16
Μαρ.
14

The Sea-battle of Salamis…

trihrhs031Έχοντας αφιερώσει δυο άρθρα μου στις μεγάλες μάχες των αρχαίων Ελλήνων,  στο ιστολόγιο μου, αναφερόμενη καταρχάς στη μάχη του Μαραθώνα και κατά δεύτερον τη μάχη των Θερμοπυλών παρέλειψα όχι εσκεμμένα πάντως να παραχωρήσω χώρο και βήμα σε μια μεγαλειώδη και νικηφόρα ναυμαχία των προγόνων μας. Κι αυτή δεν είναι άλλη από τη ναυμαχία της Σαλαμίνας το 480 π.Χ.

Ο λόγος που δεν το έκανα τόσο καιρό ήταν ότι δεν βρήκα δυστυχώς στο  youtube ντοκυμαντέρ που να καλύπτει τις απαιτήσεις μου όπως στα προηγούμενα δυο posts.

Βρέθηκε όμως η αφορμή και επανήλθε το θέμα στο μυαλό μου κρίνοντας τώρα πως είναι η κατάλληλη στιγμή για το αφιέρωμα αυτό. Ο λόγος δεν είναι άλλος, από την ταινία που είδα και που κάνει πάταγο στις κινηματογραφικές αίθουσες. Αναφέρομαι στους «300 και την άνοδο της Αυτοκρατορίας» ή όπως είναι ο αγγλικός τίτλος της: «300 Rise of an Empire».

Κι εδώ έρχεται το εύλογο ερώτημα: Μα καλά Αστροφεγγιά θα ανακατέψεις το μύθο με την πραγματικότητα? το Hollywood με την ιστορία? Η δική μου απάντηση είναι πως τπτ δεν είναι απλά άσπρο ή μαύρο και πως δεν περιμένω φυσικά από τον κινηματογράφο να μάθω την ιστορία της χώρας μου. Όμως είμαι σινεφίλ και δεν μπορώ να παραβλέψω την πραγματικά ωραία δουλειά που γίνεται στην έβδομη τέχνη. Η ταινία μου άρεσε και σίγουρα την προτείνω σε όσους δεν την έχουν δει. Προσοχή όμως. Μην βασίζεστε σε ένα σενάριο εμπνευσμένο σε comic.

Η Ελλάδα με τους άπειρους μύθους της και την τεράστια ιστορία της είναι πηγή έμπνευσης για πολλούς. Κι εφόσον  έχουμε καταφέρει να τραβήξουμε τα βλέμματα του εξωτερικού επάνω μας και να θαυμάσουν τις αρχές που πάντα μας χαρακτήριζαν όπως το αίσθημα της ελευθερίας, της γενναιότητας, της ευφυίας κλπ…οφείλουμε εμείς οι ίδιοι να τις αναδείξουμε για άλλη μια φορά.

Με τη σειρά μου, οφείλω να παραθέσω δύο βιντεάκια που περιγράφει την ιστορική μας νίκη το φθινόπωρο του 480 π.Χ στα στενά νερά της Σαλαμίνας…

ploia3


0 Σχόλια to “The Sea-battle of Salamis…”



  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε


Zodiac Sign: Gemini

On Line

Αποσπάσματα από το βιβλίο του IRVIN D. YALOM: «ΟΤΑΝ ΕΚΛΑΨΕ Ο ΝΙΤΣΕ»

- Οι φόβοι δεν γεννιούνται στο σκοτάδι. Αντίθετα είναι μάλλον σαν τα αστέρια, βρίσκονται πάντα εκεί, αλλά τους κρύβει η λάμψη της ημέρας.

- Ο άνθρωπος πρέπει να έχει μέσα του χάος και φρενίτιδα για να γεννήσει ένα αστέρι, που χορεύει.

- Οι εραστές της αλήθειας δεν φοβούνται τις καταιγίδες και τα θολά νερά. Αυτό που φοβούνται είναι τα ρηχά νερά.

- Μια ζωή χωρίς αλήθεια είναι ένας ζωντανός θάνατος.

- Amor fati : διάλεξε τη μοίρα σου, αγάπα τη μοίρα σου.

- ΓΙΝΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ !!!

Μαρτίου 2014
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

Blog Stats

  • 335.734 sparkles

prt

lost in black hole

Astrofegia’s world

Angel’s Tattoo

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Προστεθείτε στους 28 εγγεγραμμένους.