04
Νοέ.
14

Κέρκυρα…

Τέλος σεζόν, τέλος του καλοκαιριού με πολλή δουλειά και κούραση, αλλά όταν έχεις τη δυνατότητα και την ευκαιρία να αντικρύζεις αυτή την ομορφιά του τόπου σου, σε ξεπληρώνει με το παραπάνω για όλες τις δύσκολες στιγμές και καταστάσεις που τυχόν πέρασες…
Με το ακόλουθο φωτογραφικό υλικό του φετινού καλοκαιριού, η Αστροφεγγιά θα προσπαθήσει να μεταφέρει σε σας εικόνες από φως, θάλασσα και ήλιο…εικόνες μαγευτικές!

ai gordis 005ermones2 006

faliraki & frourio 011first weekend at work 017

garitsa1 005kommeno 007

lakones 003lakones 017

Liapades2 009liapades4 006

malibu 011mouse island 002

palaio3 008pentaori ekdromi 034

pentaori ekdromi 037saint nicholas 008

palaio3 014pelekas 004


2 Responses to “Κέρκυρα…”


  1. 4 Νοέμβριος, 2014 στο 7:13 μμ

    Καλησπέρα καλή μου…ε,εμ…οι φωτό σου είναι απίστευτες, πραγματικά…ε,εμ…είχα την τύχη (την καλή και μεγάλη) να έχω έρθει, τρίς φορές στο νησί σου,και στην εποχή του καλοκαιριού φυσιικά, και πραγματικά είχα περάσει φανταστικά….ένα πανέμορφο νησί…που αξίζει ΠΟΛΥ να επισκεφθεί κάποιος καθότι, έχει πάρα πολλάα όμορφα πράματα να δεί εκεί..κανείς…μου έφεραν μια νοσταλγία, οι φωτό σου….έχω να πώ..έυχομαι να μου δωθεί ξανά η ευκαιρία να επισκεφθώ το νησί σου….καλησπέρες, και σ’ευχαριστούμε που τις ανέβασες εδώ (τις φωτό)….χαιρετώ…

  2. 4 Νοέμβριος, 2014 στο 7:16 μμ

    Ε, εμ…είμαι η Αθανασία από Μικρή αχτίδα, απλώς άλλαξα το νίκ μου, (προσπαθώ να βρώ ένα τρόπο, να είμαι όσο λιγότερο ‘αναγνωρίσιμη’ γίνεται επειδή είχα βρεί το μπελά μου με το μπλόγκ, μου πρίν κάμποσο καιρό (κάποιος με είχε ανακαλύψει από το περιβάλλον μου, και καταλαβαίνεις δε ν θέλω να ξανά-γίνει α υτό γι’αυτό)…


Σχολιάστε

Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Νοέμβριος 2014
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Σεπτ.   Δεκ. »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

Blog Stats

  • 318,965 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Μαζί με 28 ακόμα followers


