εύκολα για σένα,
να γελάς,να ξεχνάς,
άσε τα δύσκολα σε μένα.

Μια χαρά να περνάς,
κάνε την απειλή σου πράξη,
κι απλά.. μη μ’ αγαπάς
Μια χαρά να περνάς.

Λες πως θα φύγεις και φοβάσαι
ότι θα αφήσεις ένα κόσμο διαλυμένο
Εσύ να χτίσεις τη ζωή σου
εγώ τη βρήκα τη τροχιά μου και πηγαίνω

Λες πως θα φύγεις μια για πάντα
ελπίζεις ότι θα ζητήσω χρόνο
Τις αποφάσεις μου τις πήρα
ποτέ ξανά μαζί στον ίδιο δρόμο…


4 Responses to “Να γελάς, να ξεχνάς, άσε τα δύσκολα σε μένα…”


  1. 29 Ιουλίου, 2013 στο 7:32 πμ

    Ελπίζω το τραγούδι και κυρίως οι στίχοι να μην είναι η αφορμή για κάποια πικρία που μπορεί να πέρασες. Αλλά ακόμα και έτσι να είναι, η πικρία μπορεί να συνοδεύεται από ωριμότητα και ο λόγος για ένα βήμα μπρος τα εμπρός από δω και πέρα.

    Την καλημέρα μου, καλή εβδομάδα!

  2. 29 Ιουλίου, 2013 στο 8:17 πμ

    Όλα στη ζωή είναι, αγαπητέ Κουφετάριε…η αυμβουλή σου είναι όμως πολύ σωστή!
    Καλή εβδομάδα, εύχομαι και σε σένα! 🙂

  3. 29 Ιουλίου, 2013 στο 12:28 μμ

    Σου έχω αναφέρει ότι είμαι Ρουβίτσα;

    »…κι από τα χάδια σου σημάδια έχω μόνο»…μεγάλη κουβέντα….

  4. 29 Ιουλίου, 2013 στο 8:31 μμ

    Ρουβίτσα ή Ρουβίτσος Kanthare? 😆


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Ιουλίου 2013
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

Blog Stats

  • 318,578 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


